Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanleg glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
    Op dit forum krijg je waarschijnlijk geen bruikbaar antwoord.
    Dat verwacht ik ook niet, maar zolang er geen email adres is voor klanten-service, moet ik het zo doen.
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
    Zou je rechtbijstand verzekering in gang zetten voor een feitelijke brief met aantoonbare kosten.
    Heb je die niet, is het vechten tegen de bierkaai, ben ik bang.
    Van de installateur (Spie) heb ik een excuus email gehad.
    Zij geven aan, dat het omleggen pas na de bouwvak vakantie kan, oktober is na de bouwvak, dus.......
    Nu nog een reactie van Delta :-)


    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door r0n625 Bekijk bericht
      Dat verwacht ik ook niet, maar zolang er geen email adres is voor klanten-service, moet ik het zo doen.

      Van de installateur (Spie) heb ik een excuus email gehad.
      Zij geven aan, dat het omleggen pas na de bouwvak vakantie kan, oktober is na de bouwvak, dus.......
      Nu nog een reactie van Delta :-)

      Leuk een excuus mail, maar daarmee betalen ze je reis- en andere kosten niet.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #18
        Van Louis.

        Glasvezel.
        Ruim 2 maanden geleden glasvezel besteld op ons adres. Nog steeds geen bevestiging ontvangen. Gebeld, Ja het is bekend bij ons. Waarom krijg ik geen bevestiging dan,?
        Daarop kan ik geen antwoord op geven.!
        Het kastje is al lang geplaatst door de monteur, die op zijn plaats meldt, Je ontvangt binnen enkele dagen het installatie pakket.!
        Nog niets gezien, bovendien hebben we gekozen voor installatie door een monteur.
        Tja, ik wil uiteraard wel weten hoe zit het nu eigenlijk.?
        Laatst bewerkt door LouisB; 5 Jul 2023, 11:20.

        Reageer


        • #19
          Weet u zeker dat u bovenstaande persoonlijke gegevens op een openbaar forum wilt plaatsen?
          Ik citeer u met opzet niet, zodat u, wanneer en als u wilt, de gegevens kunt verwijderen, zonder dat er een quote achterblijft.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door r0n625 Bekijk bericht
            Dat verwacht ik ook niet, maar zolang er geen email adres is voor klanten-service, moet ik het zo doen.

            Nu nog een reactie van Delta :-)
            Ik zou een e-mail sturen naar [email protected] dan krijg je iig direct een ontvangstbevestiging en meestal na 2 of drie dagen een antwoord.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door r0n625 Bekijk bericht
              Het volgende is ons overkomen:

              In 2022 moesten we terug komen van vakantie, er was namelijk een handtekening van ons nodig, om te mogen graven in de grond.
              Zouden we dit niet doen, dan kon de glasvezel niet in 2022 worden aangelegd.
              In november 2022 hebben we getekend voor een flexpakket met de eerste 3 maanden gratis internet.
              Er zijn foto's gemaakt, hoe en waar e.e.a. zou worden geïnstalleerd.
              Er werd pas in januari voor het eerst een schep in de grond gezet.

              In juni 2023 zou de glasvezel eindelijk in ons huis worden aangelegd, dus wederom terugkomen van onze vakantie.
              De avond voordat het aangelegd zou worden, werd het afgezegd door ziekte, dit is overmacht, maar heeft ons wel geld gekost!

              Op 3 juli 2023 zou het definitief worden aangelegd in huis, maar toen bleek dat de glasvezel aan de voorzijde van het huis eindigde, terwijl de groene buis aan de zijkant eindigde.
              Dit is doorgegeven door de monteur en zou aangepast worden, maar de vraag is wanneer?
              Voor de derde keer dus voor niets teruggekomen van vakantie en voor de derde keer onkosten moeten maken wegens wan-prestatie.

              Een vierde keer zal er niet komen, eind september zijn we weer thuis, pas in oktober kunt u terecht op onze grond, we komen niet meer terug van vakantie!

              Mijn vraag:
              Hoe gaan Spie/Delta hiermee om, kan ik een rekening indienen, voor de 850km die ik heb moeten rijden?
              Waarom wordt er zo slecht gecommuniceerd tussen Delta, Spie en de klant?
              Het is inmiddels oktober zijn er al vorderingen aan de huisaansluiting in Stalland ?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                Het is inmiddels oktober zijn er al vorderingen aan de huisaansluiting in Stalland ?
                Als het goed is, wordt het volgende week in bedrijf gesteld, nu de toevoer opnieuw (!) is gedaan, 2 weken geleden.
                Laatst bewerkt door r0n625; 11 Oct 2023, 16:58.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door r0n625 Bekijk bericht

                  Als het goed is, wordt het volgende week in bedrijf gesteld,
                  En dat is nu dus, sinds vandaag ben ik (weer) terug bij Delta.
                  Vreemd genoeg geen @Zeelandnet email adres, maar een @Delta.nl adres.
                  Het IP adres waar ik op zit is eigendom van CaiWay, maar dat is ook maar een naam (van Delta).
                  En toch woon ik in Zeeland ....... Maar ik ben blij, het werkt !

                  Nu nog port-forwarding op port 80 goed krijgen en mijn mail account op orde krijgen, lekker bezig

                  Reageer


                  • #24
                    r0n625

                    Welkom terug, je mag wel goed opletten of je niet op cgnat zit want dan mislukt portforwarding jammerlijk.

                    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...p-standaard-ip
                    Laatst bewerkt door driepinter; 18 Oct 2023, 21:32.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      r0n625

                      Welkom terug, je mag wel goed opletten of je niet op cgnat zit want dan mislukt portforwarding jammerlijk.

                      https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...p-standaard-ip
                      Port forwarding werkt al, maar tergend langzaam, komende week nog eens de instellingen doorlopen.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X