Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta klantenservice blijft een totale trainwreck, de saga van een modemwissel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta klantenservice blijft een totale trainwreck, de saga van een modemwissel

    Ik kom bij een vriendin en die heeft nog een EPC3925 modem. Die modems zijn slecht, de WiFi is in de meeste gevallen waardeloos, en deze heeft ook geen 5Ghz. Buiten dat zitten er waardeloze antennes in en DELTA WEET DAT. Dus ik vraag om een modemwissel, bij de telefonische klantenservice. De alleraardigste jongen die ik aan de telefoon kreeg moest z'n script volgen en mocht geen modemwissel doen, omdat het abonnement "maar 100 mbit was". Dat is 4 keer zoveel als de WiFi van die EPC3925 in de meeste gevallen aan kan, en dan moet je met je laptop bijna letterlijk bovenop de modem gaan zitten. Dus ik zeg maak er dan maar een storing van want de WiFi is gewoon slecht. Moest ie overleggen met Support Office. Support Office snauwde hem af (ik ken ze, heb er zelf gewerkt, die denken dat ze god zijn) en hij moest me weer uitleggen dat het niet mocht. Ondertussen bijna een kwartier aan de telefoon.

    Vervolgens ga ik op facebook naar Delta en binnen 1 minuut was de modemwissel aangevraagd.

    Het is en blijft een totaal drama.

  • #2
    Vrieskist ik had al lang mijn vermoeden dat je een werknemer was in het verleden van deze klant onvriendelijke provider

    Reageer


    • #3
      Hoe komt het dan Delta altijd zo pronkt met uitgeroepen tot beste provider door de Consumentenbond?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
        Vrieskist ik had al lang mijn vermoeden dat je een werknemer was in het verleden van deze klant onvriendelijke provider
        Dat klopt en ik weet heel goed wie jij bent.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Hoe komt het dan Delta altijd zo pronkt met uitgeroepen tot beste provider door de Consumentenbond?
          Veel awards zijn er veel in de trant van Wij van WC eend. Ze moeten zich nog bewijzen met 4K en Dolby geluid op interactief.
          Dus nee ze zijn niet de beste, ze lopen achter. Wel veel meer HD, maar ja, HD is tegenwoordig de basis geworden.

          En de klantenservice ervaar ik als prima. Wanneer je de juiste ingangen hebt via Twitter, Facebook of Whatsapp wordt je binnen een uur goed geholpen.
          En massale storing tel ik niet mee, dan is het alle hens aan dek en is het niet gek dat ze minder goed bereikbaar zijn,

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            En de klantenservice ervaar ik als prima. Wanneer je de juiste ingangen hebt via Twitter, Facebook of Whatsapp wordt je binnen een uur goed geholpen.
            En massale storing tel ik niet mee, dan is het alle hens aan dek en is het niet gek dat ze minder goed bereikbaar zijn,
            Nou, jij ziet het verhaal hierboven als "prima"?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

              Nou, jij ziet het verhaal hierboven als "prima"?
              Dat is jou conclusie. De mijne is dat het via Facebook snel was opgelost. Zoals ik schreef de juiste kanalen aanboren.

              Reageer


              • #8
                En wat als je geen Facebook en Twitter enz hebt ,wat dan ?
                Blijf je aangewezen op de klantenservice .

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door polleke1234 Bekijk bericht
                  En wat als je geen Facebook en Twitter enz hebt ,wat dan ?
                  Blijf je aangewezen op de klantenservice .
                  Een dergelijk account is binnen 2 minuten aangemaakt.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    En de klantenservice ervaar ik als prima. Wanneer je de juiste ingangen hebt via Twitter, Facebook of Whatsapp wordt je binnen een uur goed geholpen.
                    Voor zover ze dat kunnen. In mijn geval is de overstap van kabel na glasvezel na een maand nog steeds niet administratief verwerkt. Via Twitter heb ik een telefoonnummer gekregen, de medewerkster vertelde me dat ze zelf geen toegang heeft tot de afdeling die dat moest regelen. Of ik een mail wilde sturen, en ze zou dat zelf ook doen. Dat heeft niet geholpen, behalve dat ik na een week antwoord kreeg met de vraag of ik (weer een ander) nummer wilde bellen. Dat gebeld, maar daar namen ze alleen bestellingen aan en konden ze het ook niet oplossen. De medewerker ging het wel intern laten uitzoeken. Uiteindelijk heb ik eerder deze week bericht gekregen, dat de oorzaak bekend is (ik heb het zelf aangesloten en geactiveerd met de duidelijke instructies, in plaats van een monteur te laten komen) en dat ze het nu administratief zullen gaan verwerken.

                    De medewerkers zijn van goede wil - maar worden wel tegengewerkt door de complexe organisatiestructuur. Want glasvezel is echt een ander deel van wat aan de buitenkant hetzelfde bedrijf lijkt te zijn.
                    Ik denk dat Vrieskist ook tegen die hoeveelheid kastjes en muren aanloopt. En dan kent hij/zij het nog wel van binnenuit.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Een dergelijk account is binnen 2 minuten aangemaakt.
                      En als je deze rommel niet moet ?ik moet het niet geen Facebook en twitter en dergelijke ook niet
                      Dus geef ons dan maar een antwoord erop Ik heb geen negatieve reactie;s met opbellen, altijd goed gegaan, en goed geholpen
                      Hoe wil je dit opdringen aan oudere mensen? iedereen gaat er maar vanuit dat iedereen ,met deze groepen overweg kan?
                      Laatst bewerkt door koekeroe; 29 May 2021, 19:42.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Dat is jou conclusie. De mijne is dat het via Facebook snel was opgelost. Zoals ik schreef de juiste kanalen aanboren.
                        Je moet wel echt een totale debiel zijn om die conclusie te trekken. Maarja, fabeltjeskrant he?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Een dergelijk account is binnen 2 minuten aangemaakt.
                          Ik vond je eerder een roepende in woestijn, maar nu heb je de stap gemaakt naar totale idioot.

                          Reageer


                          • #14
                            Dank je .je bent een groot talent

                            Reageer


                            • #15
                              Vrieskist Als je het niet eens bent met iemand kan je dat toch ook op een normale manier zeggen zonder hem gelijk uit te schelden. Jammer weer dit.....

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X