Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afspraak glasvezel-monteur duurt wel erg lang

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Afspraak glasvezel-monteur duurt wel erg lang

    Toen december 2021 de huisaansluiting van Delta glasvezel bij mij is geïnstalleerd heb ik direct bij Delta de aanvraag gedaan voor een 1000Mbps glasvezel abonnement. Achteraf gezien (vooral door de berichten over interactieve televisie) beetje spijt van, maar ja... gedane zaken nemen geen keer, en ik ben toch ook wel een beetje nieuwsgierig.

    Maar goed, sinds die aanvraag, waar ik wel direct een bevestigingsmail van kreeg, heb ik eigenlijk niets meer gehoord. De medewerker aan de telefoon, waarbij ik in december de aanvraag deed gaf aan dat de monteur binnen twee weken contact zou opnemen. Maar dat lijkt dus niet zo te lukken, we zijn inmiddels zes weken verder.

    Mogelijk grote drukte bij de aanvragen? Hebben er meer die ervaring?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
    Toen december 2021 de huisaansluiting van Delta glasvezel bij mij is geïnstalleerd heb ik direct bij Delta de aanvraag gedaan voor een 1000Mbps glasvezel abonnement. Achteraf gezien (vooral door de berichten over interactieve televisie) beetje spijt van, maar ja... gedane zaken nemen geen keer, en ik ben toch ook wel een beetje nieuwsgierig.

    Maar goed, sinds die aanvraag, waar ik wel direct een bevestigingsmail van kreeg, heb ik eigenlijk niets meer gehoord. De medewerker aan de telefoon, waarbij ik in december de aanvraag deed gaf aan dat de monteur binnen twee weken contact zou opnemen. Maar dat lijkt dus niet zo te lukken, we zijn inmiddels zes weken verder.

    Mogelijk grote drukte bij de aanvragen? Hebben er meer die ervaring?
    Probeer Donny eens ,misschien leest hij mee ,en krijgt u uw antwoord
    Donnie
    TV Eindbaas
    Laatst bewerkt door koekeroe; 16 Jan 2022, 17:39.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
      Mogelijk grote drukte bij de aanvragen? Hebben er meer die ervaring?
      Bellen is het beste, desnoods elke dag. Het is slim om het ticketnummer, waaronder je vraag is opgeslagen, te vragen (zodat je er later naar kunt verwijzen als je iemand anders aan de telefoon krijgt).

      Klantenservice: 0118 22 55 75
      Maandag t/m vrijdag: 8.00 - 21.00
      Zaterdag en zondag: 10.00 - 16.00

      WhatsApp
      Facebook
      Twitter
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Jan 2022, 13:07.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
        Toen december 2021 de huisaansluiting van Delta glasvezel bij mij is geïnstalleerd heb ik direct bij Delta de aanvraag gedaan voor een 1000Mbps glasvezel abonnement. Achteraf gezien (vooral door de berichten over interactieve televisie) beetje spijt van, maar ja... gedane zaken nemen geen keer, en ik ben toch ook wel een beetje nieuwsgierig.

        Maar goed, sinds die aanvraag, waar ik wel direct een bevestigingsmail van kreeg, heb ik eigenlijk niets meer gehoord. De medewerker aan de telefoon, waarbij ik in december de aanvraag deed gaf aan dat de monteur binnen twee weken contact zou opnemen. Maar dat lijkt dus niet zo te lukken, we zijn inmiddels zes weken verder.

        Mogelijk grote drukte bij de aanvragen? Hebben er meer die ervaring?

        Ja, helaas moet ik de mening ook delen. Bij mij is de aansluiting tot in de meterkast al in September '21 geplaatst. Dus net als jij gelijk de aanvraag gedaan voor het 1000mb flexpakket. Ergens in November contact gezocht, en ook het antwoord (zoethoudertje dus) van dat er binnen 2 weken contact zou worden opgenomen voor het maken van een afspraak. Tot op dit moment 1 brief ontvangen dat er eind Januari contact met mij wordt gezocht, Dus ben benieuwd of ook dit wel gaat lukken.

