Ik kom bij een vriendin en die heeft nog een EPC3925 modem. Die modems zijn slecht, de WiFi is in de meeste gevallen waardeloos, en deze heeft ook geen 5Ghz. Buiten dat zitten er waardeloze antennes in en DELTA WEET DAT. Dus ik vraag om een modemwissel, bij de telefonische klantenservice. De alleraardigste jongen die ik aan de telefoon kreeg moest z'n script volgen en mocht geen modemwissel doen, omdat het abonnement "maar 100 mbit was". Dat is 4 keer zoveel als de WiFi van die EPC3925 in de meeste gevallen aan kan, en dan moet je met je laptop bijna letterlijk bovenop de modem gaan zitten. Dus ik zeg maak er dan maar een storing van want de WiFi is gewoon slecht. Moest ie overleggen met Support Office. Support Office snauwde hem af (ik ken ze, heb er zelf gewerkt, die denken dat ze god zijn) en hij moest me weer uitleggen dat het niet mocht. Ondertussen bijna een kwartier aan de telefoon.
Vervolgens ga ik op facebook naar Delta en binnen 1 minuut was de modemwissel aangevraagd.
Het is en blijft een totaal drama.
Vervolgens ga ik op facebook naar Delta en binnen 1 minuut was de modemwissel aangevraagd.
Het is en blijft een totaal drama.
Reageer