Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel: bridge mode niet meer mogelijk

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Sharona Bekijk bericht

    Hi Goeroe! Natuurlijk willen we jou hier verder bij helpen. Zou je mij jouw gegevens kunnen sturen zodat we jou hier verder mee kunnen helpen? ^ Sharona
    Dat wil ik wel, maar het forum vertelt mij dat je geen priveberichten wilt ontvangen...?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
      Dat wil ik wel, maar het forum vertelt mij dat je geen priveberichten wilt ontvangen...?
      We kunnen sinds een half jaar helemaal P(rivate) M(messages) meer versturen omdat, volgens de pop-up, berichten van meer dan 1 karakter niet zijn toegestaan.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

        Dat wil ik wel, maar het forum vertelt mij dat je geen priveberichten wilt ontvangen...?
        Waarschijnlijk wordt hiermee weer : [email protected] bedoelt, maar daar geef ik je eerlijk
        gezegd niet zoveel hoop op.

        Reageer


        • #19
          Bedankt Webkabouter en driepinter - ik doe niet zoveel met priveberichten en dacht dat JeroenSharona gewoon ouderwets een mailtje gestuurd!

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
            Bedankt Webkabouter en driepinter - ik doe niet zoveel met priveberichten en dacht dat JeroenSharona gewoon ouderwets een mailtje gestuurd!
            Je bent mogelijk straks de enige die wel in bridge staat naast de zakelijke klanten. Bezopen dat je dit moet vragen, die moet standaard AAN staan.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
              Bedankt Webkabouter en driepinter - ik doe niet zoveel met priveberichten en dacht dat JeroenSharona gewoon ouderwets een mailtje gestuurd!
              Is hier eigenlijk nog wat zinnigs uit voortgekomen ?

              PS
              Las net dat VLAN 102 voor VoIP wordt gebruikt bij Delta.
              Laatst bewerkt door driepinter; 18 Mar 2021, 17:59.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                Is hier eigenlijk nog wat zinnigs uit voortgekomen ?

                PS
                Las net dat VLAN 102 voor VoIP wordt gebruikt bij Delta.
                Iedereen drinkt een glas, doet een plas en alles blijft bij wat het was. Modems die niet in bridge staan is ook niet van deze tijd.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                  Is hier eigenlijk nog wat zinnigs uit voortgekomen ?
                  Nog niets helaas. Mijn verwachtingen kunnen gemakkelijk overtroffen worden

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                    Nog niets helaas. Mijn verwachtingen kunnen gemakkelijk overtroffen worden
                    Hi GoeRoe , ik heb voorgaande berichten even nagelezen en ben hier achteraan gegaan. Zoals je eerder aangegeven hebt zijn de modems met bridgemodus (Genexis Titanium) wel geleverd aan zakelijke klanten. Het Genexis Platinum 7840 modem dat voor particuliere aansluitingen geleverd wordt beschikt inderdaad niet over de mogelijkheid om bridgemodus te gebruiken. De exacte reden waarom dit modemtype wordt geleverd voor aansluitingen op het glasvezelnetwerk van DELTA durf ik je helaas niet aan te geven. Vooralsnog is niet bekend of het modemtype op (korte)termijn aangepast (kan) worden.

                    Reageer


                    • #25
                      TimE Met een maandje businesspakket is het waarschijnlijk wel opgelost. Leve de flexibiliteit...

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                        TimE Met een maandje businesspakket is het waarschijnlijk wel opgelost. Leve de flexibiliteit...

                        Reageer


                        • #27
                          Je mag dan het modem wat je hebt staan gewoon blijven gebruiken.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer


                          • #28
                            Nu de VLANs dan bekend zijn, vraag ik mij af of de switch dan geen extern ip adres krijgt via dhcp.

                            Want dan is de Web interface zichtbaar vanaf het internet.

                            Je kunt de switch uiteraard een local ip adres geven en dan vervolgens aansluiten op de WAN poort van een losse router.

                            Voordeel van een statisch ip adres (TL-SG105E V5) is dan weer dat de Web interface wordt uitgeschakeld.
                            Bijgevoegde bestanden
                            Laatst bewerkt door driepinter; 27 Mar 2021, 15:55.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X