Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

upload traag 15mbps

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• upload traag 15mbps

Hi,

Aangezien de behoefte aan snel internet de laatste tijd enorm toe neemt loop ik steeds vaker tegen de bottle neck aan dat de upload stream hier een schamele 15mbps is terwijl mijn abbo 50mbps is. de download stream is wel netjes 250mbps. Een tijd geleden eens contact gehad en toen was het verhaal dat het technisch niet mogelijk was om in mijn straat snellere upstream te leveren ... Nu word je steeds om je oren geslagen met reclame over snel internet van Delta maarja dat haalt niks uit als het technisch niet mogelijk is op je adres, mijn vraag is is dit nu bij meer mensen zo of ben ik de enige? Tenslotte betaal ik al jaren voor een snelheid die ik nog nooit heb gehaald..

Oorspronkelijk gepost door jhwessels Bekijk bericht
    Een tijd geleden eens contact gehad en toen was het verhaal dat het technisch niet mogelijk was om in mijn straat snellere upstream te leveren
    - Welk modem(merk en type) gebruik je
    - Speelt dit probleem bij Wifi en/of bekabeld netwerk?

Weet je zeker dat je geen 150/15Mbit abonnement hebt (just a guess)?
    Huidige abo's met snelheden via de kabel
    • 150 Mbps down- en 15 Mbps up
    • 400 Mbps down- en 100 Mbps up
    • 1000 Mbps down- en 100 Mbps up
    @ https://www.delta.nl/flexpakket/#internet

Wat je nog zou kunnen proberen is je modem/router uitzetten (niet resetten!) - 10 sec wachten - weer aanzetten en kijk of er dan iets is verbeterd aan de uploadsnelheid.
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 2 Jan 2022, 17:37.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Bedankt voor de reactie,

ik heb een 250/50 abbo , was toen een upgrade van het 150/15 abbo . Betaal wel bijna het zelfde als het 400/100 abbo.. heb zojuist contact gehad en kennelijk hebben we een oude coax in de wijk wat niet sneller dan 30mbps upload heeft.. aardig prehistorisch 🤣

Reageer

heb zojuist contact gehad en kennelijk hebben we een oude coax in de wijk wat niet sneller dan 30mbps upload heeft.
        Op zich een vreemd verhaal want met een 'oude' coax haal je ook geen 250Mbit download.
        Hopelijk kom je snel in aanmerking voor glasvezel, dan is dat probleem de wereld uit.

Reageer

Het lijkt allemaal een beetje op het oude verhaal van twee jaar geleden.

https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...heid-van-zaken

Toen was de upload ook niet hoger dan 30Mpbs te krijgen omdat de wijk nog niet was aangepast.

Reageer

Thanks voor de link, ze hebben een tijd geleden de modem al gewisseld voor zo een witte en de AOP ook al heeft deze vanaf de groene kabel een verlengkabel met f-connectors tot aan de aop .. ben bang dat ik hier mee zal blijven zitten tot ze fibre gaan leggen hier.
            Iemand een goed alternatief voor delta? 5g?? Vind het beroerde service van hun , bedoel je betaald in t café tog ook niet een heel biertje voor een bodempje 🤣 en dan word je ook nog even vriendelijk te woord gestaan door tante sedonia die een paar weken later weer belt om dan wat diensten te verkopen .. 😂

Reageer

Hi,

Aangezien de behoefte aan snel internet de laatste tijd enorm toe neemt loop ik steeds vaker tegen de bottle neck aan dat de upload stream hier een schamele 15mbps is terwijl mijn abbo 50mbps is. de download stream is wel netjes 250mbps. Een tijd geleden eens contact gehad en toen was het verhaal dat het technisch niet mogelijk was om in mijn straat snellere upstream te leveren ... Nu word je steeds om je oren geslagen met reclame over snel internet van Delta maarja dat haalt niks uit als het technisch niet mogelijk is op je adres, mijn vraag is is dit nu bij meer mensen zo of ben ik de enige? Tenslotte betaal ik al jaren voor een snelheid die ik nog nooit heb gehaald..

Om zeker te zijn dat alles goed gecheckt is:

1) Gebruik je het modem in bridge mode met een eigen router?

2) Heb je de snelheid ook gecheckt direct (met een laptop/pc) op het modem (dus zonder de eigen router er tussen)?
              (zo niet, kun je dat doen, en wat meet je dan?)

Reageer

Het modem staat in bridge modus en een screenshot van een computer direct aangesloten op het modem

Reageer

Het modem staat in bridge modus en een screenshot van een computer direct aangesloten op het modem
                  Ok, mag ik voor de zekerheid per email de klantgegevens (postcode+huisnr en kabelmodem mac adres of klantnummer) van deze verbinding? Dat mag naar deltacpe AT deltafibernederland.nl
                  Laatst bewerkt door deltacpe; 3 Jan 2022, 11:40.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door deltacpe Bekijk bericht
                    Ok, mag ik voor de zekerheid per email de klantgegevens van deze verbinding?
                    Zijn daar geen andere e-mail adressen voor?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                      Zijn daar geen andere e-mail adressen voor?
                      Niet waar ik op zondagavond laat bij kan. Maar dit emailadres is bijvoorbeeld ook gebruikt in communicatie voor testen van nieuwe software (zie dat topic elders op het forum).

Als alternatief kun je ook altijd via de gebruikelijke/andere klantenservice ingangen contact opnemen. Dan kan er een melding gemaakt worden die dan wel weer op de juiste plek komt.

Reageer

Hallo jhwessels, heb je dit probleem nog steeds? Zo ja, kun je dan contact opnemen met ons via de chat op onze website: www.delta.nl. Dan kunnen wij dit allemaal voor je nakijken!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X