Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom is dit onderwerp gesloten?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Waarom is dit onderwerp gesloten?

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...n-primairadres
    Laatst bewerkt door Anton100; 3 Feb 2021, 14:15.

  • #2
    Ja dat is heel vreemd dat het zomaar is gesloten. Waarom begin je geen nieuw topic over dit email/alias probleem?

    Ik kan nog steeds een alias toevoegen of een bestaande verwijderen. Ik heb zeelandnet.

    Reageer


    • #3
      Of het probleem opgelost is of niet, het onderwerp wordt gesloten als het een jaar oud is.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Of het probleem opgelost is of niet, het onderwerp wordt gesloten als het een jaar oud is.
        Weer wat geleerd. Bedankt.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Of het probleem opgelost is of niet, het onderwerp wordt gesloten als het een jaar oud is.
          Of naar aanleiding van de inhoud (actie moderator)
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Daar is inmiddels door verschillende mensen een oplossing voor aangereikt. Voor wat ik er nog van weet kun je voor de verwijdering van aliassen onder het primair emailadres even contact opnemen met beheer . Het is nu zo geregeld dat je naast je primair emailadres een nieuw emailadres moet aanmaken waaraan je de aliasssen kunt koppelen of weer kunt verwijderen.
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Feb 2021, 17:45.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Nou, dat werkt niet (meer)

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Daar is inmiddels door verschillende mensen een oplossing voor aangereikt..
                Ik sta open voor suggesties. Ik wil een nieuw mail account aanmaken maar dat kan niet op een naam van een bestaand alias. Die staat onder mijn hoofd account en kan niet verwijderd worden.

                Reageer


                • #9
                  Een alias kun je dus laten verwijderen door een mail te sturen naar : [email protected]

                  Wanneer deze is verwijderd kun je hem opnieuw aanmaken als (nieuw) mail account.

                  Maar misschien geldt hiervoor ook wel de wachttijd van 30 dagen ?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Een alias kun je dus laten verwijderen door een mail te sturen naar : [email protected]
                    Het verwijderen van aliassen welke zijn aangemaakt onder een primair mailadres is helaas niet mogelijk wegens een technische beperking. Wel is het mogelijk om aliassen welke onder secundaire e-mailadressen aangemaakt zijn te verwijderen of aan te passen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                      Het verwijderen van aliassen welke zijn aangemaakt onder een primair mailadres is helaas niet mogelijk wegens een technische beperking. Wel is het mogelijk om aliassen welke onder secundaire e-mailadressen aangemaakt zijn te verwijderen of aan te passen.
                      Dan zou je dus alleen van een alias af kunnen komen, door je primaire emailadres op te heffen of te wijzigen....dat vind ik nog al wat!!
                      Aan een technische beperking kan toch wel wat worden gedaan, dat lijkt me heel wat minder ingrijpend voor klanten.

                      Reageer


                      • #12
                        Deze "technische beperking" duurt inmiddels al een meer dan een jaar! We zijn in het verleden wel in de gelegenheid gesteld om ze aan te maken. Ik kan me niet voorstellen dat we daar ons hele leven dan aan vast zitten. Kijk, dat we ze zelf niet kunnen verwijderen kan ik snappen. Maar is er nou echt niet iemand in jullie organisatie die zo'n alias op je hoofd account kan verwijderen?

                        Reageer


                        • #13
                          Echt niemand?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht
                            Echt niemand?
                            Heb je al contact gehad met de verantwoordelijke afdeling?
                            Het verwijderen van een email adres onder een hoofd-emailadres wordt niet uitgevoerd als men geen bewijs heeft dat het een verzoek van de originele eigenaar van het hoofd-account gaat. E.e.a. heeft te maken met privacy. Wellicht dat daar het probleem zit?
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 8 Feb 2021, 12:30.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              Diverse mail wisselingen hierover gehad. Via hun chat kom ik ook niet verder. Ik loop tegen een gigantische muur aan. Privacy is het probleem niet, ze zeggen gewoon dat zoiets niet kan en "dat ze er mee bezig zijn".
                              Je hebt het over "de verantwoordelijke afdeling" Welke zou dat dan moeten zijn?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X