Toen december 2021 de huisaansluiting van Delta glasvezel bij mij is geïnstalleerd heb ik direct bij Delta de aanvraag gedaan voor een 1000Mbps glasvezel abonnement. Achteraf gezien (vooral door de berichten over interactieve televisie) beetje spijt van, maar ja... gedane zaken nemen geen keer, en ik ben toch ook wel een beetje nieuwsgierig.
Maar goed, sinds die aanvraag, waar ik wel direct een bevestigingsmail van kreeg, heb ik eigenlijk niets meer gehoord. De medewerker aan de telefoon, waarbij ik in december de aanvraag deed gaf aan dat de monteur binnen twee weken contact zou opnemen. Maar dat lijkt dus niet zo te lukken, we zijn inmiddels zes weken verder.
Mogelijk grote drukte bij de aanvragen? Hebben er meer die ervaring?
Maar goed, sinds die aanvraag, waar ik wel direct een bevestigingsmail van kreeg, heb ik eigenlijk niets meer gehoord. De medewerker aan de telefoon, waarbij ik in december de aanvraag deed gaf aan dat de monteur binnen twee weken contact zou opnemen. Maar dat lijkt dus niet zo te lukken, we zijn inmiddels zes weken verder.
Mogelijk grote drukte bij de aanvragen? Hebben er meer die ervaring?
Reageer