Op mijn community Aggies Kaartjes kan ik geen foto's meer plaatsen in mijn foto albums. Tot afgelopen maandag lukte dit nog wel. Wanneer ik nu een foto vanaf mijn PC invoer krijg ik Cancel in beeld, dit blijft de hele tijd staan. Heb al tussen Chrome en Edge gewisseld maar dat helpt niets. Ook de PC al een paar keer opnieuw gestart, de klacht blijft. Doe a.u.b. iets aan dit probleem.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Ik kan geen foto's meer plaatsen op community
Samenvouwen
X
-
Heb het net geprobeerd, maar hier werkt het gewoon... en vrij snel ook deze keer.
Eerst foto klikken op tabje NIEUW (onder Meer pagina's).
Ik heb even voor Blokje gekozen om foto te kunnen toevoegen. Dan kiezen voor afbeelding toevoegen, bij bron pictogram camera kiezen.
Dan links boven net onder bestandsbeheer het pijltje naar boven kiezen (bestand uploaden). Dan groene tab voeg bestanden toe en kies afbeelding op PC.
Dan kiezen begin uploaden en terug naar bestanden. Daar staat de afbeelding dan in de lijst en kun je hem kiezen om ergens in te voegen,
-
Overigens, "vroeger" werden afbeeldingen met een spatie in bestandsnaam, als ik het me goed herinner, geweigerd. Daar pas ik dus nu op bij het benoemen van een bestand voor mijn Comm.
Ik zie dat jouw bestandsnaam een spatie (2x) bevat. Misschien is dat het euvel?
Even aanvullen: dit staat nergens bij de instructies.Laatst bewerkt door anomaly; 9 Jun 2022, 14:13.
Reageer
-
Onder Schrijven - Hoe voeg ik een plaatje toe op een pagina of bericht? staat hierover niets vermeld: https://www.zeelandnet.nl/communitie...de_vragen.html
De instructies zijn voor beginners toch al erg beknopt.
Reageer
-
Het is al opgelost. In de opgeslagen foto zat denk ik een foutje. Ik heb de foto opnieuw opgeslagen en nu doet het fotoalbum het wel. Wanneer je op nieuw klikt en dan op blokje, die optie deed het al steeds. Alleen het fotoalbum en met name die ene foto die deed het niet.
Bedankt voor het meedenken.Laatst bewerkt door Aggie; 9 Jun 2022, 16:44.
Reageer
-
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer