Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

minus 8,50 per maand

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Dat heeft dus inderdaad niets met je mobiel te maken en gaat gewoon over internet thuis. Je staat nu op 150 mbit wat volgens mij de laagste snelheid is bij Delta. Goedkoper kan het dus niet bij Delta.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
      Dat heeft dus inderdaad niets met je mobiel te maken en gaat gewoon over internet thuis. Je staat nu op 150 mbit wat volgens mij de laagste snelheid is bij Delta. Goedkoper kan het dus niet bij Delta.
      Klopt.
      Ik ben geen film- of tv-kijker op internet, ik down- en upload niet veel en hoef dus niet sneller. Van dat extra geld voor extra snelheid doe ik liever wat anders 🙂
      Als dat verandert kan ik altijd nog omhoog.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
        Dank voor alle tips. Ik ga het zeker onthouden.


        Ik was al even aan het googlen op een handleiding voor de A34 om me alvast wat in te kunnen lezen:
        https://www.handleidi.ng/samsung/galaxy-a34/handleiding

        In het Engels komen meerdere types in ÊÊn: 158 pagina's 😲
        Nederlandse versie nog niet gevonden. Heb deze maar als PDF opgeslagen.

        Heb ook even een (Engelstalig) filmpje bekeken over wat er gebeurt als je het toestel voor de eerste keer aanzet, hoe je de SIM card plaatst en evt. extra geheugen.
        Het begin is er. Zo doet het allemaal niet zo vreemd aan, maar ik moet onderaan beginnen.... de bodem 🙄
        De Nederlandstalige handleiding :

        https://downloadcenter.samsung.com/c...1.0_230313.pdf

        Maar die staat ook gewoon op je telefoon zelf hoor.
        Laatst bewerkt door driepinter; 11 Oct 2023, 18:57.

        Reageer


        • #19
          Dat heb ik gelezen ja, maar zo kan ik me alvast wat inlezen voordat de telefoon arriveert.
          En dan kan ik eventueel ook nog de handleiding lezen als de foon "on the blink" is.

          Liever toch ook iets wat ik ook (deels) kan printen. Dat werkt voor mij makkelijker als ik instructies moet volgen 🙃

          Reageer


          • #20
            Hosternokke, helemaal vergeten dank te zeggen voor de Nederlandse handleiding 😮😁💐

            Reageer


            • #21
              Nav dit topic en een 2-de inflatie correctie (binnen 15 maanden) op mijn mobiele abonnement, ook eens kritisch gekeken naar de kosten van Delta Fiber.

              Blijkt na controle van onze facturen, dat wij sinds juli '22 ineens een extra 400mbps internet abonnement hebben en een 90+ zenders televisie abbonement. Sinds 2007 klant van Delta en nooit iets aangepast in het abonnement. Dit ongedaan gemaakt, inclusief afmelden onderling gratis bellen nu op minus 18 Euro per maand.

              Ook nog even bij een aantal familieleden gekeken, alleenstaande ouderen die slechts bankzaken doen via internet. Allen een extra onnodig en niet zelf gekozen internet 350mbps pakket a 8,50 Euro per maand.

              Vreemde praktijken allemaal.
              Laatst bewerkt door PrackeR; 5 Nov 2023, 09:46.

              Reageer


              • #22
                Fijn dat dit topic u ook een voordeeltje heeft opgeleverd en dank voor het melden 👍💐
                Misschien kijken nu nog meer mensen even naar hun factuur op Mijn Delta.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X