Voor vrijdag zou er een signaalmonteur komen om de aansluiting te bekijken. Mijn modem geeft namelijk geen signaal door en dus is de aansluiting waarschijnlijk niet goed gegaan.
Echter. Geen monteur te bekennen, geen afmelding en niks.
Op diverse klachtenfora kom ik ditzelfde fenomeen tegen.
Nu komt er aanstaande woensdag iemand voor het modem zelf, maar goed, dat is totaal nutteloos aangezien de signaalmonteur niet is geweest.
Waarschijnlijk zit ik eerdaags zonder internet thuis door dit gedoe, wat zeer onhandig is, want ik werk met name thuis als administrateur.
Dit beleid moet echt beter. Voor mij als nieuwe klant komt het in ieder geval -nu al- onbetrouwbaar over.
met vriendelijke groet.
Echter. Geen monteur te bekennen, geen afmelding en niks.
Op diverse klachtenfora kom ik ditzelfde fenomeen tegen.
Nu komt er aanstaande woensdag iemand voor het modem zelf, maar goed, dat is totaal nutteloos aangezien de signaalmonteur niet is geweest.
Waarschijnlijk zit ik eerdaags zonder internet thuis door dit gedoe, wat zeer onhandig is, want ik werk met name thuis als administrateur.
Dit beleid moet echt beter. Voor mij als nieuwe klant komt het in ieder geval -nu al- onbetrouwbaar over.
met vriendelijke groet.
Reageer