Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe moeilijk kan het zijn???

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe moeilijk kan het zijn???

    Ik ben nu al meer dan een week bezig met een glasvezel bestelling te annuleren die ik niet geplaatst heb. Deze bestelling is waarschijnlijk verward met mijn moeder op een ander adres. Want bij haar zeggen ze dat zij geen bestelling geplaatst heeft
    Via delta glasvezel chat al 4 keer de bestelling geannuleerd en elke keer wordt mij toegezegd dat de bestelling echt geannuleerd is.
    En toch gebeurt het elke keer niet...
    van de week weer een medewerker aan de telefoon gehad en die zegt dat het niet kan via de chat. Ik moest bellen.. Gelijk gedaan en de mevrouw aan de telefoon vond het allemaal heel raar en zou mijn bestelling weer annuleren. ik zou maandag hier terugkoppeling van krijgen. Nu weer dinsdag en nog niks gehoord. En nou net op de chat weten ze weer niks van een annulering. Dat is toch om gek van te worden. Is het nou zo moeilijk om voor jullie fout uit te komen en de bestelling te annuleren en mij niet al meer dan een week van het kastje naar de muur te sturen!!!

  • #2
    Voor de zogenaamde bureau-intellectuelen is het erg lastig om iets op te lossen

    Reageer


    • #3
      Ga even naar de Delta winkel...wordt gelijk opgelost

      Reageer


      • #4
        Hallo Marco198332, ik heb dit gelijk voor je nakijken in ons systeem. Zo te zien staat alles nu correct! Het glasvezel abonnement wordt niet op jouw adres geactiveerd! Zoals afgesproken!

        Reageer


        • #5
          Bedankt voor het nakijken.

          Alleen nu de volgende vraag nog.
          Hoe krijg ik het zover dat mijn moeder haar glasvezel aanvraag wel lukt want bij haar staat er dus geen bestelling terwijl ze die dus ook al 4x gedaan heeft.

          Reageer


          • #6
            Hoi ferry, ik heb dus even via de website www.deltaglasvezel.nl weer mijn postcode gecheckt maar ik krijg nog steeds deze melding. Zie afbeelding.
            Bijgevoegde bestanden

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
              Hoi ferry, ik heb dus even via de website www.deltaglasvezel.nl weer mijn postcode gecheckt maar ik krijg nog steeds deze melding. Zie afbeelding.
              Niet dat ik het wil opnemen voor Delta, maar meestal duurt het wel 24 uur voordat het van de backend naar de frontend (web) systemen gaat. Dus kijk morgen nog eens.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                Niet dat ik het wil opnemen voor Delta, maar meestal duurt het wel 24 uur voordat het van de backend naar de frontend (web) systemen gaat. Dus kijk morgen nog eens.
                Zo zie ik het ook niet hoor en al zou je het wel opnemen voor delta. Van mij mag je. Ieder zijn mening toch, haha...

                Maar ik ben sowieso al blij met elke tip die ik krijg. Ik zal het morgen nog eens proberen inderdaad.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                  Niet dat ik het wil opnemen voor Delta, maar meestal duurt het wel 24 uur voordat het van de backend naar de frontend (web) systemen gaat. Dus kijk morgen nog eens.
                  Klopt, soms duurt het 5 dagen. De chat zou ik NOOIT benaderen voor prangende zaken.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
                    Hoi ferry, ik heb dus even via de website www.deltaglasvezel.nl weer mijn postcode gecheckt maar ik krijg nog steeds deze melding. Zie afbeelding.
                    Klopt, die blijft er nog even in staan. Maar die wordt handmatig verwijderd.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X