Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanschaf mobiele telefoon

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Driepinter qua beltoon gaat dat prima en dat is ook gelukt, alleen bij meldingstoon mis ik dat plusje en dat is het probleem tenminste dat ervaar ik.

    Misschien mis ik iets of doe ik iets verkeerd. Laat het mij aub weten. Alvast bedankt Martin

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
      Driepinter qua beltoon gaat dat prima en dat is ook gelukt, alleen bij meldingstoon mis ik dat plusje en dat is het probleem tenminste dat ervaar ik.

      Misschien mis ik iets of doe ik iets verkeerd. Laat het mij aub weten. Alvast bedankt Martin
      Nee dat kan dus blijkbaar niet, want ik mis ook het plus teken bij Meldingsgeluid.
      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #18
        Beste Forumleden, het is mij gelukt om een andere meldingstoon te installeren (Samsung A32) buiten de vastgestelde door Samsung.

        Dit gaat alsvolgt: download de app "ZEDGE" via App store. Hierin kun je allerlei soorten ring- en melding tones downloaden.
        Na de download is deze direct geinstalleerd. Ik weet niet of het ook lukt met eigen muziek.

        MVG Martin

        Reageer


        • #19
          Vond ook nog de volgende info voor een oplossing zonder extra app
          @ https://eu.community.samsung.com/t5/...n/td-p/1000707

          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X