Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gaat de kabel in Zeeland verdwijnen nu glasvezel wordt aangelegd?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Dan moeten toch eerst de meeste klanten overgestapt zijn op glasvezel. Anders zullen bij verkoop van het coaxnetwerk veel klanten meeverhuizen naar Ziggo. Ik ga er vanuit dat Deltafiber dat niet beoogt.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Eerder dan jij door hebt. Men kan gewoon op moment X de handel verkopen en dan zal een ieder die nog niet op glasvezel zit Ziggo krijgen als provider.
      Ze gaan echt niet tot de allerlaatste wachten!


      Ziggo heeft in Zeeland namelijk geen enkele aansluiting.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht



        Ziggo heeft in Zeeland namelijk geen enkele aansluiting.
        Caiway had hier in Twente geen enkele coaxaansluiting. Fuck, ze hebben nu heel het Cogasgebied.
        Soms gebeuren die dingen. Nogmaals ik zeg er zijn 2 scenario’s: coax dood laten bloeden en desinvesteren (erg duur gezien alle upgrades die al gedaan zijn) of verkopen.

        Zeg het maar…

        Reageer


        • #19
          Bordewolf Dan denk ik dat het toch het eerste scenario zal worden... Wie gaat er in deze tijd nu nog flink investeren in coax? Dat is pas duur en onrendabel.

          Reageer


          • #20
            Volgens mij is het Delta coaxnetwerk nog aardig opgewaardeerd toch?
            Dit in tegenstelling tot de coax van Caiway.

            Reageer


            • #21
              Het vervelende op het forum is dat de mensen het hebben over hier gebeurd dit of hier is het nog niet , waar is hier ????????
              als ik ergens over schrijf zet ik er in ieder geval bij dat hier bij voorbeeld Vlissingen is zodat we weten waar het over gaat .

              Reageer


              • #22
                @ Rienk , helemaal mee eens , het zou verplicht moeten worden je woonplaats of ten minste je provincie te vermelden.
                Het is tenslotte een forum op Zeelandnet. (ik heb niets met Twente).
                Walcheren.

                Reageer


                • #23
                  In Twente is wel het grote dierenbos……

                  Reageer


                  • #24
                    @ stofdoek , dat bedoel ik .(Walcheren).

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Rienk Bekijk bericht
                      Het vervelende op het forum is dat de mensen het hebben over hier gebeurd dit of hier is het nog niet , waar is hier ????????
                      als ik ergens over schrijf zet ik er in ieder geval bij dat hier bij voorbeeld Vlissingen is zodat we weten waar het over gaat .
                      Vergeef me mijn lompheid, maar ik beslis zelf wat ik op een forum over mezelf prijsgeef.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht

                        Vergeef me mijn lompheid, maar ik beslis zelf wat ik op een forum over mezelf prijsgeef.
                        Helemaal eens, Twente Cogasgebied is meer dan specifiek genoeg als duiding. Wel bijzonder dat nieuwelingen zich zo dwingend gaan opstellen.
                        Of zijn dit trollen?

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
                          @ Rienk , helemaal mee eens , het zou verplicht moeten worden je woonplaats of ten minste je provincie te vermelden.
                          Het is tenslotte een forum op Zeelandnet. (ik heb niets met Twente).
                          Walcheren.
                          Verplicht? Gelukkig bepaalt u zulks niet. Wat een gezeur zeg. Gelukkig vecht Oekraine voor uw vrijheid om u op dit kleuterforum hier over druk te maken. Dat gezegd hebbende wordt het wel eens tijd dat DFN zelf een forum begint of dit forum adopteert.
                          Laatst bewerkt door Koeba; 24 May 2022, 12:26.

                          Reageer


                          • #28
                            Ik vind dat de naam Zeelandnet maar snel moet verdwijnen.

                            Delta heeft tegenwoordig in veel Nederlandse gemeenten klanten aangesloten op hun Netwerk en zelfs nog klanten die in een bos wonen 😂

                            Reageer


                            • #29
                              Nou ik ben voorstander van het langzaam overgaan van het ZeelandNet forum in een DFN forum.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                                Nou ik ben voorstander van het langzaam overgaan van het ZeelandNet forum in een DFN forum.
                                Ach, op termijn verdwijnt de naam Zeelandnet natuurlijk. Sneu voor de mensen die net 10 jaar geleden hun startpagina hadden gewijzigd naar zeelandnet.nl en hullie die dat portal onderhouden, maar soit er over. (Sorry Jeroen )
                                Laatst bewerkt door Koeba; 24 May 2022, 13:32.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X