Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanschaf mobiele telefoon

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aanschaf mobiele telefoon

    Beste Forumleden,
    Ik ben voornemens een nieuwe mobiele telefoon aan te schaffen, maar het is een oerwoud van telefoons.
    Nu had ik gezien met wat ik wil met mijn telefoon mijn keus laten vallen op de Samsung A32 G4. (rond de Euro 300,00)
    Wat ik geprobeerd heb te vinden, zijn soortgelijke telefoons, maar dat is moeilijk.

    Mijn vraag is: hebben jullie misschien een tip voor mij ? BVD Martin

  • #2
    Smartphone Best Buy Guide - Tweakers

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
      Beste Forumleden,
      Ik ben voornemens een nieuwe mobiele telefoon aan te schaffen, maar het is een oerwoud van telefoons.
      Nu had ik gezien met wat ik wil met mijn telefoon mijn keus laten vallen op de Samsung A32 G4. (rond de Euro 300,00)
      Wat ik geprobeerd heb te vinden, zijn soortgelijke telefoons, maar dat is moeilijk.

      Mijn vraag is: hebben jullie misschien een tip voor mij ? BVD Martin
      Ik heb goede ervaringen met de A5x en A7x-modellen van Samsung. Zijn wel duurder.

      Moeilijk te vinden? -> https://tweakers.net/pricewatch/1662...alternatieven/
      Laatst bewerkt door Koeba; 30 Nov 2021, 10:49.

      Reageer


      • #4
        Ik heb goede ervaringen met de Apple Iphones. Maar als je IOS niks vindt heb je volop keus in Android toestellen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
          Beste Forumleden,
          Ik ben voornemens een nieuwe mobiele telefoon aan te schaffen, maar het is een oerwoud van telefoons.
          Nu had ik gezien met wat ik wil met mijn telefoon mijn keus laten vallen op de Samsung A32 G4. (rond de Euro 300,00)
          Wat ik geprobeerd heb te vinden, zijn soortgelijke telefoons, maar dat is moeilijk.

          Mijn vraag is: hebben jullie misschien een tip voor mij ? BVD Martin
          Heb via delta een a31 gekozen, voorloper van de a32, bevalt prima. Maar je zet niet wat je wensen zijn.
          ik vind dat deze goede foto's maakt, gemakkelijk werkt, maar dta is persoonlijk natuurlijk.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
            Ik heb goede ervaringen met de Apple Iphones. Maar als je IOS niks vindt heb je volop keus in Android toestellen.
            Zelf jaren Android gehad, toen een iPhone van de zaak, nooit meer teruggegaan. Ik koop ze en reken dan heel dapper voor dat ze jaren langer meegaan dan andere merken en per dag dus bijna niks kosten....maar het blijven dure stukjes spullegoed. Overweeg elke keer weer eens een Android, zelfs paar keer een gekocht en ook weer snel doorverkocht.
            Het blijft wel trekken want even snel een ringtone er op zetten is bij iOS echt dikke satan.
            Laatst bewerkt door Koeba; 30 Nov 2021, 13:09.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
              Maar als je IOS niks vindt
              Ik denk dat de meeste mensen de prijs niks vinden, ook al is het een SE model :-)

              Persoonlijk zou ik kiezen tussen de volgende drie modellen; het hangt er natuurlijk altijd wel van af wat je ermee wilt en of hij 5G / Wifi6 ready is.
              - Samsung Galaxy A52 5G
              - Samsung Galaxy A32 5G
              - Nokia 5.4

              Succes met de aankoop!

              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Forumleden, hartelijk dank voor jullie goede adviezen. Ik ga deze bekijken en ga ik een keuze maken.
                Nogmaals dank.

                Martin

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                  Forumleden, hartelijk dank voor jullie goede adviezen. Ik ga deze bekijken en ga ik een keuze maken.
                  Laat even weten wat het geworden is?

                  Reageer


                  • #10
                    beste Forumleden, inmiddels een keus gemaakt en dat is geworden de Samsung A32. Deze past het beste bij mijn gebruik, maar ik heb een probleem en wellicht kan iemand mij helpen.
                    Ik heb de gegevens overgezet via Smart Switch. Op het app scherm staat bovenaan een groene zoekbalk die ik wil vervangen door de Google balk.
                    Meestal volgens mij kon je de groene balk verwijderen en via Witges de balk van Google plaatsen.
                    Het probleem waar ik tegenaan loop is dat ik de mogelijkheid van Witges niet op het scherm krijg. (indrukken op een blanco plek gedurende een aantal seconden)
                    Moet ik misschien iets wijzigen in instellingen ofzo ??

                    Ik hoor graag. Martin

                    Reageer


                    • #11
                      Denk toch dat er iets niet goed is gegaan tijdens je actie met Smart Switch. Vanaf welk toestel zet je je gegevens over?
                      Anders nieuwe Samsung even resetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw mbv https://www.samsung.com/nl/apps/smart-switch/

                      Er zijn legio Samsung forums die je zeker verder kunnen helpen (je bent, denk ik, niet de eerste die dit overkomt):
                      @ https://eu.community.samsung.com/t5/nederlands/ct-p/nl
                      @ https://www.galaxyclub.nl/forums/

                      Laat je even weten hoe je het hebt opgelost (happy to learn).
                      Succes!
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Dec 2021, 16:33.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Beste Webkabouter,
                        Jij vroeg welk toestel dat is een Nokia 6 (Android). Het probleem is opgelost. Bij het opnieuw overzetten kom je een lijstje van providers tegen.
                        Daar moet je dus een provider opgeven. Snappen doe ik het niet, want mijn provider is volgens mij Zeelandnet. Die mogelijkheid was er niet om aan te geven. Ik heb Google gekozen. Wat blijkt dat is de manier om een Google zoekbalk te krijgen.

                        MVG Martin

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                          Het probleem is opgelost.
                          Goed om te horen - goede keuze gemaakt met dat toestel.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Beste Forumleden daar ben ik weer.

                            Ik heb mijn beltoon gewijzigd in een gedownload deuntje. Dat is prima gegaan. Nu wilde ik de meldingstoon wijzigen, maar dat blijkt zeer moeilijk
                            of zelfs onmogelijk volgens de vele sites die ik heb bezocht.
                            Kan iemand mij vertellen of dit klopt dat dit uberhaupt niet kan bij mijn Samsung A32. (4G).
                            Ik zie wel dat het deuntje in mijn bestanden map zit, maar krijg dit niet als meldingstoon ingesteld.

                            Ik hoor graag. MVG Martin

                            Reageer


                            • #15
                              Kies bij Beltoon rechtsboven het plus (+) teken en voeg je muziek bestand toe.
                              Bijgevoegde bestanden

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X