Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Welke snelheid mag je verwachten met een 1000/100 Mbps (coax) abo?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    Gelukkig vind je zelf dat je niet trolt, hilarisch. Dat maak je zelf niet uit natuurlijk. Dat doen juist anderen op forums. Je vindt vooral zelf van alles en zoekt er soms feiten bij die je belegen puntjes (lijken te) ondersteunen. Gelukkig weten de meeste forumbezoekers je feitjes en meninkjes inmiddels op hun waarde te schatten. We lezen dan je posts met een milde glimlach. Die Bor toch. Het is een bijzondere reageerder. Huuuu! (Zei de reageerder die zelf ook bijzonder was...)
    Ik ben kritisch, soms terecht, soms onterecht. Maar zo maar iets roepen als: heeft de buurman ook Ziggo en dezelfde relatieproblemen?

    Ach je raakt hier ook aan zaken gewend.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Dec 2021, 20:38.

    Reageer


    • #32
      Hebben jullie al eens geprobeerd te bidden tot de god van de Wifi? En offers maken he! Je eerstgeborenen enzo.

      Reageer


      • #33
        Naast TCP Optimizer werken de volgende commando's waarschijnlijk ook als mogelijke correctie voor de downloadsnelheid :

        Start => Rechter muisknop => Windows Terminal (beheerder)

        netsh winsock reset
        netsh int ip reset

        Reageer


        • #34
          @Anton001, graag gedaan. Je moet bovenin ook de speed op 100 Mbs+ zetten. Gebruik dit progje al jaren. Prettige feestdagen.
          sagamon001.

          En voor de rest van het forum. Hou eens op met ruzie maken en zoek naar oplossingen. Daar had deze gebruiker meer aan.
          Laatst bewerkt door sagemon001; 17 Dec 2021, 14:12.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
            Hebben jullie al eens geprobeerd te bidden tot de god van de Wifi? En offers maken he! Je eerstgeborenen enzo.
            Het gaat hier over een vaste verbinding...

            Reageer


            • #36
              Meestal heb ik 900+ maar overdag, door de weeks, meestal maar 300-400.
              beetje jammer

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Naast TCP Optimizer werken de volgende commando's waarschijnlijk ook als mogelijke correctie voor de downloadsnelheid :

                Start => Rechter muisknop => Windows Terminal (beheerder)

                netsh winsock reset
                netsh int ip reset
                Gebruikte TCP optimizer
                hup download zakte naar 100 Mb/s
                dus toch maar jouw opdrachten gedaan en ja weer terug op ca 215 Mb/s wifi met mijn 1gig abbo :-)

                Reageer


                • #38
                  Tot nu toe een paar dagen aangesloten en ik haal bij lange na niet de beloofde snelheid met downloaden. 480 max downloaden / 900 uploaden.
                  Dit laatste vind ik redelijk. Het eerste is niet acceptabel. Ik zat hiervoor bij Caiway en die leverde altijd het maximale. Ik kijk het nog een maandje aan en anders stap ik weer over naar Caiway. Betaal liever meer voor iets wat doet wat het beloofd dan minder voor iets want de belofte niet waarmaakt.

                  Reageer


                  • #39
                    Haal je op glasvezel deze lage snelheden?

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door mrmeere Bekijk bericht
                      Ik zat hiervoor bij Caiway en die leverde altijd het maximale. Ik kijk het nog een maandje aan en anders stap ik weer over naar Caiway. Betaal liever meer voor iets wat doet wat het beloofd dan minder voor iets want de belofte niet waarmaakt.
                      Ik wil geen spelbreker zijn maar volgens mij ga je een jaarcontract aan wanneer je glasvezel bij Delta neemt :

                      Algemene_Voorwaarden.pdf (deltaglasvezel.nl)

                      Maar dat valt uiteraard na te vragen.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X