Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta en slechte service

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta en slechte service

    Ik ben sinds eind augustus over op delta.
    Man man man man man wat een ballen bedrijf is dit zeg!
    Fout op fout op fout en wat denk je weer alles fout. Alles wat fout kan gaan gaat fout!

    We beginnen: De overstap van Solcon naar Delta.
    Solcon bijna 2 jaar internet van gehad en eigenlijk altijd goed, niet de snelste maar service was goed. Nu kwam delta eindelijk met hun 1000/1000 voor de gunstigere prijs. En ja hoor goedkoop is duurkoop!
    Ik zou per 26-8-2022 overgaan, maar kreeg al de modem begin augustus in huis, denk je mooi dit werkt en ook via navraag per tel en chat zou dit werken. Wil ik de modem installeren, fuck de verkeerde, sturen ze tot 2x toe een foute op en de 3e was eindelijk goed. wil ik deze aansluiten en rara het werkt nog niet.

    Dus per 26-8-22 dan toch. En ja snachts om 0.00 solcon valt stil, en 10 min later delta actief. Nu denk je yes.
    Wat blijft heeft delta de opzegging doorgevoerd maar officieel geen einddatum gezet waardoor je dus van solcon nog lekker facturen krijgt, maar geen services krijgt en hebt, en delta je al lekker facturen kan sturen dus lekker cashen ook. Nu wil je ze bellen, nou klantenservice verbruikt altijd na 15/20 min wachten de verbinding dus je krijgt geen CONTACT met ze. Dit is fout 1.
    Nu fout 2

    Ze willen je alles aansmeren en ook mobiel, nou dit is inderdaad goedkoper als je klant bij ze bent en je krijgt er alles bij, ja echt alles! Nu zou ik film1 en espn erbij krijgen. Wat denk je dit krijg ik niet daar ik enkel internet klant bij ze ben! NEE ECHT? volgens mij wisten jullie dat ik alleen internet had daarom belde jullie mij ook met dit aanbod en dit zou prima werken met de app. Dus niet. Wel overgestapt en aan hun vast en betalen maar niet krijgen wat je hoort te krijgen. Ze willen niet meedenken met de klant na een oplossing maar bedenken zelf een oplossing iedere medewerker opnieuw. Is het niet whalid, dan wel kees jan dan weer een ander. Ze zeggen A of B of C maar doen dan D of niks, of bellen niet terug.
    Nu zou ik ter compensatie viaplay krijgen voor 2 maanden, YES... terwijl ik recht had op 24 maanden film1 en espn... dus ik krijg dat laatste al niet, en wordt afgescheept met 2 maanden viaplay dan? Bel je op dan krijg je weer andere medewerken aan de lijn. Willen ze je 6 maanden geven maar wel voor 1 jaar betalen?? Volgens mij snappen jullie het niet ik heb recht op 24 maanden epsn en film1... twv 22 euro... viaplay is slechts 12.99 per maand. Dus of 22 euro korting of geef gewoon de viaplay a 12.99 dan loop ik nog steeds verlies?

    Tot daar stopt het want ze negeren je telefoontjes, bellen je niet meer terug en laten je wachten en iedereen verbind je door want ze kunnen niks. Iets met balletje en de muur.
    Laatst bewerkt door Jeroen; 12 Oct 2022, 12:05.

  • #2
    Serieus, als een klant zo tegen me te keer gaat: Zoek het maar uit. Eerst ff normaal doen, dan praten we verder.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Serieus, als een klant zo tegen me te keer gaat: Zoek het maar uit. Eerst ff normaal doen, dan praten we verder.
      Door een opeen stapeling van ergernissen ga je ja vanzelf steeds scherper uiten.
      Waarschijnlijk heeft antidelta de eerste keren met klachten wel fatsoenlijk met delta in gesprek geweest.
      En dat de klachtenservice slecht bereikbaar is is niets nieuws.

      Reageer


      • #4
        Afgelopen dagen zelf mogen ondervinden hoe slecht de nieuwe klantenservice is van Delta en hun onder aannemers.
        Lange wachtrijen,...niet werkende chatbot, etc.of in geval van onderaannemer geheel onbereikbaar terwijl ze wel een antwoord/bevestiging van je verwachten.
        Nu al paar dagen bezig in de hoop A een levend persoon aan de lijn te krijgen en B een afspraak te kunnen maken om nu wel de glasvezel aan te kunnen sluiten..als die ooit eens doro een ander onderaannemer onder mijn tuinpad (en de rest van de straat) geschoten kan worden.

        Vroeger,oudbollig kamperland..ging wel alles vlot en was er een kundig iemand aanwezig....tja waar is de Com21 tijd ..zolang al klant.
        Vooruitgang is niet altijd een verbetering

        Reageer


        • #5
          Het is te schandalig voor woorden. Vul de providermonitor in van de Consumentenbond.

          Reageer


          • #6
            Personeel is bijna niet te krijgen, dit is nu eenmaal hoe het anno nu gaat. Deal er mee.
            Dat is niet alleen bij Delta zo. In de regel ben ik wel altijd netjes geholpen en kwam het uiteindelijk goed.

            En wanneer ik me op deze manier had opgesteld naar een dame bij de klantenservice dan zou ik me diep schamen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Personeel is bijna niet te krijgen, dit is nu eenmaal hoe het anno nu gaat. Deal er mee.
              Dat is niet alleen bij Delta zo. In de regel ben ik wel altijd netjes geholpen en kwam het uiteindelijk goed.

              En wanneer ik me op deze manier had opgesteld naar een dame bij de klantenservice dan zou ik me diep schamen.
              zelfs mail beantwoorden op het info@ is bij delta en/of onderaannemer niet mogelijk.

              personeelstekort vind ik daarom persoonlijk maar slap excuus.

