Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe glasaansluiting - oude provider opzeggen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe glasaansluiting - oude provider opzeggen

    20 maart komt (Guidion) monteur namens Delta hier internet aansluiten op nieuwe glasvezel aansluiting. Delta adviseert mijn huidige provider pas op te zeggen nadat de nieuwe aansluiting met succes gerealiseerd is. Dit houdt in dat ik voor minimaal 30 dagen voor dubbele kosten zit. Heeft iemand een de ervaring dat een nieuwe aansluiting niet werkt en hoe lang het dan duurt voor dat hersteld is?


  • #2
    Heeft Delta niet een zogenaamde 'overstap service'. Zoja, dan zou dat al je zorgen weg kunnen nemen door daar gebruik van te maken...

    Reageer


    • #3
      Wij hadden inderdaad een overstap service, geen probleem ondervonden.
      Aansluitingen door Delta aangesloten en 4 dagen later een opzegging ontvangen van de oude providrr

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door wimderegt Bekijk bericht
        Heeft iemand een de ervaring dat een nieuwe aansluiting niet werkt en hoe lang het dan duurt voor dat hersteld is?
        Ik zou, zolang je wat ruimte in je maandelijkse budget hebt, voor een maand extra kosten gaan. Elke probleem met een aansluiting is op zichzelf staand en kan niet als ' werkt wel' of 'werkt niet' worden afgedaan. Neem aan dat je, voordat je voor Delta ging, dat ook hebt onderzocht. Guidion is ter plaatse kundig en kan je van goede informatie voorzien.

        E: [email protected]
        T: 020 3232 769
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 22 Feb 2024, 16:09.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Waarom zou glasvezel nemen voegt niets toe , verschillende mensen gesproken in Vlissingen en vinden het maar niets .
          Weer een kasteje erbij en je niet meer opnemen op je harde schijf van je TV

          Reageer


          • #6
            Dank voor de reacties. Het contract is december 2022 afgesloten in tijdelijke Delta winkel ter promotie van glasvezel netwerk, dus mijn aansluiting is nog nooit gebruikt, vandaar het voorbehoud van Delta neem ik aan. Overstap service is mij in de winkel destijds niet aangeboden. Ben in ieder geval voornemens mijn oude provider pas op te zeggen wanneer de glasvezel aansluiting operationeel is. Vroeg me alleen af wat de ervaringen zijn met zo'n brandnieuwe aansluiting.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door wimderegt Bekijk bericht
              Dank voor de reacties. Het contract is december 2022 afgesloten in tijdelijke Delta winkel ter promotie van glasvezel netwerk, dus mijn aansluiting is nog nooit gebruikt, vandaar het voorbehoud van Delta neem ik aan. Overstap service is mij in de winkel destijds niet aangeboden. Ben in ieder geval voornemens mijn oude provider pas op te zeggen wanneer de glasvezel aansluiting operationeel is. Vroeg me alleen af wat de ervaringen zijn met zo'n brandnieuwe aansluiting.
              Het grootste voordeel van glasfiber, vind ik persoonlijk, is de zogenaamde PING. Die is lekker laag. Coax [en DSL] hebben een iets hogere ping. Voor Netflix of YouTube maakt dat niet echt veel uit, en beiden kunnen hoge download snelheden aan. Voor gaming en veel video-conferencing, kan het een veel prettigere ervaring zijn.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Rinus

                En.....wat is de 'ping' die je dan wel nodig hebt?
                Mijn first-hop is gemiddeld 4ms (milliseconden), HALO Infinite Xbox heb ik door de bank genomen een ping tussen de 8 en 11, en ben zo gewend aan die lage ping, dat een game met 40 al laggy lijkt...

                Voip 7ms
                Cloudflare 1.1.1.1 7ms

                om maar paar voorbeelden te noemen

                Op de DSL is first-hop al 12ms en Coax ongeveer 7 a 8ms

                Reageer


                • #9
                  Vreselijk , niet te doen gewoon.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
                    Vreselijk , niet te doen gewoon.
                    First world problems....

                    Reageer


                    • #11
                      Het is te hopen dat je in de echte wereld niet zoveel problemen hebt.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
                        Het is te hopen dat je in de echte wereld niet zoveel problemen hebt.
                        het is te hopen dat jij in het echte leven niet zo'n gefrustreerde rukker bent...

                        Reageer


                        • #13
                          Nou over gefrustreerd gesproken ..

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
                            Nou over gefrustreerd gesproken ..
                            Riiiiiiiiight...

                            Reageer


                            • #15
                              Zand er over , Veel plezier met gamen .

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X