Ik ben sinds eind augustus over op delta.
Man man man man man wat een ballen bedrijf is dit zeg!
Fout op fout op fout en wat denk je weer alles fout. Alles wat fout kan gaan gaat fout!
We beginnen: De overstap van Solcon naar Delta.
Solcon bijna 2 jaar internet van gehad en eigenlijk altijd goed, niet de snelste maar service was goed. Nu kwam delta eindelijk met hun 1000/1000 voor de gunstigere prijs. En ja hoor goedkoop is duurkoop!
Ik zou per 26-8-2022 overgaan, maar kreeg al de modem begin augustus in huis, denk je mooi dit werkt en ook via navraag per tel en chat zou dit werken. Wil ik de modem installeren, fuck de verkeerde, sturen ze tot 2x toe een foute op en de 3e was eindelijk goed. wil ik deze aansluiten en rara het werkt nog niet.
Dus per 26-8-22 dan toch. En ja snachts om 0.00 solcon valt stil, en 10 min later delta actief. Nu denk je yes.
Wat blijft heeft delta de opzegging doorgevoerd maar officieel geen einddatum gezet waardoor je dus van solcon nog lekker facturen krijgt, maar geen services krijgt en hebt, en delta je al lekker facturen kan sturen dus lekker cashen ook. Nu wil je ze bellen, nou klantenservice verbruikt altijd na 15/20 min wachten de verbinding dus je krijgt geen CONTACT met ze. Dit is fout 1.
Nu fout 2
Ze willen je alles aansmeren en ook mobiel, nou dit is inderdaad goedkoper als je klant bij ze bent en je krijgt er alles bij, ja echt alles! Nu zou ik film1 en espn erbij krijgen. Wat denk je dit krijg ik niet daar ik enkel internet klant bij ze ben! NEE ECHT? volgens mij wisten jullie dat ik alleen internet had daarom belde jullie mij ook met dit aanbod en dit zou prima werken met de app. Dus niet. Wel overgestapt en aan hun vast en betalen maar niet krijgen wat je hoort te krijgen. Ze willen niet meedenken met de klant na een oplossing maar bedenken zelf een oplossing iedere medewerker opnieuw. Is het niet whalid, dan wel kees jan dan weer een ander. Ze zeggen A of B of C maar doen dan D of niks, of bellen niet terug.
Nu zou ik ter compensatie viaplay krijgen voor 2 maanden, YES... terwijl ik recht had op 24 maanden film1 en espn... dus ik krijg dat laatste al niet, en wordt afgescheept met 2 maanden viaplay dan? Bel je op dan krijg je weer andere medewerken aan de lijn. Willen ze je 6 maanden geven maar wel voor 1 jaar betalen?? Volgens mij snappen jullie het niet ik heb recht op 24 maanden epsn en film1... twv 22 euro... viaplay is slechts 12.99 per maand. Dus of 22 euro korting of geef gewoon de viaplay a 12.99 dan loop ik nog steeds verlies?
Tot daar stopt het want ze negeren je telefoontjes, bellen je niet meer terug en laten je wachten en iedereen verbind je door want ze kunnen niks. Iets met balletje en de muur.
Man man man man man wat een ballen bedrijf is dit zeg!
Fout op fout op fout en wat denk je weer alles fout. Alles wat fout kan gaan gaat fout!
We beginnen: De overstap van Solcon naar Delta.
Solcon bijna 2 jaar internet van gehad en eigenlijk altijd goed, niet de snelste maar service was goed. Nu kwam delta eindelijk met hun 1000/1000 voor de gunstigere prijs. En ja hoor goedkoop is duurkoop!
Ik zou per 26-8-2022 overgaan, maar kreeg al de modem begin augustus in huis, denk je mooi dit werkt en ook via navraag per tel en chat zou dit werken. Wil ik de modem installeren, fuck de verkeerde, sturen ze tot 2x toe een foute op en de 3e was eindelijk goed. wil ik deze aansluiten en rara het werkt nog niet.
Dus per 26-8-22 dan toch. En ja snachts om 0.00 solcon valt stil, en 10 min later delta actief. Nu denk je yes.
Wat blijft heeft delta de opzegging doorgevoerd maar officieel geen einddatum gezet waardoor je dus van solcon nog lekker facturen krijgt, maar geen services krijgt en hebt, en delta je al lekker facturen kan sturen dus lekker cashen ook. Nu wil je ze bellen, nou klantenservice verbruikt altijd na 15/20 min wachten de verbinding dus je krijgt geen CONTACT met ze. Dit is fout 1.
Nu fout 2
Ze willen je alles aansmeren en ook mobiel, nou dit is inderdaad goedkoper als je klant bij ze bent en je krijgt er alles bij, ja echt alles! Nu zou ik film1 en espn erbij krijgen. Wat denk je dit krijg ik niet daar ik enkel internet klant bij ze ben! NEE ECHT? volgens mij wisten jullie dat ik alleen internet had daarom belde jullie mij ook met dit aanbod en dit zou prima werken met de app. Dus niet. Wel overgestapt en aan hun vast en betalen maar niet krijgen wat je hoort te krijgen. Ze willen niet meedenken met de klant na een oplossing maar bedenken zelf een oplossing iedere medewerker opnieuw. Is het niet whalid, dan wel kees jan dan weer een ander. Ze zeggen A of B of C maar doen dan D of niks, of bellen niet terug.
Nu zou ik ter compensatie viaplay krijgen voor 2 maanden, YES... terwijl ik recht had op 24 maanden film1 en espn... dus ik krijg dat laatste al niet, en wordt afgescheept met 2 maanden viaplay dan? Bel je op dan krijg je weer andere medewerken aan de lijn. Willen ze je 6 maanden geven maar wel voor 1 jaar betalen?? Volgens mij snappen jullie het niet ik heb recht op 24 maanden epsn en film1... twv 22 euro... viaplay is slechts 12.99 per maand. Dus of 22 euro korting of geef gewoon de viaplay a 12.99 dan loop ik nog steeds verlies?
Tot daar stopt het want ze negeren je telefoontjes, bellen je niet meer terug en laten je wachten en iedereen verbind je door want ze kunnen niks. Iets met balletje en de muur.
Reageer