Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

slechte service rond defect kabelmodem

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door N_H Bekijk bericht
    Ik kreeg een noreply berichtje terug met melding dat ik als het meezit binnen vijf werkdagen een reactie krijg. Hopelijk is er nog een andere mogelijkheid
    Je kunt nog altijd de Chat proberen op : https://www.delta.nl/ dat werkt sneller dan vijf dagen wachttijd met e-mail.

    Om dit te kunnen gebruiken moet je ad-blocker uit staan.
    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door driepinter; 28 Jan 2021, 08:31.

    Reageer


    • #17
      Inmiddels reply ontvangen per email: ik moet wachten tot het installatie adres gewijzigd is voordat er een afspraak gemaakt kan worden.

      Ben ik dus terug waar ik gistermorgen was

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
        Dat is toch gewoon het nummer van zeelandnet.
        Right.

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door N_H Bekijk bericht
          Inmiddels reply ontvangen per email: ik moet wachten tot het installatie adres gewijzigd is voordat er een afspraak gemaakt kan worden.

          Ben ik dus terug waar ik gistermorgen was
          En zo komt Jan Splinter door de winter!

          Reageer


          • #20
            Seviceniveau nul komma nul

            Het zou simpel opgelost kunnen worden maar de burocratie maakt dat blijkbaar onmogelijk

            Reageer


            • #21
              Naar aanleiding van bovenstaande zie ik dat mijn collega vanmiddag telefonisch contact met je heeft opgenomen. Zoals besproken zal er morgen tussen 11:00 en 14:30 uur een monteur langskomen op het juiste adres om het probleem te verhelpen zodat jij zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van een goede verbinding met het internet.

              Mocht je vragen hebben of meer informatie wensen te ontvangen, dan mag je ons altijd even een e-mail sturen. Deze e-mail mag je sturen naar [email protected] t.a.v. Social Care. We zullen je dan zo snel mogelijk van een antwoord voorzien. Natuurlijk mag je ons ook altijd even bellen. We zijn iedere werkdag vanaf 08:00 uur te bereiken op telefoonnummer 0118 22 55 75.

              Onze excuses voor het ongemak

              Reageer


              • #22
                Het kostte veel moeite om Delta in beweging te krijgen maar uiteindelijk is mijn probleem toch netjes en binnen drie dagen opgelost

                Mijn internet werkt weer en dankzij een nieuwe modem heb ik nu ook eigen wifi. Hartelijk dank aan Ferry en zijn collega's!

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door N_H Bekijk bericht
                  Het kostte veel moeite om Delta in beweging te krijgen maar uiteindelijk is mijn probleem toch netjes en binnen drie dagen opgelost

                  Mijn internet werkt weer en dankzij een nieuwe modem heb ik nu ook eigen wifi. Hartelijk dank aan Ferry en zijn collega's!
                  Hi N_H , fijn om te lezen dat de problemen zijn verholpen en je inmiddels weer gebruik kunt maken van de afgenomen diensten zoals dat hoort.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X