Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gaat de kabel in Zeeland verdwijnen nu glasvezel wordt aangelegd?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Nou ik ben voorstander van het langzaam overgaan van het ZeelandNet forum in een DFN forum.
    Zeker mee eens.

    Reageer


    • #32
      Laat Zeelandnet lekker gewoon in ons Zeeuwse blijven bestaan.
      Rest van NL mag het wel DFN heten 🤭👍🏻

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
        Laat Zeelandnet lekker gewoon in ons Zeeuwse blijven bestaan.
        Rest van NL mag het wel DFN heten 🤭👍🏻
        Coax op Zeelandnet.
        Dat andere gedoe hoeft/komt voorlopig niet 😁
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #34
          Er zijn ook gebieden waar Deltafiber weigert om glasvezel aan te leggen dus die klanten houden voor altijd coax als hoogst haalbare. Ik denk dat daar dus Docsis 4 komt tezijnertijd.

          Supersnel films downloaden of gamen. Met een glasvezelaansluiting kom je een heel eind. In de meeste kernen in Westland is de snelle verbinding nu wel beschikbaar, maar het buitengebied loopt nog achter.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
            Er zijn ook gebieden waar Deltafiber weigert om glasvezel aan te leggen dus die klanten houden voor altijd coax als hoogst haalbare. Ik denk dat daar dus Docsis 4 komt tezijnertijd.
            Denk het ook, maar er is toch wel een nuanceverschil tussen weigeren om aan te leggen en 'niet haalbaar'.

            Reageer


            • #36
              Glasdraad maakt onderscheid tussen adressen met coax-aansluiting (veelal in kleine dorpen) en adressen zonder coax-aansluiting (veelal in buitengebied).
              Dus een adres zonder coax-aansluiting kan toch glasvezel krijgen.

              Maar goed in feite zijn er maar twee partijen die de kleinere dorpen bedienen van glasvezel en dat zijn Glasdraad en Glaspoort.

              Alleen voor Zeeland staat er bij Glaspoort nog niks op de rol : https://www.glaspoort.nl/provincies/zeeland/

              Reageer


              • #37
                Vroeger was er Glasvezel buitenaf van Deltafiber wat zich juist richt op de buiten gebieden.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                  Er zijn ook gebieden waar Deltafiber weigert om glasvezel aan te leggen dus die klanten houden voor altijd coax als hoogst haalbare. Ik denk dat daar dus Docsis 4 komt tezijnertijd.
                  De ervaring leert dat er vanzelf een provider de buitenafgebieden pakt. Nadeel in Zeeland zullen de lange afstanden zijn van aansluitpunt naar aansluitpunt.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    De ervaring leert dat er vanzelf een provider de buitenafgebieden pakt.
                    Welke ervaring leert dat, waar?

                    Reageer


                    • #40
                      Er zal best een bron zijn voor zijn ervaring.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                        Er zal best een bron zijn voor zijn ervaring.
                        Die verteld dat niet voor niks hoor

                        Reageer


                        • #42
                          En weer drie nutteloze posts… bedankt namens de rest van alle forumleden!

                          Reageer


                          • #43
                            Nutteloos? Ik vind de vraag van Koeba heel legitiem.
                            Ben jij nou een soort van goedkeuringscommissie van dit forum geworden, Bordewolf?
                            Je kan beter gewoon de vraag beantwoorden die Koeba stelt. Dat is veeeeel constructiever….

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                              Nutteloos? Ik vind de vraag van Koeba heel legitiem.
                              Ben jij nou een soort van goedkeuringscommissie van dit forum geworden, Bordewolf?
                              Je kan beter gewoon de vraag beantwoorden die Koeba stelt. Dat is veeeeel constructiever….
                              Ik antwoord niet op 3/4 leden alhier. Die negeer ik zo veel mogelijk. Alleen jullie doen er alles aan om maar in beeld te blijven met al die onzin,
                              Negeren wordt dan lastig. Rapporteren niet.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                                Welke ervaring leert dat, waar?
                                We hebben gezien on Overijssel dat uiteindelijk de buitengebieden toch verglaasd zijn toen KPN zei dit niet te gaan doen.
                                Er komt meestal wel een partij. Maar in Zeeland (en dat is zeker een aanname) zijn de afstanden mogelijk te groot.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X