Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeer slecht begin voor Delta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeer slecht begin voor Delta

    Op 20 september de bestelling ingeschoten om over te stappen van Online fiber naar Delta fiber (1gb/s, business pakket). Gisteren werd mijn Online verbinding verbroken, maar vanmorgen kreeg ik geen IP adres via DHCP op VLAN 100. Maar even naar Delta gebeld en wat blijkt, ze sturen het installatie pakket pas op als mijn vorige internet abonnement is opgezegd. Nu zit ik dus een paar dagen zonder internet, terwijl de ingangsdatum van mijn abonnement op 31-10-2021 staat. Top geregeld Delta! Waar kan ik de rekening heen sturen voor de extra kosten die ik nu moet maken op mijn mobiele hotspot?

    Ook wel erg vreemd dat ik apparatuur van Delta nodig heb om de verbinding te kunnen "activeren", terwijl ik als sinds het begin dat er glasvezel in mijn woning ligt gebruik maak van mijn eigen apparatuur bij de 2 vorige aanbieders.

  • #2
    Om Delta glasvezel te kunnen activeren heb je nu éénmaal de Genexis 7840 nodig.

    Daarna kun je hem gewoon weer in de kast opbergen en je eigen apparatuur gebruiken.

    Reageer


    • #3
      In dat geval had het misschien handiger geweest dat Delta er voor had gezorgd dat ik die Genexis al in handen had ipv te wachten met versturen tot de dag nadat mijn abonnement in is gegaan. En dan ga ik er van uit dat hij vandaagwordt verstuurd...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door MischaBoender Bekijk bericht
        In dat geval had het misschien handiger geweest dat Delta er voor had gezorgd dat ik die Genexis al in handen had ipv te wachten met versturen tot de dag nadat mijn abonnement in is gegaan. En dan ga ik er van uit dat hij vandaagwordt verstuurd...
        Of het werkt dat weet ik niet maar VLAN 9 = activatie bij Delta, wellicht kun je dat nog proberen.

        Reageer


        • #5
          Erg kortzichtig van Delta. Klantgericht zijn ze niet echt.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Of het werkt dat weet ik niet maar VLAN 9 = activatie bij Delta, wellicht kun je dat nog proberen.
            Ga ik straks eens even proberen!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door MischaBoender Bekijk bericht
              Waar kan ik de rekening heen sturen voor de extra kosten die ik nu moet maken op mijn mobiele hotspot?
              Betaal je nog per mb dan? Maar even serieus: Stuur de rekening en laat hier weten wat de reactie was.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Betaal je nog per mb dan? Maar even serieus: Stuur de rekening en laat hier weten wat de reactie was.
                Ik heb geen unlimited abonnement en als je veel in Teams calls met video zit dan gaat heel heel erg hard met een bundel. Ik heb dus voor 1 dag een extra unlimited bundel moeten kopen, en mogelijk dus morgen weer.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door MischaBoender Bekijk bericht

                  Ik heb geen unlimited abonnement en als je veel in Teams calls met video zit dan gaat heel heel erg hard met een bundel. Ik heb dus voor 1 dag een extra unlimited bundel moeten kopen, en mogelijk dus morgen weer.
                  Ai. Baas betaalt niet (mee) ?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door MischaBoender Bekijk bericht

                    Ga ik straks eens even proberen!
                    Ga naar https://glasvezelactiveren.nl

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                      Ik krijg op VLAN 9 helaas ook geen DHCP, dus ik kan nergens heen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                        Ai. Baas betaalt niet (mee) ?
                        Jawel, aan mijn vaste internet verbinding, maar niet als ik door een aanbieder op extra kosten wordt gejaagd. Ik heb nog steeds geen track & trace, dus zal morgen ook wel weer niets worden...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door MischaBoender Bekijk bericht

                          Jawel, aan mijn vaste internet verbinding, maar niet als ik door een aanbieder op extra kosten wordt gejaagd. Ik heb nog steeds geen track & trace, dus zal morgen ook wel weer niets worden...
                          Noteer het voor je volgende jaargesprek. Ik zou zelfs over de kosten die je nu maakt beginnen, maar dat hangt van je relatie met je werkgever af.
                          Laatst bewerkt door Koeba; 1 Nov 2021, 20:17.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door MischaBoender Bekijk bericht

                            Ik krijg op VLAN 9 helaas ook geen DHCP, dus ik kan nergens heen.
                            En op VLAN 100?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

                              En op VLAN 100?
                              Vandaag onverwacht toch nog pakket van Delta gekregen en internet kwam meteen op bij aansluiten. Eigen switch weer aangesloten op de fiber, maar helaas... Op basis van de info van Delta klantenservice had ik VLAN 500 in mijn config staan, maar toch maar even VLAN 100 geprobeerd en bingo!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X