Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ACM legt Ziggo last onder dwangsom op om beperkte modemkeuze

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • ACM legt Ziggo last onder dwangsom op om beperkte modemkeuze

    ACM legt Ziggo last onder dwangsom op om beperkte modemkeuze (zeelandnet.nl)

    Ik heb dit gelezen de vraag is hoeveel keuze modems is er nu bij Zeelandnet (Delta)
    De laatste verandering was hier van zwart naar een wit modem in de meterkast.

  • #2
    Er is een nieuwer kabelmodem beschikbaar maar dat verkeerd nog in de testfase :

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...emcom-fast3896

    Reageer


    • #3
      De postcode check van Ziggo durft het al niet meer te vermelden.

      Wil je even contact opnemen?

      Ons netwerk verandert zo snel dat de postcodecheck niet meer kan bijhouden of je een eigen modem kunt gebruiken.
      Vraag daarom aan onze klantenservice of het in jouw buurt al mogelijk is. Dit kan
      via chat of telefonisch.

      Reageer


      • #4
        Ja maar ik wilde graag ontopic blijven.
        Sorry hoor Rinus.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht
          Ik heb dit gelezen de vraag is hoeveel keuze modems is er nu bij Zeelandnet (Delta)
          De laatste verandering was hier van zwart naar een wit modem in de meterkast.
          Vrije modemkeuze betekent dat je zelf een modem koopt en aansluit, dus een modem dat voldoet aan de juiste standaard.

          Reageer


          • #6
            Ik zie met vrije kabel modem/routers alleen nog maar de Fritzbox verkrijgbaar voor de vrije verkoop.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X