Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Welke snelheid mag je verwachten met een 1000/100 Mbps (coax) abo?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Lachen hoor wat moet je met 1 gig snelheid. Je apparaten kunnen dat helemaal niet behalve misschien een pc. Maar tv's en dergelijke zeker niet.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
      Lachen hoor wat moet je met 1 gig snelheid. Je apparaten kunnen dat helemaal niet behalve misschien een pc. Maar tv's en dergelijke zeker niet.
      Waarom zou Delta het aanbieden als we er toch niks aan hebben?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
        Lachen hoor wat moet je met 1 gig snelheid.
        Het gaat er dan ook niet om wat een (1) apparaat er aan heeft. Meerdere apparaten (en geloof me, dat zijn er tegenwoordig aardig wat) in 1 netwerk moeten de beschikbare bandbreedte samen delen. Hoe meer bandbreedte je hebt, hoe minder apparaten elkaar in de weg zitten mbt snelheid/beschikbare bandbreedte. Helaas wordt dit teniet gedaan door Wifi5 die, door allerlei lokale hindernissen, in je netwerk de snelheid aardig kan vertragen, ook al heb je de volledige bandbreedte die bij je abonnement hoort, tot je beschikking.

        Abonnees binnenhalen met advertenties over abonnementen van 8Gbit (glasvezel) en wellicht nog eens 2-4Gbit op de kabel, is volgens mij wel een marketingtruuc. Niet omdat het niet zou kunnen, maar omdat er, technisch gezien, nog betrekkelijk weinig mensen gebruik van maken. Denk hierbij aan nieuwe generatie smart phones, 8K TV's en niet te vergeten: het interne netwerk bij jou thuis.
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 29 Oct 2021, 23:36.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
          Lachen hoor wat moet je met 1 gig snelheid. Je apparaten kunnen dat helemaal niet behalve misschien een pc. Maar tv's en dergelijke zeker niet.
          Nou heerlijk toch voor pc, laptop, c.a. sommige hebben meer dan 1 pc, vooral met schoolgaande kinderen in huis. Je kan ook al heel lang internetten op tv's.

          Reageer


          • #20
            Zelfs met 4 apparaten tegelijkertijd gamen heb je met 100 a 200 mb snelheid meer dan genoeg. Voor de rest willen ze u gewoon financieel uitkleden. Verder kunnen ze de beloofde snelheid ondanks monteur bezoeken niet waarmaken mag u naar geschillencommissie en contract tussentijds opzeggen.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
              Zelfs met 4 apparaten tegelijkertijd gamen heb je met 100 a 200 mb snelheid meer dan genoeg. Voor de rest willen ze u gewoon financieel uitkleden. Verder kunnen ze de beloofde snelheid ondanks monteur bezoeken niet waarmaken mag u naar geschillencommissie en contract tussentijds opzeggen.
              Kijk dat jezelf daar genoeg aan hebt, prima. Maar ik vind 200 Mbs gewoon TRAAG. als ik het vergelijk met de bijna 400 die ik soms haal.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht
                Update: Vandaag een monteur geweest om de snelheid te bekijken. Gelukkig was zijn meting hetzelfde als de mijne.
                Modem, kabel en aansluiting vervangen. Helaas zonder resultaat. De snelheid blijft schommelen tussen de pakweg 600-800.
                Het eea zal nu door Delta worden gemonitord. Wordt vervolgd.
                Nog geen bericht gekregen. Ik denk dat ze nog steeds aan het monitoren zijn.

                Reageer


                • #23
                  Ik verwacht niet dat dit voor de kerst in orde is.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                    Ik verwacht niet dat dit voor de kerst in orde is.
                    Jij werkt bij Delta?

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Jij werkt bij Delta?
                      Jij toch ook niet, maar je roeptoeterde enkele dagen terug ook dingen die je alleen maar zelf denkt....

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                        Jij toch ook niet, maar je roeptoeterde enkele dagen terug ook dingen die je alleen maar zelf denkt....
                        Ik loop niet te trollen in elk topic. En nee, ik roeptoeter hier niet. Ik hou me bij de feiten.

                        Reageer


                        • #27
                          Je hoeft niet bij een bedrijf zelf te werken om bepaalde dingen in te schatten. Ik verwacht dat een lagere internet snelheid nadat een monteur bezoek niets oplevert bij Delta geen hoge prioriteit heeft.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Ik loop niet te trollen in elk topic. En nee, ik roeptoeter hier niet. Ik hou me bij de feiten.
                            Gelukkig vind je zelf dat je niet trolt, hilarisch. Dat maak je zelf niet uit natuurlijk. Dat doen juist anderen op forums. Je vindt vooral zelf van alles en zoekt er soms feiten bij die je belegen puntjes (lijken te) ondersteunen. Gelukkig weten de meeste forumbezoekers je feitjes en meninkjes inmiddels op hun waarde te schatten. We lezen dan je posts met een milde glimlach. Die Bor toch. Het is een bijzondere reageerder. Huuuu! (Zei de reageerder die zelf ook bijzonder was...)
                            Laatst bewerkt door Koeba; 15 Dec 2021, 10:39.

                            Reageer


                            • #29
                              Anton001
                              ​​​
                              Tipje: TCP Optimizer. Downloaden en draaien als administrator. Opnieuw opstarten. Daarna nog eens meten. Werkt alleen onder Windows.

                              https://www.speedguide.net/downloads.php

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door sagemon001 Bekijk bericht
                                Anton001
                                ​​​
                                Tipje: TCP Optimizer. Downloaden en draaien als administrator. Opnieuw opstarten. Daarna nog eens meten. Werkt alleen onder Windows.

                                https://www.speedguide.net/downloads.php
                                Na alle perikelen, kastjes wisselen, andere modem enz. kom jij met deze link! Ik zou het onder de pet houden en verkopen aan Delta...
                                De settings van het progje op "optimal" gezet en wat denk je.. Ookla 933/100 Delta 924/100.
                                Bedankt sagemon001

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X