Oorspronkelijk gepost door reddwarf
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
DELTA laat andere aanbieders toe op hun glasvezelnetwerk
Samenvouwen
X
-
Iedere provider wil geld verdienen.
Wanneer Delta de deur open zet in een stukje netwerk, dam moeten andere providers niet alleen betalen voor de toegang, maar ook een stukje infrastructuur aanleggen.
Zijn er onvoldoende verwachtingen (lees te weinig klanten) dan gaat een provider niet investeren.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk berichtWel vreemd dat er in Zeeland nog steeds niet gekozen kan worden voor Caiway.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk berichtWel vreemd dat er in Zeeland nog steeds niet gekozen kan worden voor Caiway.Laatst bewerkt door Koeba; 16 Dec 2022, 11:02.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Komt op mij over dat er toch plannen zijn om Caiway uit te faseren op termijn, anders was dit wel een keuze geworden.
- 2 Likes
Reageer
-
Het zou voor veel klanten toch een ramp betekenen als het merk Caiway verdwijnt en alles Delta wordt.
Veel Caiway klanten waar ook coax ligt, kijken via de coaxkabel naar televisie en hebben het internet over de glasvezel.
Delta daarentegen is niet zo klantvriendelijk en eist Delta bij internet over de glasvezel dat je ook televisie kijkt over de glasvezel.
Je moet er toch niet aan denken !!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtHet zou voor veel klanten toch een ramp betekenen als het merk Caiway verdwijnt en alles Delta wordt.
Veel Caiway klanten waar ook coax ligt, kijken via de coaxkabel naar televisie en hebben het internet over de glasvezel.
Delta daarentegen is niet zo klantvriendelijk en eist Delta bij internet over de glasvezel dat je ook televisie kijkt over de glasvezel.
Je moet er toch niet aan denken !!
Coax gaat op termijn gewoon helemaal uit bij Delta. Niet nu, maar over 3 tot 5 jaar zullen de laatste der mohikanen een brief krijgen dat het coaxnetwerk uit gaat.
In Caiwaygebieden zie ik om me heen abonnees overgaan op Delta en Solcon. Men is IPTV wel gewend onderhand.
En let op, op termijn gaat de app gewoon de Kamai vervangen. Veel goedkoper en geen afhankelijkheden meer van de Kamai, hooguit van het platform waarop de apps draaien.Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Dec 2022, 13:01.
Reageer
-
Online-tarieven per 1 maart 2023 bekend: via glasvezel KPN goedkoper dan Delta
Vanaf 1 maart 2023 veranderen de tarieven voor internet via het netwerk van Delta bij internetaanbieder Online.
Opvallend is dat de tarieven via het glasvezelnetwerk van Delta duurder uitvallen dan die via het KPN-netwerk.
KPN is sowieso bezig met serieuze tariefverlagingen voor het glasvezelaanbod in Nederland.
https://m7cdn.io/online/pdf/ONL_tari..._maart2023.pdf
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtIk vind het prijsverschil wel extreem :
Online internet 100 Mbit/s via KPN netwerk: €41.50 per maand.
Online internet 100 Mbit/s via Delta netwerk: €57,00 per maand.
Het prijsverschil met de hogere snelheden is net zo schrikbarend.
Je kan het tv product van Anaal Digitaal er bij doen, maar dat is echt superslecht.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtIk vraag me af op de adressen waar zowel glasvezel ligt van KPN Netwerk en Delta Netwerk, waar de meeste mensen dan voor kiezen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door whoopyet Bekijk bericht
Bij mij in de straat mag KPN niet naar binnen bij zo'n 75% van de bewoners.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer