Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Onmogelijk afspraak te maken,problemen aangeven i.v.m aansluiting glasvezel+onbereikbaarheid Delta en Volkwess

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Onmogelijk afspraak te maken,problemen aangeven i.v.m aansluiting glasvezel+onbereikbaarheid Delta en Volkwess

Uit pure frustratie....ook (dagen lang uren lang proberen iets te regelen..maar de dikke onbereikbaar muur is enige wat ik tegenaan loop )

Hier maar eens aangeven dat ik de maat vol heb van (Moderne koppelbaas) Volkers wessels Telecom en hun onbereikbaarheid,dit naast het niet kunnen plannen,niet correct uitvoeren stappen werkzaamheden....etc.

Website om in te planne werkt niet.
    Telefoonnummer is defect..begint altijd met 5 bellers en uur later of 2 uur later ...blijft hangen op 2 wachtende.
    Op de mail word ook gewoon niet gereageerd,ook op contact formulier ,of eigen info@ word niet gereageerd.

Glasvezel kan nog niet worden aangesloten worden,want de kabel moet nog geschoten worden.
    Hiervoor bij de vorige brief..zitten wachten...en wachten.....om van de buren te mogen horen dat het niet gaat.

Ook al met Delta gebeld,...zou worden terug gebeld...maar ook daar niets meer van gehoord.

Kortom..zoek het lekker uit met je glasvezel aansluiten.....5 dagen elke dag paar uur proberen iemand aan de lijn te krijgen..contact..inhoud....maar niemand thuis,zowel Delta niet als Volkers wessels Telecom

De delta chat mogelijkheid..is ook totaal onbruikbaar...als je net ander vraag heb...begrijp u niet.....ken ik niet...wilt u bestellen,glasvezel of kabel....zelfde rondje nonstop.

Er lijkt niemand te beseffen dat de glasvezel nog onder de straat ligt.....en nog geschoten moet worden,zelfs de glasvezel huisaansluiting monteurs hebben dit bij hun opdrachtgever aangegeven.
    Is nota bene eerst nog iemand langst geweest op de situatie..en dus voor de gehele straat in kaart te brengen.

Ik ben niet de enige in ons rijtje die er enorm van baalt hoe onprofessioneel er word omgegaan met de situatie.

Ik vind het van de gekke dat ik zoveel moeite moet doen,om te zorgen dat Delta zijn werkzaamheden kan en zal uit kunnen voeren.
    Vroeger..toen het nog zeelandnet was..was klantenservice en bereikbaarheid stukken beter..en tevens de kennis en kunde van de persoon aan de telefoon.
    De verhoging die berekend werd voor het beter maken,is niet naar de klantenservice gegaan of afdeling planning.

Bewerkt

Update....zowaar een mail mogen ontvangen ;

Bedankt voor uw bericht. We doen ons best om u binnen 5 werkdagen antwoord te geven. Uw bericht is geregistreerd onder nummer XXXXXXX . Wist u trouwens dat u het antwoord op de meeste vragen eenvoudig zélf kunt vinden via onze website
    Laatst bewerkt door Evil; 5 Oct 2022, 16:03.

Week later.....geen van beide enige vorm van reactie.

Ondertussen..onaangekondigd,niet op de dag genoemd in de zoveelste brief... een graafploeg voor de deur.....en zowaar de glasvezel ligt binnen.

Slechte nasmaak over de bereikbaarheid van zowel Delta ans Volkers Wessels....en de puinhopen van hun planning.

Ook fijn om te zien dat er geen reacties zijn als je echte problemen hebt.

Reageer

Mijn ervaringen met Delta en Volker Wessels tot nu toe zijn prima. Ik geef het maar even aan...(Blijft toch een nadeel van dit soort forii; klanten die geen klachten hebben hoor je niet.)
      Laatst bewerkt door Koeba; 15 Oct 2022, 14:50.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk bericht
        Week later.....geen van beide enige vorm van reactie.

Ondertussen..onaangekondigd,niet op de dag genoemd in de zoveelste brief... een graafploeg voor de deur.....en zowaar de glasvezel ligt binnen.

Slechte nasmaak over de bereikbaarheid van zowel Delta ans Volkers Wessels....en de puinhopen van hun planning.

Ook fijn om te zien dat er geen reacties zijn als je echte problemen hebt.
        Vervelend. Hier waren ze gewoon op tijd conform afspraak. Ze zullen wel een beetje teveel hooi op de vork genomen hebben.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

Vervelend. Hier waren ze gewoon op tijd conform afspraak. Ze zullen wel een beetje teveel hooi op de vork genomen hebben.
          Ga ik ook van uit. De straten zijn vlot genoeg open en dicht, daarna komen de klusjes van door de tuin en in het huis. Dat is een flinke klus en ook KPN krijgt het niet zo makkelijk aangepland. Iedereen wil gisteren aangesloten worden, soms gaat het gewoon niet.

Reageer

Hier ongeveer hetzelfde probleem. Kabel ligt tegen het huis aan en moet enkel naar binnen gebracht worden. AL vanaf mei 2022 zitten we te wachten en ligt er dus een put tegen het huis aan. Al 6 keer contact gehad met Volker wessel en iedere keer verzinnen ze een ander excuus. In oktober waren ze hier in de buurt bezig en zouden ze de andere dag langs komen. Niemand gezien. In november weer gebeld "ja mevrouw, ze zijn niet meer in de buurt bezig nu"........ De laatste keer was in december, ze zeiden dat ze voor het einde van het jaar zouden langs komen om het aan te sluiten.... Niks dus. Je staat ook rustig een half uur tot 3 kwartier in de wacht.

Reageer

Van Volker Wessel heb ik ook geen hoge pet op. In eerste instantie had ik ze blijkbaar gemist, maar ik wist niet eens dat ze zouden komen. Ik vond een briefje in de bus met een datum die mij niet uitkwam. Heb ze gebeld (en ingesproken op het 06nummer dat op hun gemist-briefje stond) en een mailtje gestuurd toen ik niet teruggebeld werd: geen reactie.
              Op de dag dat ze in de buurt zouden komen voor andere bewoners waren ze er niet, "omdat er geen backup was in geval van een noodgeval..."
              Een week later via een last-minute briefje leerde ik dat ze de volgende dag op de stoep zouden staan.
              Toen ze er eenmaal waren was er eentje die gebrekkig Nederlands sprak en eentje nagenoeg niet. Vriendelijk, voor zover er een gesprek mogelijk was, waren ze wel.
              Hier is het nu aangesloten, maar ik ga er (voorlopig) geen gebruik van maken.
              Laatst bewerkt door anomaly; 18 Jan 2023, 12:38.

Reageer

Hier in Steenwijk heeft BAM de graafwerkzaamheden gedaan. Ik zou pas in februari aangesloten worden volgens planning, maar had in november al signaal. Dit heb ik trouwens zelf gedaan want de beloofde monteur is nog nooit geweest, ondanks diverse beloften.

Reageer

De kabel door de stoep of de straat jassen is relatief snel gebeurd. Daarna komt het boren naar de gevel en de huisaansluiting; boren in je muur. Dat duurt al snel te lang. Ik wacht rustig af op de brief van Volker Wessels. 't is oal hin oar snieën.

Reageer

Bij mij kwam er een stuk stuc mee (15 x 15 cm) van de muur toen ze van buiten naar binnen boorden. De medewerker heeft het opgevuld met (wit) plamuur, maar het steekt wel af tegen de met een kleurtje gesausde muur. Gelukkig zit het in een hoekje van de woonkamer en deels achter een kastje. Ik heb de "saus" destijds zelf gekleurd en wat er nog over was is al lang niet meer bruikbaar...
                    Bijgevoegde bestanden

Reageer

Grote meterkast....!
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Dit is van Delta Fiber en dit is gewoon de buitenmuur, vlakbij waar de aansluiting voor het modem is voor internet en telefonie. Alleen de KPN sluit in de meterkast aan, dacht ik.
                        Die kabel ligt er ook, maar is nog niet aangesloten. Duurt ook nog wel even. De kabel van Delta heeft ook maanden liggen wachten.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X