Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelste internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Geweldig, de Knabbels en Babbels zijn terug van vakantie. Bah...!!

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door TikTok Bekijk bericht
      Geweldig, de Knabbels en Babbels zijn terug van vakantie. Bah...!!
      Een account met 2 berichten dat een vuurtje ziet dat nog opgestookt kan worden?

      Reageer


      • #18
        Kijk van ieder topic dat hier geplaats wordt op het forum wordt door jullie eerst je ongezouten mening gegeven.
        En iets positiefs schrijven kan schijnbaar niet.
        Dat is jullie eigen probleem je maken het hele forum naar de kloten,
        Moeten jezelf weten.
        Dan hebben er ook nog een paar die denken dat ze overal antwoordt op kunen geven met of te denken voor een ander antwoord kan je zegen je kan niet schrijven wat een andere denkt zo werkt het niet op deze wereld.
        Ik wens je er succes mee want de meeste antwoorden onder dit topic heeft helemaal niks met het onderwerp te maken.
        Dus ik zeg nu Webkabouter sluit dit topic maar af heeft geen enkel nut om hier iets positief te plaatsen.
        Dank U

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
          Dus ik zeg nu Webkabouter sluit dit topic maar af heeft geen enkel nut om hier iets positief te plaatsen.
          Bedankt voor het vertrouwen, maar ik ben slechts een mede-reagluurder. Heb al een paar keer gesolliciteerd bij Delta maar helaas...
          Het is af en toe inderdaad wel wat tenenkrommend, maar je kunt dan het beste niet reageren. Draait allemaal om aandacht of trolling (is ook een manier van aandacht).
          Mocht het je echt te gortig worden, ga dan naar Gebruikersinstellingen - Account en zet de betreffende persoon op jouw Zwartelijst (niet discriminerend bedoeld). Je ziet dan echter nog wel de reacties op wat hij/zij schrijft.

          Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: MagIkEenTeiltje.png Bekeken: 0 Grootte: 18,4 Kb ID: 275027
          Bijgevoegde bestanden
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 30 Aug 2023, 11:15.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
            Kijk van ieder topic dat hier geplaats wordt op het forum wordt door jullie eerst je ongezouten mening gegeven.
            En iets positiefs schrijven kan schijnbaar niet.
            Dat is jullie eigen probleem je maken het hele forum naar de kloten,
            Moeten jezelf weten.
            Dan hebben er ook nog een paar die denken dat ze overal antwoordt op kunen geven met of te denken voor een ander antwoord kan je zegen je kan niet schrijven wat een andere denkt zo werkt het niet op deze wereld.
            Ik wens je er succes mee want de meeste antwoorden onder dit topic heeft helemaal niks met het onderwerp te maken.
            Dus ik zeg nu Webkabouter sluit dit topic maar af heeft geen enkel nut om hier iets positief te plaatsen.
            Dank U
            De reactie van u is dan wel inhoudelijk??
            Of komt u hier alleen ruzie zoeken ?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X