Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetverbinding valt regelmatig uit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    kebrawi Glasfiber van Delta: Mocht u overwegen dit aan te schaffen, NIET DOEN!! Veel slechter kan het niet!
    Velzen666 Of overstappen naar kpn die zijn bezig met grote actie in Zeeland.

    Afbrekende kritiek, maar zo nutteloos !!
    ​​​​​​​

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
      Vanmorgen nog een keer het modem herstart en probleem lijkt opgelost!
      Werkt het bij u nog steeds goed? Hier is het nog steeds hollen of stilstaan.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

        Werkt het bij u nog steeds goed? Hier is het nog steeds hollen of stilstaan.
        U mag je zeggen hoor...ja, hier gaat het nog steeds goed.
        Heb je ook uitval via een bekabelde aansluiting, of gebruik je die niet?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
          Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
          Je kunt hier altijd eerst even checken voordat je de klantenservice belt:
          https://www.zeelandnet.nl/seno/
          https://allestoringen.nl/storing/delta/

          Weet als eerste van de volgende Delta storing @
          https://apps.apple.com/us/app/downdetector/id816223770
          https://play.google.com/store/apps/d...2.downdetector
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 20 Jun 2021, 21:42.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

            U mag je zeggen hoor...ja, hier gaat het nog steeds goed.
            Heb je ook uitval via een bekabelde aansluiting, of gebruik je die niet?
            Maakt niet uit, ik zie op het modem ledjes uitgaan voor een paar minuten, soms gaan ze vanzelf weer aan maar als het mij te lang duurt herstart ik het modem en dan gaat het weer een tijdje goed.
            Mijn verbinding binnen, wifi of utp werkt goed.

            Reageer


            • #21
              Gewoon monteur laten komen die modem checkt dan wel laten vervangen door nieuwe die monteur aansluit.
              Dan ze ook meteen checken of je bedrading in huis goed is.



              Reageer


              • #22
                Je kan gewoon afdwingen dat er een monteur komt hoor. De klant is koning en ik weet mijn rechten. Verder kan je altijd om een nieuwer modem vragen. Wat een monteur moet aansluiten. Dus wat iemand van de klantenservice zegt, daar heb ik geen boodschap aan en prik ik doorheen.

                De klant is koning in elk geval vroeger wel. Bij mij is zelfs vroeger de kabel van de meterkast naar het kabel aansluitpunt zelfs een keer vervangen. Omdat de tv ontvangst bij mij niet genoeg was.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
                  Je kan gewoon afdwingen dat er een monteur komt hoor. De klant is koning en ik weet mijn rechten. Verder kan je altijd om een nieuwer modem vragen. Wat een monteur moet aansluiten. Dus wat iemand van de klantenservice zegt, daar heb ik geen boodschap aan en prik ik doorheen.

                  De klant is koning in elk geval vroeger wel. Bij mij is zelfs vroeger de kabel van de meterkast naar het kabel aansluitpunt zelfs een keer vervangen. Omdat de tv ontvangst bij mij niet genoeg was.
                  De klant is koning, maar gedraagt zich niet altijd als een koning

                  Reageer


                  • #24
                    Vandaag nog geen last gehad en tevens lijkt het dat er een snelheidsverhoging is doorgevoerd, ik zit ineens op 323 mbps over de wifi.

                    Reageer


                    • #25
                      [QUOTE=Waarheid;n195945]

                      Een modem kunnen ze op afstand uitlezen volgens mij.

                      Klopt, heeft Edwin bij eerdere problemen een aantal keer gedaan.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X