Beste,
Kan er iemand mij helpen? Heb al een andere topic gezien hiervan, maar vind geen oplossing zonder in bridge mode te zetten.
De situatie is dat ik een camera systeem heb geïnstalleerd een aantal jaar geleden en aangesloten op netwerk (KPN), dit werkte perfect.
De eigenaar is overgeschakeld naar DELTA en had van in het begin modem gekregen die in bridge mode stond. Dit gaf veel problemen voor eigenaar zijn netwerk.
Delta heeft dan blijkbaar die bridge mode afgezet. (De modem mag niet meer in bridge mode geplaatst worden)
Erna heb ik het camera systeem aangepast om te werken op DELTA modem (Port forwarding, ip,default gateway, etc).
Probleem is dat ik geen respons krijg op de portforwarding die ingesteld is in modem(zie foto) en recorder(tcp:8010, udp:8011, http:8012, https:8013)
Ik heb zelf al contact gehad met helpdesk van DELTA maar zij kunnen mij blijkbaar niet helpen.
Ik ben ten einde raad.
Met vriendelijke groeten.
Kan er iemand mij helpen? Heb al een andere topic gezien hiervan, maar vind geen oplossing zonder in bridge mode te zetten.
De situatie is dat ik een camera systeem heb geïnstalleerd een aantal jaar geleden en aangesloten op netwerk (KPN), dit werkte perfect.
De eigenaar is overgeschakeld naar DELTA en had van in het begin modem gekregen die in bridge mode stond. Dit gaf veel problemen voor eigenaar zijn netwerk.
Delta heeft dan blijkbaar die bridge mode afgezet. (De modem mag niet meer in bridge mode geplaatst worden)
Erna heb ik het camera systeem aangepast om te werken op DELTA modem (Port forwarding, ip,default gateway, etc).
Probleem is dat ik geen respons krijg op de portforwarding die ingesteld is in modem(zie foto) en recorder(tcp:8010, udp:8011, http:8012, https:8013)
Ik heb zelf al contact gehad met helpdesk van DELTA maar zij kunnen mij blijkbaar niet helpen.
Ik ben ten einde raad.
Met vriendelijke groeten.
Reageer