Op 20 september de bestelling ingeschoten om over te stappen van Online fiber naar Delta fiber (1gb/s, business pakket). Gisteren werd mijn Online verbinding verbroken, maar vanmorgen kreeg ik geen IP adres via DHCP op VLAN 100. Maar even naar Delta gebeld en wat blijkt, ze sturen het installatie pakket pas op als mijn vorige internet abonnement is opgezegd. Nu zit ik dus een paar dagen zonder internet, terwijl de ingangsdatum van mijn abonnement op 31-10-2021 staat. Top geregeld Delta! Waar kan ik de rekening heen sturen voor de extra kosten die ik nu moet maken op mijn mobiele hotspot?
Ook wel erg vreemd dat ik apparatuur van Delta nodig heb om de verbinding te kunnen "activeren", terwijl ik als sinds het begin dat er glasvezel in mijn woning ligt gebruik maak van mijn eigen apparatuur bij de 2 vorige aanbieders.
Ook wel erg vreemd dat ik apparatuur van Delta nodig heb om de verbinding te kunnen "activeren", terwijl ik als sinds het begin dat er glasvezel in mijn woning ligt gebruik maak van mijn eigen apparatuur bij de 2 vorige aanbieders.
Reageer