Begin vorig jaar (2022) kwam er de mededeling, dat het de bedoeling was, dat nog in dat jaar (2022) glasvezel hier mogelijk zou zijn.
Het heeft tot december geduurd, voordat er een schep de grond inging, zonder dat er een mededeling kwam dat er vertraging was.
In mei 2022 moest ik met spoed toestemming geven, anders mochten ze niet graven in mijn grond, dat is logisch.
Hiervoor moest in in de zomer van 2022 zelfs van vakantie terug naar huis, om mijn handtekening te zetten!
De belofte was dat ik bericht zou krijgen wanneer er gegraven zou gaan worden, zodat ik daarbij aanwezig kon zijn, er zit tenslotte meer in de grond.
Inmiddels is er gegraven zonder dat ik daarover ben ingelicht, en het lijkt er op, dat ik 2 (twee) aansluitingen krijg, één aan de voorkant van het huis en één aan de zijkant van het huis.
De mensen aanspreken heeft geen zin, die verstaan geen Nederlands.
Dit is geen manier van werken, zijn er meer mensen die met deze aannemer problemen hebben?
Dan iets anders:
Volgens de man die kwam schouwen (voor Delta) kon het een paar weken duren, maar dan zou het werken en kan ik het 3 maanden gratis uitproberen.
Dat lukt door de late levering niet meer, want 1 april begint het seizoen en zijn we bijna nooit thuis.
Helaas ben ik niet tevreden met de hele gang van zaken en ben ik benieuwd door wie en hoe er gecompenseerd gaat worden.
Het heeft tot december geduurd, voordat er een schep de grond inging, zonder dat er een mededeling kwam dat er vertraging was.
In mei 2022 moest ik met spoed toestemming geven, anders mochten ze niet graven in mijn grond, dat is logisch.
Hiervoor moest in in de zomer van 2022 zelfs van vakantie terug naar huis, om mijn handtekening te zetten!
De belofte was dat ik bericht zou krijgen wanneer er gegraven zou gaan worden, zodat ik daarbij aanwezig kon zijn, er zit tenslotte meer in de grond.
Inmiddels is er gegraven zonder dat ik daarover ben ingelicht, en het lijkt er op, dat ik 2 (twee) aansluitingen krijg, één aan de voorkant van het huis en één aan de zijkant van het huis.
De mensen aanspreken heeft geen zin, die verstaan geen Nederlands.
Dit is geen manier van werken, zijn er meer mensen die met deze aannemer problemen hebben?
Dan iets anders:
Volgens de man die kwam schouwen (voor Delta) kon het een paar weken duren, maar dan zou het werken en kan ik het 3 maanden gratis uitproberen.
Dat lukt door de late levering niet meer, want 1 april begint het seizoen en zijn we bijna nooit thuis.
Helaas ben ik niet tevreden met de hele gang van zaken en ben ik benieuwd door wie en hoe er gecompenseerd gaat worden.
Reageer