              Reageer


              • #8
                Bij Ziggo speelt dit niet hoor.

                Reageer


                • #9
                  Gewoon niet mogelijk om in contact te komen nu weer!
                  2 weken later nog geen reactie op de klacht.
                  Nu weer een factuur fout en NIET volgens afspraak!
                  Echt een slechte service!
                  En had ik een simkaart van ze gekregen die niet werkte, andere erin en die werkte, wat denk je 4 dagen later ineens geen bereik! Hebben ze de andere simkaart weer geactiveerd!
                  Nee echt top! vooral de kennis en kunde van de klantenservice welke totaal niet bereikbaar is op welke manier dan ook! Vermoedelijk blokken ze bepaalde nummers af of zetten ze je achteraan de rij.
                  Triest.
                  Laatst bewerkt door Jeroen; 12 Oct 2022, 12:06.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk bericht

                    zelfs mail beantwoorden op het info@ is bij delta en/of onderaannemer niet mogelijk.

                    personeelstekort vind ik daarom persoonlijk maar slap excuus.
                    Dus ze willen je eigenlijk gewoon niet helpen?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door antidelta Bekijk bericht
                      Ik ben sinds eind augustus over op delta
                      Hartstikke goed, welkom bij de club!

                      Man man man man man wat een ballen bedrijf is dit zeg!
                      Da's andere koek... Snap je frustratie, maar persoonlijk herken ik dat niet (zitten hier nog aan de kabel).
                      Wat is de status van je internetverbinding - is die inmiddels wel goed/stabiel?

                      PS de actieve forumbewoners zijn zelf abonnee bij Delta. Officiele vertegenwoordigers van het bedrijf zijn hier alleen de moderators en webmaster.

                      Het is goed om het hier van je af te schrijven, maar ik denk dat je het beste je ervaringen puntsgewijs in een documentje kunt zetten en dat per e-mail (of aangetekend per post) naar Delta kunt sturen. Beiden hebben rechtsgeldigheid en kunnen een transitie naar een andere aanbieder vergemakkelijken (ivm niet voldoen aan de verwachtingen van het product).

                      Hoop dat het uiteindelijk toch nog goed komt voor jullie. Hou je ons op de hoogte?
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 12 Oct 2022, 12:50.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Hartstikke goed, welkom bij de club!


                        Da's andere koek... Snap je frustratie, maar persoonlijk herken ik dat niet (zitten hier nog aan de kabel).
                        Wat is de status van je internetverbinding - is die inmiddels wel goed/stabiel?

                        PS de actieve forumbewoners zijn zelf abonnee bij Delta. Officiele vertegenwoordigers van het bedrijf zijn hier alleen de moderators en webmaster.

                        Het is goed om het hier van je af te schrijven, maar ik denk dat je het beste je ervaringen puntsgewijs in een documentje kunt zetten en dat per e-mail (of aangetekend per post) naar Delta kunt sturen. Beiden hebben rechtsgeldigheid en kunnen een transitie naar een andere aanbieder vergemakkelijken (ivm niet voldoen aan de verwachtingen van het product).

                        Hoop dat het uiteindelijk toch nog goed komt voor jullie. Hou je ons op de hoogte?
                        Mijn ervaring is dat wanneer je gewoon rustig blijft en overlegd er niet aan de hand is. Bij mij is er ook wel eens iets mis gegaan.
                        Werd meestal snel hersteld en wanneer je rustig reageert dan wil men zelfs spontaan een korting voor de volgende maand geven voor al het leed en tijd die je er in hebt gestoken.

                        Ik vind het intrinsiek al fout dat iemand hier post met als naam "antidelta". Een onnodige toonzetting.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Personeel is bijna niet te krijgen, dit is nu eenmaal hoe het anno nu gaat. Deal er mee.
                          Je lult uit je nek. Het verloop is enorm hoog, dat is de reden dat de dienstverlening zo slecht is. Zodra iemand het een beetje onder de knie heeft gaan ze weer weg omdat ze bij Delta geen perspectief hebben, want die blijven jaren wapperen met uitzendcontracten. Dus de mensen die ze aannemen krijgen een korte training en een scriptje en daar moeten ze het maar mee doen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                            Serieus, als een klant zo tegen me te keer gaat: Zoek het maar uit.
                            Zo werkt het niet bij een helpdesk. Altijd rustig en stoïcijns je werk blijven doen. Daar wordt je op getraind als helpdeskmedewerker. Het wordt pas een probleem als je het mee naar huis neemt; mocht dat uit de klepel lopen dan wordt het tijd om een andere werkgever te zoeken.

                            Geldt overigens ook voor abonnees die zich gek laten maken.
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 13 Oct 2022, 00:17.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                              Zo werkt het niet bij een helpdesk. Altijd rustig en stoïcijns je werk blijven doen. Daar wordt je op getraind als helpdeskmedewerker. Het wordt pas een probleem als je het mee naar huis neemt; mocht dat uit de klepel lopen dan wordt het tijd om een andere werkgever te zoeken.

                              Geldt overigens ook voor abonnees die zich gek laten maken.
                              Als ik dat goed lees verwacht je eigenlijk dat mensen dingen afleren die juist menselijk zijn. Net zoals je van een medewerker mag verwachten dat hij rustig blijft, mag je van klanten ook gewoon verwachten dat ze zich normaal gedragen. Dus niet: 'In het handboek helpdesk staat'; gewoon rekening houden met wat een mens mens maakt. Regels zijn er, maar er is ook erg foute bejegening. Men mag zich niet vrij voelen om een ander, helpdesk maar ook ieder ander, als stront te behandelen omdat ze toevallig op een klantenservice werken.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X