Je hebt het over "de verantwoordelijke afdeling" Welke zou dat dan moeten zijn?
Ik denk dat het de afdeling systeembeheer is (2e lijn helpdesk). Ik heb zojuist zelf een ticket ingeschoten mbt dit onderwerp met een verwijzing naar dit topic.
Zal jullie op de hoogte houden.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
"Indien het gaat om een particuliere aansluiting kan er contact met de klantenservice worden opgenomen op 0118 - 22 55 75 of via [email protected]
Als u een zakelijk contract bij ons heeft kan dit inderdaad via ons (lees: [email protected]
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Dat heb ik gedaan, maar het stopt ergens en komt dan blijkbaar niet bij de juiste persoon.
Ik heb zojuist iemand aan de telefoon gehad van Deltafiber. Hij was het eens met het feit dat er door helpdesks niet adequaat wordt gereageerd (...). Email aliassen onder hoofdaccounts laten verwijderen is geen enkel probleem, tenzij er iets aan de hand is met het betreffende account (betaling, opschorting, de-activatie etc).
Er is sinds een tijdje 1 officieel emailadres dat je kunt gebruiken om vragen/klachten te deponeren: [email protected]
Voor zakelijke abonnementen is dat [email protected]
Alle andere bekende emailadressen worden volgens zeggen doorgestuurd (geforwarded) naar bovenstaande adressen.
Mijn ervaring is om altijd het meest actuele email-adres te gebruiken voor het beste resultaat.
Laatst bewerkt door Webkabouter; 10 Feb 2021, 10:20.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Deze e-mails komen allemaal uit bij Delta. Alle collega's zullen u hier helaas het zelfde antwoord opgeven. Het is momenteel niet mogelijk om de aliassen te verwijderen.
Het is momenteel niet mogelijk om de aliassen te verwijderen
Het is en blijft een vreemde zaak. Bel anders even naar 0118 22 55 55 en vraag aan hen om uitleg. Het is dan wel de zakelijke helpdesk, maar zij weten vaak meer over dit soort issues.
Succes.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Problemen met de Alias mail zijn er nog steeds. Deze kunnen helaas (nog) niet worden verwijderd onder het primair emailadres. Ook de zakelijke helpdesk kan hier niks mee. De technische afdeling is hier mee bezig. Als er een update is zullen we het melden op het forum.
Is het niet mogelijk dat iemand van jullie dan een adres kan verwijderen? Dan komt het in ieder geval weer vrij en dan kan ik er een account van maken.
Is het niet mogelijk dat iemand van jullie dan een adres kan verwijderen? Dan komt het in ieder geval weer vrij en dan kan ik er een account van maken.
Je kunt het niet afdwingen, Anton. Ben zelf ook systeembeheerder en dit is in 5 minuten op te lossen. De reden waarom beheer dan niet kan/wil zullen we waarschijnlijk nooit kunnen achterhalen. Zelf denk ik dat er intern een wettelijke privacy issue is mbt dit onderwerp.
Het uitbreiden van de mogelijkheid om meer email aliassen aan te maken is immers ook een kwestie van doen.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Is het niet mogelijk dat iemand van jullie dan een adres kan verwijderen? Dan komt het in ieder geval weer vrij en dan kan ik er een account van maken.
Nee, helaas is dat ook geen optie. Ik ga er wel vanuit dat dit wordt opgelost. Helaas kan ik niet zeggen wanneer dit wordt opgelost.
Je kunt het niet afdwingen, Anton. Ben zelf ook systeembeheerder en dit is in 5 minuten op te lossen. De reden waarom beheer dan niet kan/wil zullen we waarschijnlijk nooit kunnen achterhalen. Zelf denk ik dat er intern een wettelijke privacy issue is mbt dit onderwerp.
Het uitbreiden van de mogelijkheid om meer email aliassen aan te maken is immers ook een kwestie van doen.
Volgens mij is iedereen systeembeheerder van zijn eigen PC zolang hij de administrator rechten heeft!
Reageer