Sinds een uur valt mijn internet verbinding (Middelburg centrum) frequent voor enige tijd weg en een enkele keer komt een pagina verminkt binnen. Probleem zowel voor email als web en zowel voor computer met aansluiting via netwerkkabel als voor tablet met wifi toegang naar modem. Op kabelmodem zelf zie ik niets vreemds (groene lampjes zoals normaal). Ik heb sinds een aantal weken een nieuw modem, nog niet eerder zulke problemen gezien.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
netwerk storing?
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door N_H Bekijk berichtSinds een uur valt mijn internet verbinding (Middelburg centrum) frequent voor enige tijd weg en een enkele keer komt een pagina verminkt binnen. Probleem zowel voor email als web en zowel voor computer met aansluiting via netwerkkabel als voor tablet met wifi toegang naar modem. Op kabelmodem zelf zie ik niets vreemds (groene lampjes zoals normaal). Ik heb sinds een aantal weken een nieuw modem, nog niet eerder zulke problemen gezien.
-
Hi N_H , ik heb je zojuist gesproken via de chat. Zie je een mogelijkheid om het internetmodem voor 30 seconden van de stroom te halen en opnieuw aan te sluiten op een vast stopcontact (indien dat nu op een verdeelstekker zit aangesloten)? Het modem is momenteel niet op afstand uit te lezen. Nadat het modem een stroomonderbreking gehad heeft wil ik adviseren een nieuwe chat te starten zodat direct verder kan worden gezien wat er mis gaat.
Reageer
-
Na een paar onderbroken chats (dat maakt overleg lastig ...) telefonisch geholpen door de helpdesk. Als ik het goed begrijp waren de instellingen van mijn kabelmodem gewijzigd bij "werkzaamheden" en is dat na correctie van de instellingen door een helpdesk medewerker verholpen. Het lijkt nu allemaal weer te werken, nog geen web of email onderbrekingen gezien sinds de modem update.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door N_H Bekijk berichtNa een paar onderbroken chats (dat maakt overleg lastig ...) telefonisch geholpen door de helpdesk. Als ik het goed begrijp waren de instellingen van mijn kabelmodem gewijzigd bij "werkzaamheden" en is dat na correctie van de instellingen door een helpdesk medewerker verholpen. Het lijkt nu allemaal weer te werken, nog geen web of email onderbrekingen gezien sinds de modem update.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer