Ik kreeg een noreply berichtje terug met melding dat ik als het meezit binnen vijf werkdagen een reactie krijg. Hopelijk is er nog een andere mogelijkheid
Je kunt nog altijd de Chat proberen op : https://www.delta.nl/ dat werkt sneller dan vijf dagen wachttijd met e-mail.
Om dit te kunnen gebruiken moet je ad-blocker uit staan.
Bijgevoegde bestanden
Laatst bewerkt door driepinter; 28 Jan 2021, 08:31.
Naar aanleiding van bovenstaande zie ik dat mijn collega vanmiddag telefonisch contact met je heeft opgenomen. Zoals besproken zal er morgen tussen 11:00 en 14:30 uur een monteur langskomen op het juiste adres om het probleem te verhelpen zodat jij zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van een goede verbinding met het internet.
Mocht je vragen hebben of meer informatie wensen te ontvangen, dan mag je ons altijd even een e-mail sturen. Deze e-mail mag je sturen naar [email protected] t.a.v. Social Care. We zullen je dan zo snel mogelijk van een antwoord voorzien. Natuurlijk mag je ons ook altijd even bellen. We zijn iedere werkdag vanaf 08:00 uur te bereiken op telefoonnummer 0118 22 55 75.
Reageer