Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Zonnepanelen
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht)
Energieleveranciers gaan dit natuurlijk doorberekenen en dan ga je echt niets bereiken met: Ik moest toch panelen kopen? Het is niet eerlijk! Het is veel eerlijker, maar als je alleen maar naar jezelf kijkt en dan stopt met nadenken....Tsja. (No offfence renschip!)
Laatst bewerkt door Koeba; 14 Feb 2024, 10:22.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Maar je hebt toch recht op dat geld? (O, nee....toch niet...)
Energieleveranciers gaan dit natuurlijk doorberekenen en dan ga je echt niets bereiken met: Ik moest toch panelen kopen? Het is niet eerlijk! Het is veel eerlijker, maar als je alleen maar naar jezelf kijkt en dan stopt met nadenken....Tsja. (No offfence renschip!)
Dus moet je wel een beetje aan jezelf denken.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Een regelrechte schande. Toen ik er aan begon kon ik niet voorzien dat de overheid elektrisch rijden opeens zou verplichten.
Met name dat, maar ook de vele Gemeenten die hele weiden volleggen met panelen zijn er aan schuldig, niet de zonnepaneelbezitter,
En opslaan van energie heb ik in de winter niets aan, in de winter is er geen zon dus ook geen opslag, in de zomer verbruik je fors minder en sla je dus voor niets op.
Groter kulverhaal als thuisbatterijen heb ik van de klimaatgekken en groengoeroe’s nog nooit gehoord.Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 Feb 2024, 21:10.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk berichtEr wordt weer flink afgedwaald van het topic onderwerp...
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
Het topic was "Zonnepanelen" Het gaat daar toch nog gewoon over??
Maar het mogelijk hacken van omvormers is toch iets heel anders dan geneuzel over kosten/saldering/schande/kulverhalen....
- 2 Likes
Reageer
-
Energiebedrijven brengen klanten die stroom opwekken met zonnepanelen steeds vaker terugleverkosten in rekening. Toezichthouder ACM is een onderzoek gestart naar de hoogte van die extra kosten.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht
Je hebt gelijk.
Maar het mogelijk hacken van omvormers is toch iets heel anders dan geneuzel over kosten/saldering/schande/kulverhalen....
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer