Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

netwerk storing?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • netwerk storing?

    Sinds een uur valt mijn internet verbinding (Middelburg centrum) frequent voor enige tijd weg en een enkele keer komt een pagina verminkt binnen. Probleem zowel voor email als web en zowel voor computer met aansluiting via netwerkkabel als voor tablet met wifi toegang naar modem. Op kabelmodem zelf zie ik niets vreemds (groene lampjes zoals normaal). Ik heb sinds een aantal weken een nieuw modem, nog niet eerder zulke problemen gezien.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door N_H Bekijk bericht
    Sinds een uur valt mijn internet verbinding (Middelburg centrum) frequent voor enige tijd weg en een enkele keer komt een pagina verminkt binnen. Probleem zowel voor email als web en zowel voor computer met aansluiting via netwerkkabel als voor tablet met wifi toegang naar modem. Op kabelmodem zelf zie ik niets vreemds (groene lampjes zoals normaal). Ik heb sinds een aantal weken een nieuw modem, nog niet eerder zulke problemen gezien.
    HI N_H , daar lijkt iets niet helemaal te gaan zoals het hoort. Zie je mogelijkheid om hierover contact op te nemen via de LiveChat of Whatsapp? Dan kan direct worden nagezien wat er mis gaat en kan actie worden ondernomen om de problemen te verhelpen.

    Reageer


    • #3
      Net even gechat maar ik werd uit de chat gegooid, vermoedelijk doordat er weer een internet storing tussendoor kwam. Mogelijk werkzaamheden in de buurt, werd me niet helemaal duidelijk.
      Als het over een uurtje niet over is probeer ik de chat opnieuw.

      Reageer


      • #4
        Hi N_H , ik heb je zojuist gesproken via de chat. Zie je een mogelijkheid om het internetmodem voor 30 seconden van de stroom te halen en opnieuw aan te sluiten op een vast stopcontact (indien dat nu op een verdeelstekker zit aangesloten)? Het modem is momenteel niet op afstand uit te lezen. Nadat het modem een stroomonderbreking gehad heeft wil ik adviseren een nieuwe chat te starten zodat direct verder kan worden gezien wat er mis gaat.

        Reageer


        • #5
          Na een paar onderbroken chats (dat maakt overleg lastig ...) telefonisch geholpen door de helpdesk. Als ik het goed begrijp waren de instellingen van mijn kabelmodem gewijzigd bij "werkzaamheden" en is dat na correctie van de instellingen door een helpdesk medewerker verholpen. Het lijkt nu allemaal weer te werken, nog geen web of email onderbrekingen gezien sinds de modem update.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door N_H Bekijk bericht
            Na een paar onderbroken chats (dat maakt overleg lastig ...) telefonisch geholpen door de helpdesk. Als ik het goed begrijp waren de instellingen van mijn kabelmodem gewijzigd bij "werkzaamheden" en is dat na correctie van de instellingen door een helpdesk medewerker verholpen. Het lijkt nu allemaal weer te werken, nog geen web of email onderbrekingen gezien sinds de modem update.
            HI N_H , fijn om te lezen dat de problemen telefonisch verholpen konden worden. Mocht er zich op later tijdstip onverhoopt nog iets voordoen adviseer ik direct aan de bel te trekken.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X