Zijn er forumgebruikers die kunnen aangeven of zij al klant van Delta waren en eventueel gebruik hebben kunnen maken van een eventuele aanbieding bij het overstappen van coax naar glasvezel?
De aanbiedingen die ik nu zie is volgens mij enkel voor nieuwe klanten, wat ook begrijpelijk is. Echter vind ik niks terug wat Delta in deze doet voor de bestaande klanten als ze deze overstap maken.
Ik ben zelf klant van Delta en heb internet en tv via de coax, 1000 Mbps.
Een aantal weken terug is de FTU geplaatst in de meterkast (Oostburg), dus in principe ben ik klaar voor glasvezel (en dus meerdere aanbieders). Die 'meerdere' aanbieders geven kortingen als je je aanmeldt als nieuwe klant. Als bestaande klant heb ik geen idee wat Delta doet om mij als klant te behouden. Later dit jaar volgt KPN in de meterkast, wat mij dus weer een optie geeft om te overwegen een overstap te maken naar een andere provider.
Begrijp me goed, ik ben tevreden als Delta-klant, dus een echte noodzaak is er niet om over te stappen. Dat kan in de toekomst uiteraard wel veranderen als andere providers me met een goede aanbieding als nieuwe klant willen verwelkomen en Delta weinig moeite doet om me als bestaande klant te behouden.
De aanbiedingen die ik nu zie is volgens mij enkel voor nieuwe klanten, wat ook begrijpelijk is. Echter vind ik niks terug wat Delta in deze doet voor de bestaande klanten als ze deze overstap maken.
Ik ben zelf klant van Delta en heb internet en tv via de coax, 1000 Mbps.
Een aantal weken terug is de FTU geplaatst in de meterkast (Oostburg), dus in principe ben ik klaar voor glasvezel (en dus meerdere aanbieders). Die 'meerdere' aanbieders geven kortingen als je je aanmeldt als nieuwe klant. Als bestaande klant heb ik geen idee wat Delta doet om mij als klant te behouden. Later dit jaar volgt KPN in de meterkast, wat mij dus weer een optie geeft om te overwegen een overstap te maken naar een andere provider.
Begrijp me goed, ik ben tevreden als Delta-klant, dus een echte noodzaak is er niet om over te stappen. Dat kan in de toekomst uiteraard wel veranderen als andere providers me met een goede aanbieding als nieuwe klant willen verwelkomen en Delta weinig moeite doet om me als bestaande klant te behouden.
Reageer