Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelste internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Snelste internet

    https://www.delta.nl/nieuws/delta-he...volgens-nperf/

    Goed bezig ik zou zeggen ga zo door.

  • #2
    En. Niet te vergeten. Met de meeste problemen 🥱

    Reageer


    • #3
      Voor mij hoeft dat supersnelle niet. Scheelt een hoop centjes!
      Bovendien werkt alles naar behoren.

      Reageer


      • #4
        O wat is Delta weer trots. Ooit waren ze heel trots op een goede beoordeling voor bereikbaarheid, nu is dat nergens meer terug te vinden. Dat is natuurlijk logisch want de serviceverlening is niet best meer.
        Overigens begrijp ik ook niet veel van dat bericht waarin zij aangeven dat die hoge snelheden belangrijk zijn voor huishoudens. Ik vraag mij af wat voor huishoudens dat dan zijn. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar voor een gemiddeld huishouden zijn die extreme snelheden echt niet nodig. Het vervelende is dat steeds meer huishoudens steeds sneller denken te moeten omdat daar de nadruk op is komen te liggen. Persoonlijk vind ik dat de nadruk dus op een betere dienstverlening moet liggen en dat de consument betaald voor wat zij nodig hebben.
        Zelf ben ik in stapjes steeds verder teruggegaan in snelheid en de minst snelle internetverbinding van Caiway bevalt mij prima en ook diegene die op mijn aanraden teruggegaan zijn.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
          O wat is Delta weer trots. Ooit waren ze heel trots op een goede beoordeling voor bereikbaarheid, nu is dat nergens meer terug te vinden. Dat is natuurlijk logisch want de serviceverlening is niet best meer.
          Overigens begrijp ik ook niet veel van dat bericht waarin zij aangeven dat die hoge snelheden belangrijk zijn voor huishoudens. Ik vraag mij af wat voor huishoudens dat dan zijn. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar voor een gemiddeld huishouden zijn die extreme snelheden echt niet nodig. Het vervelende is dat steeds meer huishoudens steeds sneller denken te moeten omdat daar de nadruk op is komen te liggen. Persoonlijk vind ik dat de nadruk dus op een betere dienstverlening moet liggen en dat de consument betaald voor wat zij nodig hebben.
          Zelf ben ik in stapjes steeds verder teruggegaan in snelheid en de minst snelle internetverbinding van Caiway bevalt mij prima en ook diegene die op mijn aanraden teruggegaan zijn.
          Een snelle verbinding kan erg fijn zijn wanneer je thuiswerkt, videoconference via Teams, scherm delen etc. Zeker wanneer op datzelfde moment de kids zitten te gamen of iets lopen te downloaden.
          Voor iemand die niet thuiswerkt, snelle up en dowload niet relevant is kan ik me voorstellen dat het ook met het laagste abo kan.
          Iedereen heeft zo zijn eigen wensen qua verbeteringen. De servicedesk bel ik nooit en heb ik niet nodig. Dus is het dan wel zo dat ik mijn provider daar op mag afrekenen . Pas als er echt stront aan de knikker is, dan is mijn ervaring dat je door een stroperige brij moet voordat het is opgelost. Maar ze staan wel klaar met compensatievergoedingen.

          Mijn stokpaardje zal de tv dienst blijven. Daar valt nog zo veel te verbeteren en een slag te maken. Delta wil qua reclameuitingen tot een landelijke providers
          behoren, maar qua tv-dienst zijn ze daar nog niet helemaal. KPN met KPN+ werkt nog niet 100%, maar levert wel op wat je als klant wil. Ziggo met de mediaboxen ook uitstekend. T-Mobile hangt wat mij betreft gelijk met Delta, maar dat kan ook niet anders met dezelfde softwareontwikkelaar.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Mijn stokpaardje zal de tv dienst blijven. Daar valt nog zo veel te verbeteren en een slag te maken. Delta wil qua reclameuitingen tot een landelijke providers
            behoren, maar qua tv-dienst zijn ze daar nog niet helemaal. KPN met KPN+ werkt nog niet 100%, maar levert wel op wat je als klant wil. Ziggo met de mediaboxen ook uitstekend. T-Mobile hangt wat mij betreft gelijk met Delta, maar dat kan ook niet anders met dezelfde softwareontwikkelaar.
            Plaats dit dan ook in het juiste topic aub

            Reageer


            • #7
              Waarom zou Caiway55 moeten vertrekken?
              Hij mag toch zijn mening geven?
              Je moet er voor waken dat je niet dezelfde fouten maakt als Bordewolf, Copilot, van die moet weg en die moet weg!



              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door copilot

                Ja als je het niet eens ben kun je beter vertrekken want alles wat ik van je leest is negatief
                Ik wil zeker niet negatief overkomen, ik deel mijn ervaring over wat ik meemaak bij Caiway. Loopt de dienstverlening dan is het wat mij betreft allemaal prima en dat is het inmiddels bij mij of ik accepteer dat ik nu eenmaal geen DD5.1 heb. Een echt alternatief voor caiway zie ik niet omdat ik afhankelijk ben van Coax of glasvezel. Maar nogmaals, inmiddels werkt alles prima.

                Wel ben ik van mening dat Delta teveel de nadruk legt op zeer snelle internetverbindingen en zoals aangegeven zijn er situaties, zoals Bor ook benoemd, dat het wellicht handig kan zijn. Ik twijfel dan overigens nogsteeds over de extreem hoge snelheden maar ok. Mijn probleem zit hem in het feit dat veel huishoudens meegaan in die stroom omdat het nu eenmaal steeds sneller zou moeten.
                Nu is het dus weer “een prijs” omdat ze het snelste internet hebben en dat wordt dan weer waarschijnlijk flink uitgebuit. Wat mij betreft moeten ze een veel betere voorlichting geven over wat mensen nu echt nodig hebben zodat ze niet te veel betalen. Ik zie teveel 1 of 2 persoons huishoudens (vaak ouderen) die door automatische verhogingen van snelheid inmiddels aan veel te dure abonnementen zitten.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door copilot

                  Ja als je het niet eens ben kun je beter vertrekken want alles wat ik van je leest is negatief
                  Beetje vreemd om zo op een serieuze reactie te reageren. Waarom?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door copilot

                    Is jouw menig
                    Wel een mening die hij best aardig onderbouwt.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door copilot

                      Is jouw menig
                      Wat is nu echt het probleem. Ik schrijf zelfs letterlijk dat dit naar mijn mening is en dat “wat mij betreft” dingen anders zouden moeten. Dat is toch ook de basis van een forum. Mensen uitten daar hun mening n.a.v. wat anderen schrijven. Ik beschrijf het nergens als iets waar iedereen het mee eens moet zijn, doe ermee wat je wilt.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                        Wat is nu echt het probleem. Ik schrijf zelfs letterlijk dat dit naar mijn mening is en dat “wat mij betreft” dingen anders zouden moeten. Dat is toch ook de basis van een forum. Mensen uitten daar hun mening n.a.v. wat anderen schrijven. Ik beschrijf het nergens als iets waar iedereen het mee eens moet zijn, doe ermee wat je wilt.
                        Heb geen probleem

                        Reageer


                        • #13
                          Vanwaar dan je reactie op hetgeen ik schrijf? En om je voor te zijn, ik bedoel dan niet je laatste reactie.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht

                            Heb geen probleem
                            Je reacties laten zien dat je dat wel hebt. Dat, of je hebt andere problemen dan die hier horen.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht

                              Heb geen probleem
                              Denk dat het weer tijd wordt voor een nieuwe nick....

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X