Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta flexpakket / Modem

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta flexpakket / Modem

    Goeiedag,

    Ik had al via de chat bij Delta Gevraagd welke modem er geleverd word bij het Delta Flexpakket 1000mbps. Er werd me verteld dat het de Genexis Platinum 1780 is. Maar die lijkt niet te bestaan. Waarschijnlijk dus een typfoutje.

    Weet een van jullie misschien welke het is. Voor het ingaan van mijn abbonement wil ik graag weten wat de mogelijkheden zijn.

    Ik heb namelijk dan zelf thuis nog een Tp-link Archer c1200 en 2 keer een TP-link Deco x20. Ik had al gelezen dat het wifi bereik van de genexis modems niet ultiem is dus vandaar was ik van plan gebruik te maken van de apparaten.

    Als het mogelijk is wil ik een van de Decos bekabeld naar de boven verdieping leiden en als extra router gebruiken en dan subnetten. Maar is dit mogelijk met alleen een wifi-modem. Op dit moment heb ik met Caiway een modem met daaraan de Archer c1200. Vandaag nog wat gesleuteld en het werkte als ik de deco aansloot aan de archer c1200 zowel in access point modus als in Router mode. Ik heb het niet getest op de glasmodem.

    Alvast bedankt

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Tnhn42 Bekijk bericht
    Goeiedag,
    Ik had al via de chat bij Delta Gevraagd welke modem er geleverd word bij het Delta Flexpakket 1000mbps. Er werd me verteld dat het de Genexis Platinum 1780 is. Maar die lijkt niet te bestaan. Waarschijnlijk dus een typfoutje.

    Weet een van jullie misschien welke het is. Voor het ingaan van mijn abbonement wil ik graag weten wat de mogelijkheden zijn.

    Alvast bedankt
    Genexis Platinum 7840

    Laatst bewerkt door driepinter; 4 Jan 2022, 18:55.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Ik zag hier in een oud topic van u staan dat deze modem niet in bridge mode kan/kon.
      https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...-alternatieven

      Is dit nog steeds het zelfde geval ?

      Reageer


      • #4
        Ja dit is nog steeds het geval of je wacht nog drie weken (28-01) dan krijgen we de vrije modemkeuze.

        Reageer


        • #5
          Afgelopen zondag het pakket besteld en de monteur komt 01-02-22. Ik hoop dat ik dan ook direct vanaf het begin een andere modem krijg,

          Reageer


          • #6
            Indien je nog meer wilt weten over de vrije modemkeuze moet je dit topic nog maar eens doorlezen :

            https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...gen-modemkeuze

            Reageer


            • #7
              Ik ben onlangs akkoord gegaan met contactverlenging en upgrade naar dit abonnement (1Gbit). Er komt daarom een nieuw modem. Daarbij heb ik wel gevraagd of dit in bridge-modus kan en dat was zo volgens de medewerker van Delta. Als ik jullie goed begrijp is dat dus niet zo??

              Reageer


              • #8
                Wanneer je een business pack neemt voor € 15 p/mnd krijg je een ander type glasvezel modem wat wel in Bridge kan.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Wanneer je een business pack neemt voor € 15 p/mnd krijg je een ander type glasvezel modem wat wel in Bridge kan.
                  Het nieuwe abonnement is via COAX (1Gbit).

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door slicer Bekijk bericht
                    Het nieuwe abonnement is via COAX (1Gbit).
                    Kabelmodems kunnen zonder problemen in de bridge mode worden gezet via

                    MijnDelta -> Zelf regelen -> Beheer je modem -> Bridge mode

                    Vast ip adres wordt alleen uitgegeven als je een Business Pack afneemt.

                    @ https://www.deltaglasvezel.nl/site/n...ucten/zakelijk
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Jan 2022, 14:32.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X