Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom is dit onderwerp gesloten?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

    Volgens mij is iedereen systeembeheerder van zijn eigen PC zolang hij de administrator rechten heeft!
    Bij systeembeheer denk ik aan MCSA en RHCSA dat is toch net iets anders dan een thuis pc.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Bij systeembeheer denk ik aan MCSA en RHCSA dat is toch net iets anders dan een thuis pc.
      Schijnbaar met een klein thuisnetwerk op een zelfgebouwde PC ben je toch systeembeheerder.

      Weliswaar een kleintje maar ik dacht dat e.e.a. zo in elkaar zit. Kan mij vergissen.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door driepinter
        Neem van mij aan dat er voor systeembeheer toch andere vaardigheden benodigd zijn

        Je leert het pas echt goed wanneer je
        > 100 users hebt.
        Ik draai toch al een heel wat jaartjes mee met het gebruiken bouwen en repareren en bedienen van computers.

        Ik denk dat ik begin jaren 80 begon met een Commodore 64 pc het geheugen was 64kb, Vandaar de naam.

        De data of hoe dat heet werd op een cassetterecorder dat was je harde schijf zeg maar gezet, het was ook een spelcomputer.

        Kun je het voorstellen? Mijn huidige desktop heeft 16GB geheugen en het cassettebandje zijn nu ssd schijven.




        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

          Ik draai toch al een heel wat jaartjes mee met het gebruiken bouwen en repareren en bedienen van computers.

          Ik denk dat ik begin jaren 80 begon met een Commodore 64 pc het geheugen was 64kb, Vandaar de naam.

          De data of hoe dat heet werd op een cassetterecorder dat was je harde schijf zeg maar gezet, het was ook een spelcomputer.

          Kun je het voorstellen? Mijn huidige desktop heeft 16GB geheugen en het cassettebandje zijn nu ssd schijven.



          Je bent een meester in het uitlokken van allerlei reacties dus daarom zal ik er verder ook maar niet meer op reageren.

          Want het heeft steeds vaker minder met het onderwerp van het originele topic te maken.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Je bent een meester in het uitlokken van allerlei reacties dus daarom zal ik er verder ook maar niet meer op reageren.

            Want het heeft steeds vaker minder met het onderwerp van het originele topic te maken.

            Was ik niet de eerste die onderstaand antwoord gaf?

            Ja dat is heel vreemd dat het zomaar is gesloten. Waarom begin je geen nieuw topic over dit email/alias probleem?

            Ik kan nog steeds een alias toevoegen of een bestaande verwijderen. Ik heb zeelandnet.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht


              Ik kan nog steeds een alias toevoegen of een bestaande verwijderen. Ik heb zeelandnet.
              Maar niet op je hoofdaccount, en dat is nu net het probleem.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht

                Maar niet op je hoofdaccount, en dat is nu net het probleem.
                Inderdaad sinds kort.

                Reageer


                • #38
                  Ik begrijp de frustraties dat het erg vervelend is dat je de aliasadressen niet kan verwijderen onder een primair e-mailadres op dit moment. Ook hier verzoek ik jullie om gewoon netjes naar elkaar te blijven en je frustraties niet naar elkaar te gaan uiten.

                  Zodra we meer weten over het verwijderen van aliassen onder het primaire e-mailadres, dan komen we daar op terug
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #39
                    Als ik deze pagina bekijk, ben ik elke keer geneigd om op "Start chat" te klikken.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht
                      Als ik deze pagina bekijk, ben ik elke keer geneigd om op "Start chat" te klikken.
                      Je moet er een gewoonte van maken om op dat kruisje te klikken dan sluit dat venster.

                      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: schermopname.png
Bekeken: 234
Grootte: 449,3 Kb
ID: 191218

                      Reageer


                      • #41
                        Maar als ik dat doet blijf ik toch met het gevoel zitten wat ik zo graag wil vragen: Wanneer de aliassen op je hoofdaccount zijn geregeld. Maar ik ben sterk.. ik vraag het niet.

                        Reageer


                        • #42
                          Ziet er nog maar witjes uit...

                          Reageer


                          • #43
                            Zodra dit kan, dan zullen we je informeren. Hier hoeft dan ook niet elke keer een nieuw topic geopend te worden.
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #44
                              Denk je dat ik dat nog mee ga maken?
                              De prognose van 2020 voor de levensverwachting van 65-jarigen is 20,82 jaar in 2026, vrijwel hetzelfde als in de prognose vorig jaar. Dit cijfer gebruikt de minister voor het bepalen van de toekomstige AOW-leeftijd.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht
                                Denk je dat ik dat nog mee ga maken?
                                Binnen twintig jaar heb je allang glasvezel en een ander e-mail adres.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X