        Reageer


        • #5
          Bij mijn moeder precies hetzelfde.
          Aansluiting is er al sinds oktober '21 en toen in november een bestelling gedaan voor haar.. Na een maand niks gehoord heb ik af en toe zelf contact opgenomen. De ene medewerker beweerde dat er geen bestelling was op haar adres en weer een andere medewerker beweerde dat de aansluiting er wel al was maar dat de wijkkast geactiveerd moest worden ofzo.. Daarna nog een keer gebeld en toen werd er weer gezegd: Nee, hoor u heeft geen bestelling. Toen in begin december weer een bestelling gedaan en we zijn nu al weer 1,5 maand verder bijna en je hoort echt helemaal niks... Behalve het bevestigins mailtje. Erg slecht dit en zo te zien ben ik dus niet de enigste.

          Reageer


          • #6
            Ik kijk hier niet van op.

            Reageer


            • #7
              Na het afsluiten van het glasvezelabonnement kwam ik er achter dat mijn coax / humax zou worden vervangen door interactieve televisie (DIT) en las ik op dit forum de horrorverhalen hierover (vooral over alle beperkingen t.o.v. coax / humax) en dacht ik echt: waar ben ik aan begonnen. Dus echt reikhalzend kijk ik niet meer uit naar die glasvezel-monteur. Stiekem hoop ik zelfs dat mijn aanvraag foetsie is, dus vandaar dat ik nieuwsgierig was of ik de enige was die er niets meer over hoorde.

              Reageer


              • #8
                Volgens mij kun je als je het glasvezel jaarcontract uitgediend hebt gewoon weer kabelabonnee worden.
                Laatst bewerkt door driepinter; 18 Jan 2022, 17:09.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
                  en las ik op dit forum de horrorverhalen hierover (vooral over alle beperkingen t.o.v. coax / humax) en dacht ik echt: waar ben ik aan begonnen
                  Ik zou gewoon wat meer werk maken van je abonnement en je even niets aantrekken van de klagers in dit forum. Statistisch gezien is er grote kans dat je helemaal geen problemen hebt met zowel glasvezel als DIT. Mocht dat wel het geval zijn dan binnen twee weken de hele handel opzeggen en terugsturen met als reden 'niet tevreden met wat er wordt geleverd'. Daar kunnen geen algemene voorwaarden iets aan doen.
                  Laat even weten hoe het uiteindelijk is afgelopen oke?
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    bij ons zijn ze in december bezig geweest met de aanleg van glasvezel in de straat, nu na anderhalve maand ligt de kabel nog steeds bij de buitenmuur maar nog niet in de meterkast....hoelang zal het nog duren voordat we aangesloten worden??? van de Delta wordt ik niks wijzer...

                    Reageer


                    • #11
                      Inmiddels mijn derde mailtje gekregen na de aanvraag in november vorig jaar van het glasvezelabonnement: "we hebben uw aanvraag verwerkt en binnenkort neemt de monteur contact op".
                      De eerste mail in november vorig jaar, tweede mail in december en de derde nu dus in januari. Gaat wellicht nog een paar maanden zo door.
                      Ik zal toch eens contact gaan opnemen, kijken hoe dat afloopt...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Volgens mij kun je als je het glasvezel jaarcontract uitgediend hebt gewoon weer kabelabonnee worden.
                        Dat zou een interessante case zijn. Heb al verhalen gehoord dat dat dan geen optie meer zou zijn.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
                          Inmiddels mijn derde mailtje gekregen na de aanvraag in november vorig jaar van het glasvezelabonnement: "we hebben uw aanvraag verwerkt en binnenkort neemt de monteur contact op".
                          De eerste mail in november vorig jaar, tweede mail in december en de derde nu dus in januari. Gaat wellicht nog een paar maanden zo door.
                          Ik zal toch eens contact gaan opnemen, kijken hoe dat afloopt...
                          Ik lees net bij ons in April 2022, dus toch nog snel een aansluiting.....

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X