In Juli gebelt door Delta voor een aanbod voor de vaste klanten. Hier op ingegaan aanbieding was 2 jaar verlengen met 60 euro korting eenmalig. Bevestigings- email gehad.Hier in stond dat als ik er vanaf wilde zien moest bellen met (0118) 72 61 78 binnen 14 dagen. Uiteindelijk toch maar afgezegd omdat delta in onze straat geen glasvezel gaat leggen en die van KPN op dat moment binnen gelegd werd.
Bovenstaand nummer gebelt en er werd beloofd om het te annuleren. Hiervan stuurde ze geen bevestiging.
Daarna toch ineens de korting gekregen en maar gaan bellen naar de Delta klantenservice. Deze konden niets doen en ik moest naar het nummer bellen van het callcenter.
Deze hadden de klacht al van meedere mensen ontvangen en gingen het oplossen. Maar konden ook hiervan weer geen Bevestiging sturen. Ik zou een week later nog maar eens moeten bellen. Dit gedaan en werderom ging iemand het oplossen en zou de leidingevende contact opnemen. Hier wacht ik nog steeds op.
Als ik inlog op mijn delta zie ik dat mijn abonnement pas opzegbaar is vanaf 2023 dus het is volgens mij nog niet gewijzigd.
Bovenstaand nummer gebelt en er werd beloofd om het te annuleren. Hiervan stuurde ze geen bevestiging.
Daarna toch ineens de korting gekregen en maar gaan bellen naar de Delta klantenservice. Deze konden niets doen en ik moest naar het nummer bellen van het callcenter.
Deze hadden de klacht al van meedere mensen ontvangen en gingen het oplossen. Maar konden ook hiervan weer geen Bevestiging sturen. Ik zou een week later nog maar eens moeten bellen. Dit gedaan en werderom ging iemand het oplossen en zou de leidingevende contact opnemen. Hier wacht ik nog steeds op.
Als ik inlog op mijn delta zie ik dat mijn abonnement pas opzegbaar is vanaf 2023 dus het is volgens mij nog niet gewijzigd.
Reageer