Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel en highwinds nieuwsgroepen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

    Gebruik het incidenteel als een bepaald ander platform niet snel genoeg gaat of onvindbaar is, dus nu maar even een weekje trial van eweka.

    Vond het alleen vreemd, nog steeds klant bij Delta maar geen toegang meer tot highwinds.

    Klopt, highwinds is voor zeelandnet/delta kabelabonnees, je zit nu bij Delta fiber glas en die heeft die luxe niet.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
      Dus als Delta klant met glasvezel mag je niet meer bij de nieuwsgroepen?
      Heb je een <[email protected]> of <[email protected]> email adres? Anders zou je gewoon toegang moeten hebben. Nieuwsgroepen (en dus usenetservers) zijn volgens mij nog steeds onderdeel van het servicepakket van Delta/Zeelandnet.nl?
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Heb je een <[email protected]> of <[email protected]> email adres? Anders zou je gewoon toegang moeten hebben. Nieuwsgroepen (en dus usenetservers) zijn volgens mij nog steeds onderdeel van het servicepakket van Delta/Zeelandnet.nl?
        Nee nu een @delta.nl adres, dus die ook geprobeerd maar geen toegang. Krijg de melding dat je alleen toegang hebt van een Zeelandnet IP adres.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

          Nee nu een @delta.nl adres, dus die ook geprobeerd maar geen toegang. Krijg de melding dat je alleen toegang hebt van een Zeelandnet IP adres.
          Op papier zit je bij een andere provider dus dat is niet anders. Als EQT/Delta/ZN hun klanten een usenetpakketje wil blijven aanbieden zou ik schatten dat dit rechtgetrokken kan worden. Voor zover ik weet zijn er al meer providers gestopt met usenetpakketjes bij abo's. TimE / MatthijsL ?
          Laatst bewerkt door Koeba; 29 Mar 2021, 17:03.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

            Op papier zit je bij een andere provider dus dat is niet anders.
            Op papier zit ik nog steeds bij DELTA Fiber Nederland BV en heb ik ook nog steeds het DELTA Flexpakket (zo staat op de brieven hetzelfde KVK nummer ed) en heb ik hetzelfde klantnummer. Dus die vlieger gaat niet op.

            Maar goed, heb met een trial van eweka kunnen downloaden wat ik nodig had. Was verder maar een observatie en verbazing dat het niet meer werkt.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
              Op papier zit ik nog steeds bij DELTA Fiber Nederland BV en heb ik ook nog steeds het DELTA Flexpakket (zo staat op de brieven hetzelfde KVK nummer ed) en heb ik hetzelfde klantnummer. Dus die vlieger gaat niet op.
              Je zat toch bij Zeelandnet? Ik denk dat Delta Fiber intern onderscheid maakt tussen Zeelandnet en glasvezel en dat je dus technisch (lees: ip-range) toch niet meer bij ZN hoort. Vraag is of ze dat willen aanpassen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
                Op papier zit ik nog steeds bij DELTA Fiber Nederland BV en heb ik ook nog steeds het DELTA Flexpakket (zo staat op de brieven hetzelfde KVK nummer ed) en heb ik hetzelfde klantnummer. Dus die vlieger gaat niet op.

                Maar goed, heb met een trial van eweka kunnen downloaden wat ik nodig had. Was verder maar een observatie en verbazing dat het niet meer werkt.
                Papier is geduldig, heel geduldig.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  Je zat toch bij Zeelandnet? Ik denk dat Delta Fiber intern onderscheid maakt tussen Zeelandnet en glasvezel en dat je dus technisch (lees: ip-range) toch niet meer bij ZN hoort. Vraag is of ze dat willen aanpassen.
                  Zeelandnet is Delta Fiber Nederland geworden, paar jaar terug.
                  https://www.deltafibernederland.nl/n...en/zeelandnet/

                  Maar inderdaad, IP range is anders. Vandaar dat het niet meer werkt, och ja.
                  Laatst bewerkt door hm_aapje; 29 Mar 2021, 18:11.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                    Zeelandnet is Delta Fiber Nederland geworden, paar jaar terug.
                    https://www.deltafibernederland.nl/n...en/zeelandnet/

                    Maar inderdaad, IP range is anders. Vandaar dat het niet meer werkt, och ja.
                    Psies. Dus zou het zomaar kunnen dat de fiber-range nog toegevoegd moet worden bij de authenticatie van Highwinds.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                      Psies. Dus zou het zomaar kunnen dat de fiber-range nog toegevoegd moet worden bij de authenticatie van Highwinds.
                      Ik gebruik nog steeds blue box.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door hesselr Bekijk bericht

                        Ik gebruik nog steeds blue box.
                        Vertel, wat is dat?

                        Reageer


                        • #27
                          Hoe werkt dat wanneer je naar een ander newsprovider gaat? Zie je dezelfde posts? Of totaal andere?
                          heeft de ene meer posts dan de andere? De tip die hier staat wil ik dan wel eens proberen, maar iets meer info is wel gewenst.
                          Hoe groot is de retentie?

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Hoe werkt dat wanneer je naar een ander newsprovider gaat? Zie je dezelfde posts? Of totaal andere?
                            heeft de ene meer posts dan de andere? De tip die hier staat wil ik dan wel eens proberen, maar iets meer info is wel gewenst.
                            Hoe groot is de retentie?
                            Ja je ziet dezelfde posts en bij eweka is de retentie 4500 dagen in plaats van de 365 bij zeelandnet, ook kun je met meer verbindingen gebruik maken. Deze kun je gebruiken om je 1 Gb volledig dicht te trekken of bijvoorbeeld je account te delen met de buurman.

                            https://www.eweka.nl/nl/landing/special-usenet-deal

                            Reageer


                            • #29
                              Update: vandaag nogmaals geprobeerd en Zeelandnet/Delta vindt glasvezelklanten weer lief

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
                                Update: vandaag nogmaals geprobeerd en Zeelandnet/Delta vindt glasvezelklanten weer lief
                                Net geprobeerd, ik krijg een 502 Authentication failed met mijn zeelandnet-emailadres van het hoofdaccount en het bijbehorende wachtwoord.
                                Wat doe ik verkeerd?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X