Ik ben nu al meer dan een week bezig met een glasvezel bestelling te annuleren die ik niet geplaatst heb. Deze bestelling is waarschijnlijk verward met mijn moeder op een ander adres. Want bij haar zeggen ze dat zij geen bestelling geplaatst heeft
Via delta glasvezel chat al 4 keer de bestelling geannuleerd en elke keer wordt mij toegezegd dat de bestelling echt geannuleerd is.
En toch gebeurt het elke keer niet...
van de week weer een medewerker aan de telefoon gehad en die zegt dat het niet kan via de chat. Ik moest bellen.. Gelijk gedaan en de mevrouw aan de telefoon vond het allemaal heel raar en zou mijn bestelling weer annuleren. ik zou maandag hier terugkoppeling van krijgen. Nu weer dinsdag en nog niks gehoord. En nou net op de chat weten ze weer niks van een annulering. Dat is toch om gek van te worden. Is het nou zo moeilijk om voor jullie fout uit te komen en de bestelling te annuleren en mij niet al meer dan een week van het kastje naar de muur te sturen!!!
Via delta glasvezel chat al 4 keer de bestelling geannuleerd en elke keer wordt mij toegezegd dat de bestelling echt geannuleerd is.
En toch gebeurt het elke keer niet...
van de week weer een medewerker aan de telefoon gehad en die zegt dat het niet kan via de chat. Ik moest bellen.. Gelijk gedaan en de mevrouw aan de telefoon vond het allemaal heel raar en zou mijn bestelling weer annuleren. ik zou maandag hier terugkoppeling van krijgen. Nu weer dinsdag en nog niks gehoord. En nou net op de chat weten ze weer niks van een annulering. Dat is toch om gek van te worden. Is het nou zo moeilijk om voor jullie fout uit te komen en de bestelling te annuleren en mij niet al meer dan een week van het kastje naar de muur te sturen!!!
Reageer