Uit pure frustratie....ook (dagen lang uren lang proberen iets te regelen..maar de dikke onbereikbaar muur is enige wat ik tegenaan loop )
Hier maar eens aangeven dat ik de maat vol heb van (Moderne koppelbaas) Volkers wessels Telecom en hun onbereikbaarheid,dit naast het niet kunnen plannen,niet correct uitvoeren stappen werkzaamheden....etc.
Website om in te planne werkt niet.
Telefoonnummer is defect..begint altijd met 5 bellers en uur later of 2 uur later ...blijft hangen op 2 wachtende.
Op de mail word ook gewoon niet gereageerd,ook op contact formulier ,of eigen info@ word niet gereageerd.
Glasvezel kan nog niet worden aangesloten worden,want de kabel moet nog geschoten worden.
Hiervoor bij de vorige brief..zitten wachten...en wachten.....om van de buren te mogen horen dat het niet gaat.
Ook al met Delta gebeld,...zou worden terug gebeld...maar ook daar niets meer van gehoord.
Kortom..zoek het lekker uit met je glasvezel aansluiten.....5 dagen elke dag paar uur proberen iemand aan de lijn te krijgen..contact..inhoud....maar niemand thuis,zowel Delta niet als Volkers wessels Telecom
De delta chat mogelijkheid..is ook totaal onbruikbaar...als je net ander vraag heb...begrijp u niet.....ken ik niet...wilt u bestellen,glasvezel of kabel....zelfde rondje nonstop.
Er lijkt niemand te beseffen dat de glasvezel nog onder de straat ligt.....en nog geschoten moet worden,zelfs de glasvezel huisaansluiting monteurs hebben dit bij hun opdrachtgever aangegeven.
Is nota bene eerst nog iemand langst geweest op de situatie..en dus voor de gehele straat in kaart te brengen.
Ik ben niet de enige in ons rijtje die er enorm van baalt hoe onprofessioneel er word omgegaan met de situatie.
Ik vind het van de gekke dat ik zoveel moeite moet doen,om te zorgen dat Delta zijn werkzaamheden kan en zal uit kunnen voeren.
Vroeger..toen het nog zeelandnet was..was klantenservice en bereikbaarheid stukken beter..en tevens de kennis en kunde van de persoon aan de telefoon.
De verhoging die berekend werd voor het beter maken,is niet naar de klantenservice gegaan of afdeling planning.
Bewerkt
Update....zowaar een mail mogen ontvangen ;
Bedankt voor uw bericht. We doen ons best om u binnen 5 werkdagen antwoord te geven. Uw bericht is geregistreerd onder nummer XXXXXXX . Wist u trouwens dat u het antwoord op de meeste vragen eenvoudig zélf kunt vinden via onze website

Hier maar eens aangeven dat ik de maat vol heb van (Moderne koppelbaas) Volkers wessels Telecom en hun onbereikbaarheid,dit naast het niet kunnen plannen,niet correct uitvoeren stappen werkzaamheden....etc.
Website om in te planne werkt niet.
Telefoonnummer is defect..begint altijd met 5 bellers en uur later of 2 uur later ...blijft hangen op 2 wachtende.
Op de mail word ook gewoon niet gereageerd,ook op contact formulier ,of eigen info@ word niet gereageerd.
Glasvezel kan nog niet worden aangesloten worden,want de kabel moet nog geschoten worden.
Hiervoor bij de vorige brief..zitten wachten...en wachten.....om van de buren te mogen horen dat het niet gaat.
Ook al met Delta gebeld,...zou worden terug gebeld...maar ook daar niets meer van gehoord.
Kortom..zoek het lekker uit met je glasvezel aansluiten.....5 dagen elke dag paar uur proberen iemand aan de lijn te krijgen..contact..inhoud....maar niemand thuis,zowel Delta niet als Volkers wessels Telecom
De delta chat mogelijkheid..is ook totaal onbruikbaar...als je net ander vraag heb...begrijp u niet.....ken ik niet...wilt u bestellen,glasvezel of kabel....zelfde rondje nonstop.
Er lijkt niemand te beseffen dat de glasvezel nog onder de straat ligt.....en nog geschoten moet worden,zelfs de glasvezel huisaansluiting monteurs hebben dit bij hun opdrachtgever aangegeven.
Is nota bene eerst nog iemand langst geweest op de situatie..en dus voor de gehele straat in kaart te brengen.
Ik ben niet de enige in ons rijtje die er enorm van baalt hoe onprofessioneel er word omgegaan met de situatie.
Ik vind het van de gekke dat ik zoveel moeite moet doen,om te zorgen dat Delta zijn werkzaamheden kan en zal uit kunnen voeren.
Vroeger..toen het nog zeelandnet was..was klantenservice en bereikbaarheid stukken beter..en tevens de kennis en kunde van de persoon aan de telefoon.
De verhoging die berekend werd voor het beter maken,is niet naar de klantenservice gegaan of afdeling planning.
Bewerkt
Update....zowaar een mail mogen ontvangen ;
Bedankt voor uw bericht. We doen ons best om u binnen 5 werkdagen antwoord te geven. Uw bericht is geregistreerd onder nummer XXXXXXX . Wist u trouwens dat u het antwoord op de meeste vragen eenvoudig zélf kunt vinden via onze website


Reageer