Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Callcenter Delta komt afspraken niet na.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Callcenter Delta komt afspraken niet na.

    In Juli gebelt door Delta voor een aanbod voor de vaste klanten. Hier op ingegaan aanbieding was 2 jaar verlengen met 60 euro korting eenmalig. Bevestigings- email gehad.Hier in stond dat als ik er vanaf wilde zien moest bellen met (0118) 72 61 78 binnen 14 dagen. Uiteindelijk toch maar afgezegd omdat delta in onze straat geen glasvezel gaat leggen en die van KPN op dat moment binnen gelegd werd.

    Bovenstaand nummer gebelt en er werd beloofd om het te annuleren. Hiervan stuurde ze geen bevestiging.
    Daarna toch ineens de korting gekregen en maar gaan bellen naar de Delta klantenservice. Deze konden niets doen en ik moest naar het nummer bellen van het callcenter.
    Deze hadden de klacht al van meedere mensen ontvangen en gingen het oplossen. Maar konden ook hiervan weer geen Bevestiging sturen. Ik zou een week later nog maar eens moeten bellen. Dit gedaan en werderom ging iemand het oplossen en zou de leidingevende contact opnemen. Hier wacht ik nog steeds op.


    Als ik inlog op mijn delta zie ik dat mijn abonnement pas opzegbaar is vanaf 2023 dus het is volgens mij nog niet gewijzigd.


    Begint
    11 Oct 2021
    Eindigt
    11 Oct 2021

  • #2
    Welkom bij Delta

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
      Welkom bij Delta
      Bedankt, maar zit er al bij van 2010

      Reageer


      • #4
        Ik snap er niets van. Bij Delta werken ze zich toch tandjes op alle vlakken?
        Dan mag dit toch niet voorkomen. Ik zou in ieder geval je belgeschiedenis bewaren op je telefoon als bewijs.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X