Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetverbinding valt regelmatig uit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internetverbinding valt regelmatig uit

    Sinds een dag of drie valt mijn internetverbinding (in Hulst) gemiddeld een keer of 4-5 per uur uit. Dit duurt soms maar enkele seconden, maar vaak ook langer (30-60 seconden)
    Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

  • #2
    Nee geen last van. De laatste keren dat ik het had bleek dat ik de firmware van mijn router en mesh nodes moest updaten. Na update geen problemen meer gehad.

    Reageer


    • #3
      Ja, heb ik ook, al anderhalve week. ik gebruik de wifi van het modem en daar zie ik ledjes op uit gaan en na een tijdje weer aan.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
        Ja, heb ik ook, al anderhalve week. ik gebruik de wifi van het modem en daar zie ik ledjes op uit gaan en na een tijdje weer aan.
        Hier niet alleen wifi, maar ook bij bekabelde verbinding.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

          Hier niet alleen wifi, maar ook bij bekabelde verbinding.
          Als de aanvoer hapert maakt de verbinding niet meer uit denk ik, ik heb tegelijk ook weer veel last van blokjes TV, coax/CI+.

          Reageer


          • #6
            Jos Ik zou deze vraag voorleggen aan onze medewerkers van de klantenservice.
            Via de chat op https://www.delta.nl/klantenservice/ gaat het snelst

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
              Jos Ik zou deze vraag voorleggen aan onze medewerkers van de klantenservice.
              Via de chat op https://www.delta.nl/klantenservice/ gaat het snelst
              Mijn ervaring met de klantenservice is niet zo geweldig...voor een vriend deze week 2 uur aan de telefoon gezeten (in de wacht, werd 2x verbroken en kwam opnieuw in de wachtrij) Kortom weer een heel verhaal dat ik best eens aan iemand (die er echt wat mee wil doen) wil vertellen!!
              Voor mezelf gisteravond ook gebeld!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                Mijn ervaring met de klantenservice is niet zo geweldig...voor een vriend deze week 2 uur aan de telefoon gezeten (in de wacht, werd 2x verbroken en kwam opnieuw in de wachtrij) Kortom weer een heel verhaal dat ik best eens aan iemand (die er echt wat mee wil doen) wil vertellen!!
                Voor mezelf gisteravond ook gebeld!
                even via FB als je verbinding het doet ... hele goede ervaring mee.
                Bij mij komt het ook om de paar jaar voor dat de verbinding zo onderbreekt, het ligt bij mij nagenoeg altijd aan corrosie aan het uiteinde van de binnenkomende aansluiting.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                  Sinds een dag of drie valt mijn internetverbinding (in Hulst) gemiddeld een keer of 4-5 per uur uit. Dit duurt soms maar enkele seconden, maar vaak ook langer (30-60 seconden)
                  Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
                  Ja hebben wij ook in Souburg

                  Reageer


                  • #10
                    Vanmorgen nog een keer het modem herstart en probleem lijkt opgelost!

                    Reageer


                    • #11
                      Glasfiber van Delta: Mocht u overwegen dit aan te schaffen, NIET DOEN!! Veel slechter kan het niet!

                      Reageer


                      • #12
                        Of overstappen naar kpn die zijn bezig met grote actie in Zeeland.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                          Sinds een dag of drie valt mijn internetverbinding (in Hulst) gemiddeld een keer of 4-5 per uur uit. Dit duurt soms maar enkele seconden, maar vaak ook langer (30-60 seconden)
                          Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
                          Fijn om te horen dat het is opgelost. Als je nog steeds problemen ervaart kun je het beste contact opnemen via de chat op onze website of via Facebook Messenger of Whatsapp.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                            Vanmorgen nog een keer het modem herstart en probleem lijkt opgelost!
                            Dat is ook het eerste wat je moet doen he?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                              Dat is ook het eerste wat je moet doen he?
                              Heb ik natuurlijk al tig keer gedaan, het lijkt op het probleem van eerder, voetbal = hapering. Dus bij mij niks opgelost, als de aanvoer stokt geen verbinding, ook niet met utp.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X