Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA laat andere aanbieders toe op hun glasvezelnetwerk

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
    Dit zal enkel op de nieuwe XGS Pon infrastructuur zijn waar andere providers welkom zijn, ookal woon ik in Zeeland en in Middelburg zal ik nog even geduld moeten hebben voor eenprenium provider als Freedom.

Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: 35AC91BA-9FEC-4163-9390-2FAE9E671EE7.jpg Bekeken: 0 Grootte: 68,1 Kb ID: 248799
    Dan is dit opnieuw zeer slechte communicatie.

Reageer

Iedere provider wil geld verdienen.
      Wanneer Delta de deur open zet in een stukje netwerk, dam moeten andere providers niet alleen betalen voor de toegang, maar ook een stukje infrastructuur aanleggen.
      Zijn er onvoldoende verwachtingen (lees te weinig klanten) dan gaat een provider niet investeren.

Reageer

Wel vreemd dat er in Zeeland nog steeds niet gekozen kan worden voor Caiway.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
          Komt op mij over dat er toch plannen zijn om Caiway uit te faseren op termijn, anders was dit wel een keuze geworden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
            Ik ga nu even filosoferen: De consolidatie is nog niet over; spelers kopen elkaar op. DFN is eigendom van private equity; die zitten er niet in om het te houden. Pump & Dump: DFN wordt opgepoetst en mooi gemaakt en krijgt een lekker groot netwerk aangelegd. De kosten komen op hun eigen balans (dankjewel EQT!) en die mogen ze terugbetalen met een hogere verkoopprijs. KPN heeft bij monde van hun CEO gezegd dat, als DFN in de verkoop gaat, ze zeker interesse hebben. Moet ik verder filosoferen of eh?
            Laatst bewerkt door Koeba; 16 Dec 2022, 11:02.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Komt op mij over dat er toch plannen zijn om Caiway uit te faseren op termijn, anders was dit wel een keuze geworden.
              Mjaa, ik wacht toch op een bron die het minder vaak mis heeft...(geintje Bor!)

Reageer

Het zou voor veel klanten toch een ramp betekenen als het merk Caiway verdwijnt en alles Delta wordt.
                Veel Caiway klanten waar ook coax ligt, kijken via de coaxkabel naar televisie en hebben het internet over de glasvezel.
                Delta daarentegen is niet zo klantvriendelijk en eist Delta bij internet over de glasvezel dat je ook televisie kijkt over de glasvezel.

Je moet er toch niet aan denken !!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                  Het zou voor veel klanten toch een ramp betekenen als het merk Caiway verdwijnt en alles Delta wordt.
                  Veel Caiway klanten waar ook coax ligt, kijken via de coaxkabel naar televisie en hebben het internet over de glasvezel.
                  Delta daarentegen is niet zo klantvriendelijk en eist Delta bij internet over de glasvezel dat je ook televisie kijkt over de glasvezel.

Je moet er toch niet aan denken !!
                  De strategie bij Ziggo is ook IPTV boxen geworden. Daar gaat het allemaal naar toe.
                  Coax gaat op termijn gewoon helemaal uit bij Delta. Niet nu, maar over 3 tot 5 jaar zullen de laatste der mohikanen een brief krijgen dat het coaxnetwerk uit gaat.
                  In Caiwaygebieden zie ik om me heen abonnees overgaan op Delta en Solcon. Men is IPTV wel gewend onderhand.

En let op, op termijn gaat de app gewoon de Kamai vervangen. Veel goedkoper en geen afhankelijkheden meer van de Kamai, hooguit van het platform waarop de apps draaien.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Dec 2022, 13:01.

Reageer

Online-tarieven per 1 maart 2023 bekend: via glasvezel KPN goedkoper dan Delta

Vanaf 1 maart 2023 veranderen de tarieven voor internet via het netwerk van Delta bij internetaanbieder Online.
                    Opvallend is dat de tarieven via het glasvezelnetwerk van Delta duurder uitvallen dan die via het KPN-netwerk.
                    KPN is sowieso bezig met serieuze tariefverlagingen voor het glasvezelaanbod in Nederland.

https://m7cdn.io/online/pdf/ONL_tari..._maart2023.pdf

Reageer

Ik vind het prijsverschil wel extreem :

Online internet 100 Mbit/s via KPN netwerk: €41.50 per maand.
                      Online internet 100 Mbit/s via Delta netwerk: €57,00 per maand.

Het prijsverschil met de hogere snelheden is net zo schrikbarend.

Reageer

Ik vind het prijsverschil wel extreem :

Online internet 100 Mbit/s via KPN netwerk: €41.50 per maand.
                        Online internet 100 Mbit/s via Delta netwerk: €57,00 per maand.

Het prijsverschil met de hogere snelheden is net zo schrikbarend.
                        Zo blijft Delta een monopolie houden, wie gaat er nu 57 euro voor 100 Mbit neertellen?
                        Je kan het tv product van Anaal Digitaal er bij doen, maar dat is echt superslecht.

Reageer

Ik vraag me af op de adressen waar zowel glasvezel ligt van KPN Netwerk en Delta Netwerk, waar de meeste mensen dan voor kiezen.

Reageer

Ik vraag me af op de adressen waar zowel glasvezel ligt van KPN Netwerk en Delta Netwerk, waar de meeste mensen dan voor kiezen.
                            Bij mij in de straat mag KPN niet naar binnen bij zo'n 75% van de bewoners.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door whoopyet Bekijk bericht

Bij mij in de straat mag KPN niet naar binnen bij zo'n 75% van de bewoners.
                              Dat is een strategie van KPN, alleen wanneer je een provider op hun netwerk afneemt maken ze de aansluiting, feitelijk belachelijk.

Reageer

KPN heeft ook maandabonnementen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X