Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen monteur te bekennen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen monteur te bekennen

    Voor vrijdag zou er een signaalmonteur komen om de aansluiting te bekijken. Mijn modem geeft namelijk geen signaal door en dus is de aansluiting waarschijnlijk niet goed gegaan.
    Echter. Geen monteur te bekennen, geen afmelding en niks.
    Op diverse klachtenfora kom ik ditzelfde fenomeen tegen.

    Nu komt er aanstaande woensdag iemand voor het modem zelf, maar goed, dat is totaal nutteloos aangezien de signaalmonteur niet is geweest.
    Waarschijnlijk zit ik eerdaags zonder internet thuis door dit gedoe, wat zeer onhandig is, want ik werk met name thuis als administrateur.

    Dit beleid moet echt beter. Voor mij als nieuwe klant komt het in ieder geval -nu al- onbetrouwbaar over.

    met vriendelijke groet.

  • #2
    Gaat het hier om kabel of glasvezel ?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door tromke Bekijk bericht
      ...dit gedoe, wat zeer onhandig is, want ik werk met name thuis als administrateur.
      Als het echt zo belangrijk is dat u thuis werkt, had uw werkgever kunnen meebetalen aan een iets duurdere zakelijke verbinding. Klinkt alsof dat hier niet gebeurd is.

      Dit beleid moet echt beter. Voor mij als nieuwe klant komt het in ieder geval -nu al- onbetrouwbaar over.
      Alle aansluitingen die wel werkend zijn opgeleverd komen dat hier niet melden. Vertekend beeld dus. Onbetrouwbaar lijkt me toch meer een term die je pas gebruikt als het nodig is.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Als het echt zo belangrijk is dat u thuis werkt, had uw werkgever kunnen meebetalen aan een iets duurdere zakelijke verbinding. Klinkt alsof dat hier niet gebeurd is.
        Worden zakelijke klanten dan beter behandeld? Lijkt mij een slechte zaak.

        Met de term “komt onbetrouwbaar over” is niks mis. In dit geval is het als nieuwe gebruiker zonder verdere ervaring inderdaad erg onbetrouwbaar. Je maakt een afspraak en die wordt, zonder aan te geven, niet nagekomen. Dat is onbetrouwbaar.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

          Worden zakelijke klanten dan beter behandeld? Lijkt mij een slechte zaak.
          Ze betalen voor betere voorwaarden. Wat is daar slecht aan?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Ze betalen voor betere voorwaarden. Wat is daar slecht aan?
            In mijn voorwaarden als particulier staat nergens dat ze afspraken niet na hoeven te komen. Wanneer dit als zakelijke klant zou gebeuren zou je hooguit een betere schadevergoeding kunnen eisen, maar afspraak is afspraak. Of je nu particulier bent of niet.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Gaat het hier om kabel of glasvezel ?
              Maakt dit iets uit dan? Er is een afspraak om iets te komen doen, welke vervolgens niet wordt nagekomen of afgebeld. Dat is gewoon onfatsoenlijk, wat voor afspraak het ook is.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                Worden zakelijke klanten dan beter behandeld? Lijkt mij een slechte zaak.

                Met de term “komt onbetrouwbaar over” is niks mis. In dit geval is het als nieuwe gebruiker zonder verdere ervaring inderdaad erg onbetrouwbaar. Je maakt een afspraak en die wordt, zonder aan te geven, niet nagekomen. Dat is onbetrouwbaar.
                'Komt over' is inderdaad prima. Die neem ik terug. Zelf maak je er weer 'is' van...

                Reageer


                • #9
                  Zit je langer dan 12 uur zonder internet dan kun je altijd nog een beroep doen op de compensatie regeling

                  https://www.delta.nl/klantenservice/...n/compensatie/

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X