Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Guidion

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Wat voor functies?
    Systeembeheerder, webmaster (ducking), Marketing & Communicatie, Projectmanager.
    Gaat tegenwoordig via InDeed en andere jobschuivers en helaas niet meer direct met werkgever. Maar goed, het is wat het is...
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht

      je kunt toestemming geven want je hoeft geen abo te nemen bij KPN. als je straks een glasvezel aansluiting van de Delta hebt en het bevalt niet kun je gemakkelijk naar de KPN want het kastje zit dan al in (bv) je meterkast.
      KPN levert niet op het DFN-netwerk toch?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        KPN levert niet op het DFN-netwerk toch?
        Nee dat klopt, ze leggen hun eigen glasvezel...

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          KPN levert niet op het DFN-netwerk toch?
          Maar zou je misschien een advies kunnen geven want bij Zeelandnet krijg ik geen gehoor?

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door wjtnolet Bekijk bericht

            Maar zou je misschien een advies kunnen geven want bij Zeelandnet krijg ik geen gehoor?
            als delta glasvezel niet bevalt kun je altijd voor kpn kiezen... de aansluiting tot in de meterkast is nu voor beide gratis.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht

              als delta glasvezel niet bevalt kun je altijd voor kpn kiezen... de aansluiting tot in de meterkast is nu voor beide gratis.
              Als ze beide aanleggen wel. Kun je niet van uit gaan. Delta is redelijk zeker inmiddels. Op KPN blijft het nog hopen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door wjtnolet Bekijk bericht
                Ik heb vandaag, en met mij denk ik de hele wijk, een brief van de KPN gehad met daarop de vraag of ik toestemming geef voor de aanleg van glasvezel. Wat moet ik hiermee en
                wanneer gaat de Delta hier in Axel beginnen?
                Laat sowieso aanleggen nu het nog gratis is. Je doet er jezelf later een plezier mee en inmiddels verhoogt het zelfs de waarde van je huis.

                Reageer


                • #23
                  Ik wou dat ik een KPN netwerk glasvezelaansluiting had.
                  De merken keuze op de glasvezel van Deltafiber blijft nog steeds bedroevend klein.

                  Reageer


                  • #24
                    Marco198332 In de doos zit een handleiding waarmee je de kabeltjes zelf kunt aansluiten. De handleiding is behoorlijk eenvoudig.
                    Daarna kun je de activatie uitvoeren.

                    Ga voorzichtig met de glasvezelkabel om en raak de uiteinden niet met je vingers aan. Dan moet het goed komen, ook zonder monteur.
                    Wel is het handig om nog even aan DELTA te laten weten dat het activeren gelukt is (hoewel ze dat zelf wel kunnen zien). Bij mij klopte de facturatie pas nadat ik nog een keer had doorgegeven dat het actief was. Of je wacht alsnog tot de monteur komt, om het aan DELTA door te geven. Maar dan kun je in de tussentijd wel genieten van de snelheid van glasvezel.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X