Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bestaande klanten t.o.v. nieuwe klanten glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bestaande klanten t.o.v. nieuwe klanten glasvezel

    Zijn er forumgebruikers die kunnen aangeven of zij al klant van Delta waren en eventueel gebruik hebben kunnen maken van een eventuele aanbieding bij het overstappen van coax naar glasvezel?

    De aanbiedingen die ik nu zie is volgens mij enkel voor nieuwe klanten, wat ook begrijpelijk is. Echter vind ik niks terug wat Delta in deze doet voor de bestaande klanten als ze deze overstap maken.

    Ik ben zelf klant van Delta en heb internet en tv via de coax, 1000 Mbps.

    Een aantal weken terug is de FTU geplaatst in de meterkast (Oostburg), dus in principe ben ik klaar voor glasvezel (en dus meerdere aanbieders). Die 'meerdere' aanbieders geven kortingen als je je aanmeldt als nieuwe klant. Als bestaande klant heb ik geen idee wat Delta doet om mij als klant te behouden. Later dit jaar volgt KPN in de meterkast, wat mij dus weer een optie geeft om te overwegen een overstap te maken naar een andere provider.

    Begrijp me goed, ik ben tevreden als Delta-klant, dus een echte noodzaak is er niet om over te stappen. Dat kan in de toekomst uiteraard wel veranderen als andere providers me met een goede aanbieding als nieuwe klant willen verwelkomen en Delta weinig moeite doet om me als bestaande klant te behouden.

  • #2
    Volgens mij krijgt iedereen de eerste 6 maanden internet en gratis interactieve tv (50+) voor € 45
    Laatst bewerkt door driepinter; 11 May 2023, 14:55.

    Reageer


    • #3
      Wees blij dat je glasvezel krijgt , ik heb het nog steeds niet , in een appartement is nog schijnbaar heel moeilijk .
      En maar roepen " tot in de nok als het moet " nou de eerste verdieping is al moeilijk genoeg ( zucht)

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor je reactie Driepinter.

        De aanbiedingsprijzen staan inderdaad op de pagina van Delta, zowel korting op internet als op tv. De postcodecheck laat zien dat er glasvezel beschikbaar is op mijn adres. Maar zodra ik aanvink dat ik bestaande klant ben en glasvezel wil, dan verdwijnen die voordelen ineens en is er enkel een 'Bestel nu' button beschikbaar. Ik zou graag wel eerst willen weten hoe de prijzen in mijn geval dan opgebouwd zijn vóórdat ik op 'Bestel nu' klik .

        Reageer


        • #5
          Je kunt ook bellen voor een aanbieding. Kan soms heel aantrekkelijk zijn.
          Overigens is er niks mis met Coax.
          Laatst bewerkt door Caiway55; 11 May 2023, 16:24.

          Reageer


          • #6
            Rippertje

            Glasvezel krijgen doen we niet hoor, het is wel al beschikbaar gemaakt . Het stukje erna zal gewoon betaald moeten worden. Maar ik snap wat je bedoelt hoor. Ik ken natuurlijk je situatie niet en of er al een tijdvak is of en wanneer het beschikbaar komt bij jou. Hopelijk voor jou komt er wat schot in.

            @Caiway55

            Dat is ook een optie. En coax is inderdaad niks mis mee. Ben momenteel wel een beetje de voor- en nadelen (nu ik de mogelijkheid heb) van overgaan op glasvezel naast elkaar aan het leggen.

            Reageer


            • #7
              Zit zelf bij Caiway en gebruik de coax nog voor tv kijken met de caiway/delta app voor opnames en terugkijken.
              Voor internet gebruik ik glasvezel maar ben inmiddels teruggegaan naar het goedkoopste abonnement. Snelheid van 75mb is voor normaal huisgebruik prima. De tijd van veel downloaden is inmiddels voor mij wel voorbij. 😉
              Ik weet eigenlijk niet of de app voor interactieve tv alleen beschikbaar is bij glasvezel. Ik moest toen bij Caiway wel overstappen naar glasvezel. Dat laatste zou dan, wat mij betreft, de enige reden kunnen zijn.
              Laatst bewerkt door Caiway55; 11 May 2023, 20:53.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door RSM Bekijk bericht
                Bedankt voor je reactie Driepinter.

                De aanbiedingsprijzen staan inderdaad op de pagina van Delta, zowel korting op internet als op tv. De postcodecheck laat zien dat er glasvezel beschikbaar is op mijn adres. Maar zodra ik aanvink dat ik bestaande klant ben en glasvezel wil, dan verdwijnen die voordelen ineens en is er enkel een 'Bestel nu' button beschikbaar. Ik zou graag wel eerst willen weten hoe de prijzen in mijn geval dan opgebouwd zijn vóórdat ik op 'Bestel nu' klik .
                Ik zou bellen dat je wel op glasvezel wil, maar met dezelfde aanbieding. Ik weet zeker dat dit lukt en dat je binnen 5 a 10 dagen op glasvezel over bent.

                Reageer


                • #9
                  De app is bij Delta ook beschikbaar op de coax Caiway55 , wel een geschikte tv nodig met het juiste bouwjaar. Maar die heb ik. Ik denk dat je dat bedoelt. Gelukkig heb ik de keuze om eventueel over te stappen en hoef ik niks. Als ik overstap en dus overga naar interactief op alle tv's in huis, verlies ik ook DD op best wat zenders als ik er andere topics op nalees. Misschien is geduld hebben voor nu nog even het beste dan.

                  Bordewolf, die houd ik in mijn achterhoofd. Mocht het er van komen, dan deel ik het hier. Ik kan me voorstellen dat er anderen zijn die met dezelfde vraag zitten. Al is dit in mijn geval meer een 'luxe-probleem'.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X