Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA laat andere aanbieders toe op hun glasvezelnetwerk

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat is een strategie van KPN, alleen wanneer je een provider op hun netwerk afneemt maken ze de aansluiting, feitelijk belachelijk.
    Tsja, weer een meninkje. Je kunt toch een jaartje met korting proberen en weer overstappen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Tsja, weer een meninkje. Je kunt toch een jaartje met korting proberen en weer overstappen?
      Lijkt me wel wat voor je

Reageer

Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

Lijkt me wel wat voor je
        Nou...ik ben juist van het KPN (xdsl) netwerk een jaar overgestapt naar DFN coax omdat er nu glas in de straat ligt en ik het wel weer eens wilde proberen. Maar het naar de gevel schieten en in huis boren duurt nogal. Inmiddels is de Chromecast zo ingeburgerd hier dat ik misschien wel geen tv er bij neem maar gewoon NLZiet o.i.d.
        Laatst bewerkt door Koeba; 3 Feb 2023, 11:34.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
          Ik vraag me af op de adressen waar zowel glasvezel ligt van KPN Netwerk en Delta Netwerk, waar de meeste mensen dan voor kiezen.
          Dat is denk ik net zo'n situatie als bij het lezen van een krant*. Deels historisch bepaald ('mijn ouders hebben het ook/niet') of de één is goedkoper dan de ander.

* Er zijn altijd mensen die in deze tijden samen 1/elkaars krant lezen. Internet delen met de wederzijdse buren is ook al populair aan het worden, zeker als de één KPN heeft en de ander Delta/DFN.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Feb 2023, 23:13.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Het is 1 netwerk toch?
            Neen, helaas niet.
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Feb 2023, 23:27.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Inmiddels staat de postcodecheck bij Glasnet open voor iedereen die op het Deltanetwerk zit.

Reageer

Niet duur, dat Glasnet en een goeie router.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus

....alleen waar glasvezel ligt. Zojuist gechecked.
                  Klopt, en de eerste aanbieder die zo waar nog met redelijke prijzen komt.
                  TV is van Canal Digital via de Amino decoder. Helaas geen ervaringen meer, maar dit schijnt zich meer en meer te verbeteren.

Ik blijf lekker bij Delta, ik ben tevreden en heb daar een goede aanbieding gehad. En ik heb vertrouwen dat er veel verbeteringen aan de tv diensten komen.

Reageer

Wel goed dat Glasnet een eigen modem regelt op de glasvezel. Volgens mij is zoiets flexibeler als die Nokia modem van Delta toch?

Reageer

Misschien slaat het best nog wel aan, daar een groot deel in Zeeland toch van reformatorische grondslag is :
                      ​​​​​​https://www.kliksafe.nl/glasvezel/glasvezel-zeeland/

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Misschien slaat het best nog wel aan, daar een groot deel in Zeeland toch van reformatorische grondslag is :
                        ​​​​​​https://www.kliksafe.nl/glasvezel/glasvezel-zeeland/

Internet werkt dan zeker ook op zondag niet 😂

En ik kijk ook wat anders tegen onze reformatorische medemens aan, wat daar allemaal achter de gesloten voordeur gebeurd……

Reageer

Kliksafe levert in Twente al vanaf het begin van de glasvezelaanleg destijds door Cogas/Caiway. Zo nieuwe is deze provider niet op het netwerk.
                          En inderdaad op zondag gaat hun website uit de lucht.

Reageer

Weer nieuwe aanbieders:

Eazit
                            Nextpertise
                            Qonnected
                            Vodafone business

https://www.deltanetwerk.nl/telecomaanbieders/

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X