Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Guidion

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Guidion

    Glasvezel besteld.
    Delta zelf regelde alles zelf binnen 2 dagen... Dag 3 stond het installatie pakket al in huis.

    Toen 2 dagen later kreeg ik bericht van guidion.. Ik had een data van de komende 4 weken op gegeven en ik kreeg een mail terug met een afspraak buiten deze 4 weken.. En helaas kon ik op die datum niet. Heb ook gebeld om de afspraak af te zeggen. Kon niet gelijk een nieuwe afspraak gemaakt worden want er zijn geen monteurs in mijn buurt?? Als er een monteur in mijn buurt zich beschikbaar stelt dan pas krijg ik een nieuwe afspraak zeiden ze. Is dit niet erg raar?
    Dus als er geen monteurs in mijn buurt zijn krijg ik geen afspraak. Hoor nu al 5 dagen niks meer van ze.
    Net zelf weer gebeld. Ze zag een open werkorder van delta staan bij mij. Ja hoor, zegt ze we gaan gelijk een afspraak maken. Een paar seconden later weer het zelfde riedeltje. Ow ik zie dat er helemaal geen monteurs bij u in de buurt zijn. Dan wordt het moeilijk. We werken amper in uw regio dus ik moet alles doorsturen naar een andere afdeling en dan hopen dat zij er wat mee kunnen... Erg rare gang van zaken
    Laatst bewerkt door Marco198332; 7 Apr 2022, 12:40.

  • #2
    Is het zo moeilijk om je voor te stellen dat ze weinig mensen in de regio hebben en dat ze er een inplannen zo gauw dat kan? Waarom is dat raar?

    Reageer


    • #3
      Ik vind het erg raar. Dan moet Delta maar beter afstemmen met betrekking tot de installatie. Dit is echt te schandalig voor woorden.

      Reageer


      • #4
        Volgens mij rijdt Guidion slechts één keer per week op Zeeland, dus dat is een beetje behelpen ja.

        Reageer


        • #5
          Ik heb vandaag, en met mij denk ik de hele wijk, een brief van de KPN gehad met daarop de vraag of ik toestemming geef voor de aanleg van glasvezel. Wat moet ik hiermee en
          wanneer gaat de Delta hier in Axel beginnen?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
            Ik vind het erg raar. Dan moet Delta maar beter afstemmen met betrekking tot de installatie. Dit is echt te schandalig voor woorden.
            Grote woorden. Heb je wel gesolliciteerd om het beter te doen? Anders beetje makkelijk lullen he?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door wjtnolet Bekijk bericht
              Ik heb vandaag, en met mij denk ik de hele wijk, een brief van de KPN gehad met daarop de vraag of ik toestemming geef voor de aanleg van glasvezel. Wat moet ik hiermee en
              wanneer gaat de Delta hier in Axel beginnen?
              je kunt toestemming geven want je hoeft geen abo te nemen bij KPN. als je straks een glasvezel aansluiting van de Delta hebt en het bevalt niet kun je gemakkelijk naar de KPN want het kastje zit dan al in (bv) je meterkast. Nu is de aanleg nog gratis omdat ze toch bezig zijn in je wijk, in de toekomst ga je er voor betalen en dat zijn best behoorlijke bedragen...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
                Glasvezel besteld.
                Delta zelf regelde alles zelf binnen 2 dagen... Dag 3 stond het installatie pakket al in huis.

                Toen 2 dagen later kreeg ik bericht van guidion.. Ik had een data van de komende 4 weken op gegeven en ik kreeg een mail terug met een afspraak buiten deze 4 weken.. En helaas kon ik op die datum niet. Heb ook gebeld om de afspraak af te zeggen. Kon niet gelijk een nieuwe afspraak gemaakt worden want er zijn geen monteurs in mijn buurt?? Als er een monteur in mijn buurt zich beschikbaar stelt dan pas krijg ik een nieuwe afspraak zeiden ze. Is dit niet erg raar?
                Dus als er geen monteurs in mijn buurt zijn krijg ik geen afspraak. Hoor nu al 5 dagen niks meer van ze.
                Net zelf weer gebeld. Ze zag een open werkorder van delta staan bij mij. Ja hoor, zegt ze we gaan gelijk een afspraak maken. Een paar seconden later weer het zelfde riedeltje. Ow ik zie dat er helemaal geen monteurs bij u in de buurt zijn. Dan wordt het moeilijk. We werken amper in uw regio dus ik moet alles doorsturen naar een andere afdeling en dan hopen dat zij er wat mee kunnen... Erg rare gang van zaken
                ik kan mij goed voorstellen dat ze ivm de kosten niet 1 monteur laten rijden naar een plaats waar op dat moment verder geen aansluitingen plaats vinden,lijkt mij handiger als er meer aansluitingen zijn,want dan kan de monteur verder in de zelfde straat, wees blij dat de aansluiting gratis is.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
                  Erg rare gang van zaken
                  Het is goed om dat hier te melden, maar je komt er helaas niet verder mee. Guidon werkt in opdracht van Delta. Ik zou gelijk even contact opnemen met Delta en dit verhaal bespreken. Zowel telefonisch doen als via e-mail en altijd om een ticketnummer vragen (niet af laten schepen). Dat werkt altijd in je voordeel.

                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Overal is er een groot tekort aan personeel, en tsja dan moet je langer wachten. Iedereen wilt wel gelijk geholpen willen worden. Helaas is dat nu een illusie. Wacht geduldig af tot ze het komen aansluiten. Maar dit probleem speelt nu bij heel veel bedrijven. Die zouden ook niks liever willen iedereen snel te helpen. Maar de mensen zijn ongeduldig en hebben totaal geen veerkracht meer.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door alexander72 Bekijk bericht
                      Overal is er een groot tekort aan personeel, en tsja dan moet je langer wachten. Iedereen wilt wel gelijk geholpen willen worden. Helaas is dat nu een illusie. Wacht geduldig af tot ze het komen aansluiten. Maar dit probleem speelt nu bij heel veel bedrijven. Die zouden ook niks liever willen iedereen snel te helpen. Maar de mensen zijn ongeduldig en hebben totaal geen veerkracht meer.
                      We zijn gewoon verwend, gewend aan alles meteen en instant. Als er dan dingen even langer duren, is dat voor sommigen al te moeilijk om mee om te gaan. Zoals eigenlijk met bijna alles: We verwachten te veel.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                        Grote woorden. Heb je wel gesolliciteerd om het beter te doen?
                        Heb zelf indertijd vijf keer heb gesolliciteerd bij Delta (als parttimer) maar ze vonden mij overgekwalificeerd. Toch een beetje vreemd als je om personeel staat te springen.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                          Heb zelf indertijd vijf keer heb gesolliciteerd bij Delta (als parttimer) maar ze vonden mij overgekwalificeerd. Toch een beetje vreemd als je om personeel staat te springen.
                          Zitten ze krap? Wat voor functies?
                          Overgekwalificeerd is *ook* een compliment
                          (Niet gezegd wat je alias op forum was? )

                          Reageer


                          • #14
                            Betaalt Deltafiber soms slecht?
                            Ik lees op het forum van Ziggo aan de lopende band dat er monteurs en dergelijke langskomen bij klanten.
                            Die hoeven echt geen maanden te wachten hoor.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                              Betaalt Deltafiber soms slecht?
                              Ik lees op het forum van Ziggo aan de lopende band dat er monteurs en dergelijke langskomen bij klanten.
                              Die hoeven echt geen maanden te wachten hoor.
                              Lopende band ? Moet niet gekker worden...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X